eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźnousługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OBORNIKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631282493

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rolna 17

1.5.2.) Miejscowość: Rogoźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-610

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpoborniki.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdpoborniki.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdpoborniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e736e833-7f3a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00014883

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081380/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486930

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.4.2410.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:
1) Piaskarka (nr inw. ZDP/582/6) na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie (nr inw. ZDP/580/13)
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Zamawiającego oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Zamawiającego przez ok. 28 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2023/2024 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: Zapewnia Wykonawca na terenie Gminy Obornik.
2) Piaskarka na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Wykonawcy oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Wykonawcy Zamawiającego przez ok. 28 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2023/2024 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: Zapewnia Wykonawca na terenie Gminy Oborniki.
3) Ciągnik rolniczy + pług lekki
Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego ciągnikowego Wykonawcy ok. 4 godz. dziennie 10 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
4) Ładowarka
Usługa dotyczy bieżącego według ustaleń i potrzeb ładowania środkami uszorstniającymi piaskarek z wykorzystaniem sprzętu Wykonawcy ok. 3 godz. dziennie przez okres 28 dni w sezonie zimowym 2023/2024.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 226400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:
1) Piaskarka na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Wykonawcy oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Wykonawcy Zamawiającego przez ok. 28 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2023/2024 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Obornikach, Rogoźno ul. Rolna 17.
2) Piaskarka na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Wykonawcy oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Wykonawcy Zamawiającego przez ok. 28 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2023/2024 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Obornikach, Rogoźno ul. Rolna 17.
3) Ładowarka
Usługa dotyczy bieżącego według ustaleń i potrzeb ładowania środkami uszorstniającymi piaskarek z wykorzystaniem sprzętu Wykonawcy ok. 3 godz. dziennie przez okres 28 dni w sezonie zimowym 2023/2024.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 302400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:
1) Piaskarka na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Wykonawcy oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Wykonawcy Zamawiającego przez ok. 28 dni po 6 godz. dziennie w sezonie zimowym 2023/2024 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Obornikach, Rogoźno ul. Rolna 17.
2) Ciągnik rolniczy + pług lekki
Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego ciągnikowego Wykonawcy ok. 2 godz. dziennie 10 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
3) Ładowarka
Usługa dotyczy bieżącego według ustaleń i potrzeb ładowania środkami uszorstniającymi piaskarek z wykorzystaniem sprzętu Wykonawcy ok. 3 godz. dziennie przez okres 28 dni w sezonie zimowym 2023/2024.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 164600,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:
1) Równiarka
Usługa z wykorzystaniem równiarki Wykonawcy przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) ok. 8 godz. dziennie 7 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
2) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
3) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2023/2024.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 52000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:
1) Równiarka
Usługa z wykorzystaniem równiarki Wykonawcy przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) ok. 8 godz. dziennie 7 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
2) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
3) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2023/2024.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 52000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:
1) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
2) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2023/2024.
UWAGA!!! sprzęt ciężki: spycharki o pojemności łyżki min. 0,8 m3

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244857,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244857,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244857,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Kudlak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6060016054

7.3.3) Ulica: Wychowaniec 6

7.3.4) Miejscowość: Popówko

7.3.5) Kod pocztowy: 64-606

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244857,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263088,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263088,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263088,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIMEX Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6060092256

7.3.3) Ulica: Fabryczna 7

7.3.4) Miejscowość: Rogoźno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-610

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263088,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIMEX Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6060092256

7.3.3) Ulica: Fabryczna 7

7.3.4) Miejscowość: Rogoźno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-610

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w zakresie części wskazanej powyżej, nie została złożona żadna oferta.
Tym samym, Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, w zakresie części wskazanej powyżej, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61776,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61776,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61776,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIMEX Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6060092256

7.3.3) Ulica: Fabryczna 7

7.3.4) Miejscowość: Rogoźno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-610

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61776,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28512,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28512,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28512,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIMEX Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6060092256

7.3.3) Ulica: Fabryczna 7

7.3.4) Miejscowość: Rogoźno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-610

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28512,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.