eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawPoprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w msc. Ma³ochwiej Du¿y



Og³oszenie z dnia 2021-03-09


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00014799 z dnia 2021-03-09

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w msc. Ma³ochwiej Du¿y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Krasnystaw

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197960

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 576 37 53

1.5.8.) Numer faksu: 82 576 30 46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@krasnystaw.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w msc. Ma³ochwiej Du¿y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-345bfce6-7d88-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00014799

2.6.) Wersja og³oszenia: 02

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003169/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w msc. Ma³ochwiej Du¿y

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w msc. Ma³ochwiej Du¿y

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem bezp³atnej Platformy Zamówieñ Publicznych ZETOPZP dostêpnej pod adresem: https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl 2. Instrukcja U¿ytkownika - korzystania z Platformy Zamówieñ Publicznych ZETOPZP znajduje siê na Portalu, w zak³adce „Pomoc".3. Wyci±g z instrukcji korzystania o której mowa powy¿ej dot. instrukcji zak³adania konta na Platformie Zamówieñ Publicznych oraz instrukcja Wykonawcy stanowi za³±cznik nr 11 do SWZ. https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± za po¶rednictwem Platformy Zamówieñ Publicznych ZETOPZP:https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.plWykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi za³o¿yæ konto na Platformie Zamówieñ Publicznych ZETOPZP:https://platforma.pzpzeto.pl/#/authentication/register- gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub za³o¿enia bezp³atnego konta.2. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówieñ Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https:// przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.a) Ogólne zasady korzystania z platformy: zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie : https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl/#/authentication/loginb) Wykonawca aby przyst±piæ do postêpowania musi za³o¿yæ konto na Platformie https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl/#/authentication/register gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a nastêpnie ustanawia has³o;c) proces rejestracji Wykonawcy jest w pe³ni automatyczny, po zarejestrowaniu nale¿y podaæ dane firmy, któr± osoba zak³adaj±ca konto reprezentuje;d) po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy i powiadomieñ mailowych.e) instrukcja U¿ytkownika - korzystania z Platformy Zamówieñ Publicznych ZETOPZP znajduje siê na Portalu, w zak³adce „Pomoc".Wyci±g z instrukcji korzystania o której mowa powy¿ej dot. instrukcji zak³adania konta na Platformie Zamówieñ Publicznych oraz instrukcja Wykonawcy stanowi za³±cznik nr 11 do SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w msc. Ma³ochwiej Du¿y” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4) dane bêd± przetwarzane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;8) Wykonawcy nie przys³uguje:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków pe³ne informacje w zakresie ochrony danych osobowych okre¶lone zosta³y w rozdziale XVIII pkt 12 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK:271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie pn. „Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w msc. Ma³ochwiej Du¿y” jest wspó³finansowane ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, O¶ Priorytetowa 5 Efektywno¶æ energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Dzia³anie 5.2 Efektywno¶æ energetyczna sektora publicznego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nastêpuj±cych elementów robót:2.1. Robót ogólnobudowlanych tj.:a) Robót rozbiórkowych,b) Robót ziemnych,c) Izolacji ¶cian fundamentowych,d) Tynków wewnêtrznych piwnic,e) Docieplenia ¶cian zewnêtrznych,f) Docieplenia stropu poddasza,g) Obróbek blacharskich,h) Stolarki zewnêtrznej, i) Kominów ponad dachemj) Robót odtworzeniowych zewnêtrznych. 2.2. Robót sanitarnych tj.:a) Instalacji c.o.,b) Wymiana baterii na energooszczêdne.2.3. Robót elektrycznych tj.:a) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia opisuje:3.1. Dokumentacja projektowa za³±cznik Nr 7 do SWZ. Dokumentacja obejmuje: audyty energetyczne, inwentaryzacje, projekty budowlane, projekty wykonawcze, szczegó³owe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia.3.2. Szczegó³owe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia za³±cznik Nr 10 do SWZ.3.3. STWiOR - za³±cznik nr 8 do SWZ.4. Przedmiar robót - Za³±cznik Nr 9 do SWZ - dokument pomocniczy. Z uwagi na to, ¿e wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie bêdzie mia³o charakter rycza³towy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opieraæ siê na zakresie wskazanym w dokumentacji technicznej o której mowa w pkt 3 rozdzia³u III SWZ (dok. projektowej, szczegó³owych wymaganiach oraz STWiOR). Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wyst±pienie w trakcie realizacji umowy robót nieujêtych w przedmiarze lub robót w wiêkszej ilo¶ci w stosunku do przyjêtej w przedmiarze nie bêdzie uprawnia³o wykonawcy do ¿±dania dodatkowego wynagrodzenia - je¿eli roboty te ujête by³y w dokumentacji technicznej o której mowa w pkt 3 rozdzia³u III SWZ (dok. projektowej, szczegó³owych wymaganiach oraz STWiOR. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikaj±cych z dokumentacji technicznej nie zwalnia wykonawcy od obowi±zku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygowaæ ilo¶æ robót podan± w przedmiarze robót do wielko¶ci wed³ug w³asnych obliczeñ na podstawie dokumentacji technicznej i innej dokumentacji technicznej zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z opisami kryteriów oceny ofert wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert okre¶lonym w rozdziale XIII SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy odstêpuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie1.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Zamawiaj±cy odstêpuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiaj±cy odstêpuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.1.4 Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:a) co najmniej jedn± robotê budowlan± (wykonan± w ramach jednego zamówienia) obejmuj±c± swym zakresem ocieplenie ¶cian zewnêtrznych o powierzchni, co najmniej (min.) 1000,00 m^2.Uwaga:Wykonawca winien w wykazie robót jednoznacznie okre¶liæ zakres wykonanych robót w celu ustalenia czy spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu. 2. Zamawiaj±cy mo¿e, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania (art. 116 ust. 2 ustawy). 3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj±c warunek udzia³u w postêpowaniu mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 4. Sposób wykazania warunków udzia³u w postêpowaniu wskazano w rozdziale VI SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert:a) nie podlega wykluczeniu,b) spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.1.1. O¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 2 i 3 do SWZ.1.2. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ, o którym mowa w pkt 1 rozdzia³u VI SWZ lub s± one niekompletne lub zawieraj± b³êdy, zamawiaj±cy wezwie wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.1.3. Z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt 1 rozdzia³u VI SWZ nie mo¿e s³u¿yæ potwierdzeniu spe³niania kryteriów selekcji.1.4. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt 1 rozdzia³u VI SWZ.1.5. Je¿eli z³o¿one przez wykonawcê o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 1 rozdzia³u VI SWZ budz± w±tpliwo¶ci zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.2. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 rozdzia³u V SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.1.1. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 5 do SWZ.1.2. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym3. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):3.1 W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:- wykaz robót (okre¶lonych w ppkt 1.4; pkt 1 rozdzia³ V SWZ) budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz, których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 1 rozdzia³u VI SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.b) w przypadku, o którym mowa w pkt. 3 rozdzia³u V SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 5 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 1 rozdzia³u VI SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:- w ppkt 3.1 pkt 3 rozdzia³u VI SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku- w ppkt 3.2 pkt 3 rozdzia³u VI SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Sk³adaj±cy ofertê Wykonawca winien wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci: 10 000,00 z³otych (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:a) pieni±dzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 21 8200 0008 2001 0000 2189 0005 z dopiskiem: „Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w msc. Ma³ochwiej Du¿y”4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:a) nazwê: daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotê wadium,c) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej podanej w ofercie nale¿y z³o¿yæ przed podpisaniem umowy w jednej z nastêpuj±cych postaci:1.1. pieni±dzu;1.2. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej; z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;1.3. gwarancjach bankowych;1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;1.5. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci .2. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy wnoszone przelewem nale¿y wp³acaæ na konto Zamawiaj±cego: 21 8200 0008 2001 0000 2189 0005, tytu³em „ZNWU „Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w msc. Ma³ochwiej Du¿y”. 3. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy musi byæ wniesione najpó¼niej w dniu podpisania umowy przez Zamawiaj±cego, przed jej podpisaniem. Wniesienie zabezpieczenia w pieni±dzu bêdzie uznane za skuteczne, je¿eli rachunek Zamawiaj±cego zostanie uznany kwot± zabezpieczenia najpó¼niej w dniu podpisania umowy przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê, przed jej podpisaniem. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu wykonawca mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.4. Zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy. Kwota stanowi±ca 70% zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zostanie zwrócona w terminie 30 dni od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego.5. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady fizyczne i gwarancji, wynosz±ca 30% warto¶ci zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zostanie zwrócona nie pó¼niej ni¿ w 15 dniu po up³ywie okresu rêkojmi lub gwarancji (co nast±pi pó¼niej). 6. W trakcie realizacji umowy Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na jedn± lub kilka form, o których mowa w przepisach ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, pod warunkiem, ¿e zmiana formy zabezpieczenia zostanie dokonana z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysoko¶ci.7. W sytuacji, gdy wyst±pi konieczno¶æ przed³u¿enia terminu realizacji umowy, Wykonawca przed zawarciem aneksu, zobowi±zany jest do przed³u¿enia terminu wa¿no¶ci wniesionego zabezpieczenia wniesionego w formie innej ni¿ pieniê¿na, albo je¶li nie jest to mo¿liwe, do wniesienia nowego zabezpieczenia, na warunkach zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego, na okres wynikaj±cy z aneksu do umowy.8. Zasady zaspokojenia roszczeñ Zamawiaj±cego z zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w okresie obowi±zywania stanu zagro¿enia epidemicznego albo stanu epidemii og³oszonego w zwi±zku z COVID-19, i przez 90 dni od dnia odwo³ania stanu, który obowi±zywa³ jako ostatni, oraz obowi±zki Wykonawcy zwi±zane z utrzymaniem zabezpieczenia w tym okresie okre¶laj± przepisy art. 15r1 ustawy z 2 marca o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1842 z pó¼n. zm.).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej,2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcê, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji;4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowi±cej za³±cznik nr 3 do umowy oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, 5) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej i powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania robót lub konieczno¶æ ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwi±zañ technicznych, , przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wyeliminowania utrudnieñ zwi±zanych z ich wyst±pieniem, 6) przed³u¿enia terminu wykonania zamówienia w zakresie niezbêdnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,7) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron umowy,................................Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków pozosta³e rodzaje i zakresyzmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajduj± siê w par. 18 projektu umowy, którystanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-29 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem strony internetowej na której prowadzone jest postêpowanie o udzielenie zamówienia [URL]: https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-29 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-27

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.3. Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.4. Zamawiaj±cy nie przewiduje zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.5. Zamawiaj±cy nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.6. Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± w walutach obcych.7. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.8. Zamawiaj±cy nie wymaga obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.9. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.10. Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp.11. Zamawiaj±cy nie stawia wymogu lub mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji okre¶lonej w art. 93 ustawy Pzp.
2021-03-09 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.