Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00442252/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
- 2023/BZP 00024936/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym
w Lubaniu celem poprawy bezpieczeństwa osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000236990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757222821
1.5.8.) Numer faksu: 757222296
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soswluban@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatluban.pl/sosw
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-lubanski11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczymw Lubaniu celem poprawy bezpieczeństwa osób niepełnosprawnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a5d4383-658d-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00014819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00145954/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zamówienie na roboty budowlane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442252/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR.272.7.1.2022.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 330661,20 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 268830,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont korytarza na I piętrze w budynku szkoły:1) Montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą opaskową
2) Likwidacja naświetli sal.
3) Wykonanie gładzi i dwukrotne malowanie ścian
4) Wykonanie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - zakres robót
- zerwanie istniejącej wykładziny
- zerwanie istniejących progów
- szpachlowanie podłoża
- wylanie- masa samopoziomująca 5 mm
- wymiana miejscowa podłogi -OSB ze szpachlowaniem
- dostawa i montaż wykładziny PCV
5) Minimalny okres gwarancji 36 miesięcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 95437,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont nawierzchni utwardzonej wraz z placem manewrowym przy budynku internatu1) Rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowe
2) Wykonanie ławy pod krawężniki oraz osadzenie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej
3) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego.
4) Profilowanie oraz zagęszczenie podłoża.
5) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
6) Minimalny okres gwarancji 36 miesięcy
Remont ogrodzenia wraz z bramą wjazdową i furtką przy budynku internatu
1) Rozebranie istniejących stalowych przęseł ogrodzenia
2) Czyszczenie i piaskowanie elementów stalowych
3) Wymiana lub uzupełnienie - przęseł ogrodzeniowych ,bramy furtki średnio ozdobnych
4) Rozebranie i naprawa istniejących stalowych skrzydeł bramowych i furtki
5) Dwukrotne malowanie elementów ogrodzenia
6) Rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej
7) Wykonanie fundamentu betonowego pod słupki oraz słupów z cegły klinkierowej
8) Czyszczenie mechaniczne powierzchni muru
9) Przemurowanie - uzupełnienie brakujących - uszkodzonych cegieł ciągłe przy użyciu zaprawy cementowej oraz pęknięć w ścianach z cegieł na zaprawie cementowej.
10) Minimalny okres gwarancji 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 235223,7 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58768,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150166,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58768,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALE Sp. z o.o. SP. kom.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6130002733
7.3.3) Ulica: Pisarzowice 240D
7.3.4) Miejscowość: Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ALE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58768,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198168,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412863,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198168,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Remontowo- Budowlane Łukasz Kaczmarczyk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZOBUD Rafał Nowosza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131470318
7.3.3) Ulica: Zawidowska 22/1
7.3.4) Miejscowość: Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE KACZMARCZYK ŁUKASZ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE KACZMARCZYK ŁUKASZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198168,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-15INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Remont szkoły podstawowej i wymiana nawierzchni brukowej - ZSP w Kościelniku
- Dostawa próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Utwardzenie powierzchni gruntu części działki nr 698/2 w Kościelniku
- "Remont mieszkania wspomaganego przy ul. Wrocławskiej 12/20 w Lubaniu."(2)
- Dostawy asortymentu jednorazowego użytku dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Modernizacja AOS w Bychawie poprzez remont łazienek i wygłuszanie drzwi.
- Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
- Remont dachu pawilonu D w Zakładzie Karnym w Koronowie
- Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników.
- Przebudowa pomieszczeń oraz remont elewacji budynku żłobka w ramach projektu "Utworzenie nowych 50 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Żłobku Bajka przy ul. Ks. J. Popiełuszki 3 w Strzelinie"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.