Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00255835/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
- 2022/BZP 00309157/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-18
- 2022/BZP 00320889/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze Gminy Mstów - postępowanie w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mstów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gminna 14
1.5.2.) Miejscowość: Mstów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-244
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/3284005
1.5.8.) Numer faksu: 34/3785558
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mstow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mstow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.mstow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze Gminy Mstów - postępowanie w formule „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84714aa5-0280-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00014778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013931/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze Gminy Mstów - postępowanie w formule „zaprojektuj i wybuduj”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane jest ze środków RPO WSL na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XIV. Działania naprawcze w kontekście pandemii COVID-19 - REACT-EU. Działanie 14.3. Odnawialne źródła energii – REACT-EU.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255835/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną w 173 indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie Gminy Mstów wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem i okablowaniem, a także układem umożliwiającym pomiar energii pozwalającym na monitorowanie uzysku instalacji w ramach projektu pn. „Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze Gmin: Rędziny i Mstów”.
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie odpowiednich uzgodnień i pozwoleń,
2) wykonanie robót budowlano-montażowych na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę projektów i specyfikacji technicznych wraz z dokonaniem zgłoszenia do Zakładu Energetycznego;
3) dobór, dostawa i montaż całej infrastruktury technicznej towarzyszącej w tym: falowników, paneli, liczników,
4) dobór i dostawa konstrukcji wsporczej do montażu paneli,
5) budowa połączeń kablowych między panelami,
6) dobór, dostawa i montaż układu monitoringu i sterowania,
7) montaż na konstrukcji wsporczej,
8) przyłączenie elektrowni do wewnętrznej instalacji elektrycznej,
9) wykonanie prac pomocniczych budowlanych (przebicia, otwory montażowe, przejścia instalacyjne przez przegrody budowlane, wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania robót budowlanych,
10) przeszkolenie użytkowników w instalacji oraz dokonanie zgłoszenia do Zakładu Energetycznego każdej wykonanej instalacji po otrzymaniu niezbędnych dokumentów od użytkowników instalacji,
11) stosowanie do robót montażowych wyłącznie materiałów najwyższej jakości, dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo budowlane,
12) koordynacja robót branżowych wykonywanych na obiekcie,
13) zapewnienie dostaw urządzeń zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, specyfikacją projektową i specyfikacją techniczną wykonaną w projekcie,
14) wykonania i odbioru robót montażowych zawartych w niniejszym programie oraz wykonanie prób,
15) dokonanie rozruchu,
16) opracowanie instrukcji obsługi instalacji i przeszkolenie osób eksploatujących instalacje,
17) zamówieniem objęty jest cały zakres prac niezbędnych do wykonania
i odbioru robót,
18) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o przyłączenie do sieci elektroenergetycznej operatora sieci,
19) świadczenie bezpłatnych usług serwisowych w okresie gwarancyjnym liczonym od daty uruchomienia instalacji,
20) przeglądy instalacji zgodnie z zaleceniami producentów urządzeń, przy czym niezależnie od tego wymagane są min. 2 przeglądy instalacji wykonane przez Wykonawcę.
4.3. Szczegółowy zakres prac do wykonania przez Wykonawcę opisany jest
w Programie funkcjonalno-użytkowym (dalej zwany również: „PFU”), który stanowi (Załącznik nr 1 do SWZ) integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
71314100-3 - Usługi elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3502157,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3889277,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3502157,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „EKO-ON S.C. Krzysztof Gawroński, Piotr Walczak”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452183883
7.3.3) Ulica: Wielkopole
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-072
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3502157,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa lub budowa i przebudowa drogi dla rowerów lub dla rowerów i pieszych w Dębicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.