eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliniankaZakup biletów miesięcznych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Wiązowna.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup biletów miesięcznych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Wiązowna.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Wiązowna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145918286

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Napoleońska 53A

1.5.2.) Miejscowość: Glinianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-408

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.czajka@wiazowna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wiazowna.pl/cuw

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tuwiazowna.logintrade.net/zapytania_email,182602,1dddce39625c4db498451a2cfed657e3.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup biletów miesięcznych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Wiązowna.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcff1ad4-af5e-4c0d-bd35-6213c02a1a52

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00014854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009844/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup biletów miesięcznych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Wiązowna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608005

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.26.2.2024.EC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do jednostek oświatowych na terenie Gminy Wiązowna w okresie od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
2. Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się:
1) świadczenie usług w zakresie zakupu biletów dla uczniów dojeżdżających do jednostek oświatowych na terenie Gminy Wiązowna we wszystkie dni nauki szkolnej w okresie od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych na 7 trasach wg tras przewozu uczniów do placówek oświatowych stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ;
2) usługa wykonywana powinna być w ramach prowadzonych przez Wykonawcę regularnych przewozów pasażerskich środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz innych przepisach związanych z przewozem osób.
3. Przewidywana liczba uczniów do przewożenia: łącznie 600 osób wg zapotrzebowania na zakup biletów. Szczegółowy wykaz biletów dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych na poszczególnych trasach stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Miejscami docelowymi dowozu dzieci są placówki oświatowe: Szkoła Podstawowa w Wiązownie, ul. Kościelna 20; Szkoła Podstawowa w Malcanowie, ul. Mazowiecka 55; Szkoła Podstawowa w Gliniance, ul. Napoleońska 1; Szkoła Podstawowa w Zakręcie, ul. Szkolna 11.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Zakład Transportu Samochodowego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5320100125

7.3.4) Miejscowość: Otwock

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 566100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.