eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MotyczUtworzenie, organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Konopnica



Ogłoszenie z dnia 2021-03-09

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014870 z dnia 2021-03-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie, organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Konopnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konopnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kozubszczyzna 127A

1.5.2.) Miejscowość: Motycz

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-030

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 51 31 081

1.5.8.) Numer faksu: 81 51 31 082

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@konopnica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

sekretariat@konopnica.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie, organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Konopnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b69856b-80bb-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

4. Podstawa prawna: art. 214 ust. 1 pkt. 5Uzasadnienie: Ogłoszony w 2020 roku przetarg nieograniczony został unieważniony w uwagi na brak środków w budżecie gminy. Zachodzi konieczność ponownego ogłoszenia przetargu o wartości powyżej progów unijnych. Procedura takiego postępowania jest znacznie dłuższa co oznacza, że zachodzi konieczność przeprowadzenie postępowania z wolnej ręki na okres 4 miesięcy tj. do czasu rozstrzygnięcia postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 304021,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać i zagospodarować następujące rodzaje odpadów komunalnych:1) odpady selektywnie zebrane – papier i tektura;2) odpady selektywnie zebrane – tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal,3) odpady selektywnie zebrane – szkło;4) przeterminowane leki;5) chemikalia i odpady niebezpieczne;6) zużyte baterie i akumulatory;7) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny;8) odpady wielkogabarytowe;9) odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z prowadzenia drobnych prac remontowych,10) zużyte opony samochodowe,11) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki;12) odzież;13) tekstylia.3. PSZOK musi spełniać następujące wymagania:1) lokalizacja na terenie jednej z miejscowości Gminy Konopnica, 2) powierzchnia działki jak i jej lokalizacja winna umożliwiać bezpieczny dojazd mieszkańcom z możliwością zaparkowania przy lub na terenie PSZOK,3) teren ogrodzony, oświetlony, utwardzony, wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ww. punktu, wyposażony w wagę towarową z ważnym świadectwem zgodności i legalizacją Głównego Urzędu Miar, 5) wyposażony w pojemniki dostosowane do gromadzenia w/w odpadów6) pojemniki i kontenery, zabezpieczone w taki sposób aby chroniły zabrane odpady przed wpływem czynników atmosferycznych i dostępem zwierząt,7) zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości odpadów w przypadku podjęcia Uchwały Rady Gminy Konopnica o limitach odpadów dostarczanych do PSZOK.4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:1) z Uchwałą Nr XI/78/2019 Rady Gminy Konopnica z dnia 29 listopada 2019 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Konopnica (Dz. Urz. Woj. Lubel. z 2019, poz. 7273).2) z Uchwałą Nr XI/83/2019 Rady Gminy Konopnica z dnia 29 listopada 2019 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów (Dz. Urz. Woj. Lubel. z 2019, poz. 7278).3) z Uchwałą Nr XIII/98/2020Rady Gminy Konopnica z 17 lutego 2020 r. zmieniającą uchwałę w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów (Dz. Urz. Woj. Lubel. z 2020, poz. 1300).4) z Uchwałą Nr XVI/112/2020 Rady Gminy Konopnica z 19 czerwca 2020 r. zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Konopnica (Dz. Urz. Woj. Lubel. z 2020, poz. 3455) .5) z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu zbierania wybranych frakcji odpadów, odpady będą zbierane w sposób selektywny osobno w następujący sposób: papier i odpady opakowaniowe z papieru i tektury, szkło i odpady opakowaniowe ze szkła, tworzywa sztuczne i metal wraz z odpadami opakowaniowymi wielomateriałowymi oraz odpady ulegające biodegradacji.6) z ustawą z dnia 13 września 1996 r. prowadzenia dokumentacji, sporządzanie wykazów i sprawozdań w formie pisemnej oraz przekazywanie ich do Zamawiającego o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 poz. 1439 r. ze zm.) 7) z art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. , poz. 797), miejsca operacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych powinny spełniać kryteria technologiczne – mają odpowiadać wymaganiom określonym w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r., poz. 1219)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308900,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308900,40

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308900,40

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO – TRANS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 714-20-17-741

7.3.3) Ulica: Samoklęski 28,

7.3.4) Miejscowość: Kamionka

7.3.5) Kod pocztowy: 21-132

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308900,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-06-30
2021-03-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.