Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00564945/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 na terenie gminy Olesno i Mędrzechów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DROGOWY W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 48
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146422500
1.5.8.) Numer faksu: 146422500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zddt.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zddt.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdwdtarnowskiej1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budownictwo drogowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 na terenie gminy Olesno i Mędrzechów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35731adf-f143-4d13-9a2a-4a7f5deff38a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00014731
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049166/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 z podziałem na 2 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564945
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDDT.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 244058,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 na terenie gminy Olesno i Mędrzechów.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Operatorem sprzętu może być kierowca samochodu posiadający odpowiednie uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Technika odśnieżania i zrywania naboju śnieżnego nie może utrudniać ruchu pojazdów.
5. Wykonawca podejmujący się świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przejmuje na siebie obowiązek:
a) usuwania śliskości,
b) odśnieżania jezdni,
c) usuwaniu z nawierzchni dróg naboi śniegowo – lodowych,
6. Usługa będzie wykonywana następującym sprzętem:
a) Pługopiaskarką o ładowności min. 12 ton – 1 szt
b) Piaskarką o ładowności min. 12 ton – 1 szt
c) Pługiem odśnieżnym – 1 szt
7. Wymagana przez Zamawiającego ilość godzin pracy sprzętu:
a) Pługopiaskarką o ładowności min. 12 ton – 190 godzin
b) Piaskarką o ładowności min. 12 ton – 75 godzin
c) Pługiem odśnieżnym – 20 godzin
8. Podane ilości są ilościami maksymalnymi, które w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu w zależności od wystąpienia faktycznych potrzeb, przy czym Zamawiający wskazuje minimalną ilość godzin usługi do wykonania przez Wykonawcę 140 godzin, w tym:
a) Pługopiaskarką o ładowności min. 12 ton – 95 godzin
b) Piaskarką o ładowności min. 12 ton – 35 godzin
c) Pługiem odśnieżnym – 10 godzin
9. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymaganiami opisanymi w niniejszej SWZ oraz ze specyfikacją techniczną, standardami zimowego utrzymania dróg, mapami oraz wykazem dróg objętych zimowym utrzymanie dróg, które stanowią załączniki nr 6 – 9 do niniejszej SWZ.
10. Prowadzenie akcji zimowej
10.1. Zamawiający zapewnia materiał konieczny do likwidacji śliskości na drogach. Koszty załadunku materiału ponosi Wykonawca.
10.2. Całością zadań dotyczących zimowego utrzymania dróg powiatowych kieruje Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej, zwany Zamawiającym.
10.3. Prowadzona usługa będzie odbywać się według standardów zimowego utrzymania dróg opisanych w załączniku nr 7 do SWZ. Kierowanie akcją zimową odbywa się z siedziby Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 48 w Dąbrowie Tarnowskiej.
10.4. Zamawiający wyznaczy imiennie osoby tzw. dyżurnych do kierowania akcją zimową. Dyżurny do kontaktów z operatorami sprzętu używać będzie telefonu o nr 695 102 210. Dyżurny podejmuje decyzje dotyczące: zakresu usług zimowego utrzymania potrzebnych do wykonania na drogach powiatowych, czasu trwania dyżuru operatorów sprzętu, ilości potrzebnego materiału, wezwania i zwolnienia Wykonawców, ilości potrzebnego sprzętu i czasu jego pracy, kontroli jakości wykonanej pracy przez Wykonawców.
10.5. Wykonawca każdorazowo rozpocznie i zakończy świadczenie usługi utrzymania dróg powiatowych poprzez odpowiedni wpis w książce „dziennik pracy sprzętu"- usługi pracy odpowiedniego sprzętu, potwierdzany czytelnym podpisem i datą oraz godziną przez dyżurnego i wykonawcę.
10.6. Wykonawca sporządza również dzienne raporty z pracy sprzętu, które zostaną potwierdzone przez dyżurnego, których kopię Wykonawca dołączy do faktury.
10.7. Sprzęt powinien być przystosowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do rozpoczęcia pracy w ciągu maksymalnie 60 minut (w ciągu całej doby) od chwili wezwania.
10.8. Wykonawca otrzymuje telefoniczne polecenie od dyżurnego zimowego utrzymania dróg o potrzebie wyjazdu sprzętu.
10.9. Czas pracy sprzętu rozpoczyna się od wyjazdu pojazdu skierowanego do akcji zimowej na drogi powiatowe.
10.10. Każdy z operatorów musi posiadać sprawny telefon komórkowy. Operator zgłoszony do obsługi sprzętu na dany dzień ma obowiązek być dostępny pod telefonem przez całą dobę.
10.11. W przypadku wystąpienia awarii sprzętu podczas wykonywania usługi z zakresu zimowe utrzymania, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia innego, sprawnego sprzętu o nie mniejszych niż wymagane niniejszą SWZ parametrach.
10.12. Zamawiający będzie sprawował kontrolę nad przebiegiem i jakością usługi związanej z zimowym utrzymanie dróg. Zakres kontroli obejmie: ilość rozsypywanych środków, miejsce piaszczenia, szerokość i długość piaszczenia, miejsce odśnieżania, szerokość odśnieżania, grubość warstwy zalegającego na jezdni śniegu, czas wykonania zadania.
10.13. Osobami upoważnionymi do kontrolowania ewidencji godzin pracy sprzętu oraz pobranego materiału będą wyznaczeni pracownicy Zamawiającego pełniący dyżur w siedzibie Zarządu Drogowego w Dąbrowie Tarnowskiej. Natomiast osobami upoważnionymi do kontrolowania wykonania usługi z ramienia Zamawiającego jest Pan Józef Misiaszek oraz Pan Marcin Szentaler.
10.14. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo ruchu i ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność prawną i finansową za zniszczenie własności osób trzecich oraz bezpieczeństwo pracujących ludzi i użytkowników dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261441,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261441,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261441,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BADRÓG Bartłomiej Krupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711340415
7.3.3) Ulica: Wielopole 157
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 33-210
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261441,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA W 2025 ROKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej w 2025 roku - w pakietach
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. Budowa drogi dla pieszych wraz z odwodnieniem w ciągu drogi powiatowej nr 1319K Szczucin - Radgoszcz w miejscowości Małec
- DOSTAWA I ZAKUP PALIW PŁYNNYCH - BENZYNA BEZOŁOWIOWA (95 OKTANÓW) ORAZ OLEJ NAPĘDOWY W 2025 ROKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 w Dąbrowie Tarnowskiej w 2025 roku - w pakietach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Dąbrowie Tarnowskiej w 2025 roku - w pakietach
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Miasta i Gminy Kostrzyn wraz z materiałem
- Utrzymanie letnie oraz zimowe terenów zewnętrznych zasobów TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdańskim, w okresie od 1 kwietnia 2025 r.do 31 marca 2026 r.
- Usługi w zakresie wykonywania prac porządkowo - czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- Wykonanie usługi pielęgnacji zieleni wraz z utrzymaniem czystości terenów dziedzińca Urzędu Miasta Legnicy Pl. Słowiański 8 i 7 oraz na posesji i wokół budynku Urzędu Miasta Legnicy ul. Kościuszki 38
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Chmielnik w okresie do 31 marca 2025r."
- Świadcz. usł. oczyszcz. dróg, placów, parkingów i ter. zielonych; pielęgnacja zieleni ozdobnej, wywóz odpadów oczyszczania dróg, placów parkingów i terenów ziel, usuw.śniegu i lodu na terenie Szpitala
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.