Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00005528/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014809 z dnia 2021-03-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa materiałów wykonanych na zamówienie Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 4971-851
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.bielsko.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów wykonanych na zamówienie Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf9912c9-66f8-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000766/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.42 Usługi drukowania dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005528/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.4.2021.KS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie okładek ozdobnych i papierowych z nadrukiem, papierów firmowych z nadrukiem, legitymacji służbowych, nadruk na kopertach według "Nazwy przedmiotu zamówienia", zwanych dalej materiałami, w ilościach określonych zamówieniami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22900000-9 - Różne druki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42699,45
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43019,25
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42699,45
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa REMI Adam Krokowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470164138
7.3.3) Ulica: Strażacka 35
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-382
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowa "REMI" Adam Krokowski
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowa "REMI" Adam Krokowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46969,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-03-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa, instalacja i wdrożenie systemów SIEM i SOAR - projekt Cyberbezpieczny Samorząd
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu usługowo-handlowego w budynku przy ul. 11 Listopada 78-80 w Bielsku-Białej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, uzgodnień i pozwoleń
- Modernizacja hali sportowej wraz z pracami towarzyszącymi dla budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących przy ul. Filarowej 52 w Bielsku-Białej - etap II.
- Świadczenie kompleksowej usługi ochrony osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostkach jej podległych
- "Świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2025-2027"
- Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów z dedykowaną treścią na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie .
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru na potrzeby komórek organizacyjnych Polskiego Radia S.A. w likwidacji
- Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów dla Wielkopolskiego Muzeum Niepodległości
- Usługa wydruku kwartalnika "Kronika Miasta Łodzi" (posiadającego nr ISSN) oraz materiałów promocyjnych na potrzeby Zamawiającego
więcej: Różne druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.