Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00263004/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ekogroszku do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skrzynno, 13
1.5.2.) Miejscowość: Ostrówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-311
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 841 5060
1.5.8.) Numer faksu: 43 841 5060 wew. 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpsskrzynno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsskrzynno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip-dps.powiat.wielun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna powiatu wieluńskiego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ekogroszku do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dd06348-3e28-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002519/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa ekogroszku do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263004/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zakup i dostawa ekogroszku do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2021/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263613,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa węgla workowanego typu ekogroszek do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2021/2022 r.
Przewidywane zapotrzebowanie na ekogroszek szacuje się na poziomie do 190 ton. Zamawiane, szacunkowe ilości opału mogą ulec zmianie (np. zmniejszeniu) w stosunku do wielkości całego zamówienia w zależności od panujących warunków atmosferycznych. W związku ze zmianą ilości dostarczanego opału w stosunku do wskazanej wyżej ilości szacowanej, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tego tytułu. Rzeczywisty harmonogram dostaw będzie:
1) realizowany każdorazowo na podstawie pisemnych zamówień, o których mowa w pkt. 5.10. SWZ
2) dostosowany do potrzeb Zamawiającego, uzależnionych od warunków atmosferycznych i sytuacji, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. przekształcenia jednostki, likwidacji, znacznego wzrostu lub spadku cen rynkowych). Wartością umowy w powyższych przypadkach będzie suma faktycznie zrealizowanych dostaw. Dostarczany ekogroszek powinien być wysokiej jakości, zapewniającej prawidłową eksploatację urządzeń grzewczych, odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm oraz spełniać poniższe parametry:
1) uziarnienie 5-25 mm;
2) typ: 31.2;
3) klasa 26/05/06;
4) spiekalność RJ max. 10;
5) temp. mięknienia popiołu min. 1150 ˚C;
6) wilgotność max. 15 %;
7) zawartość popiołu max. 10 %;
8) wartość opałowa min. 26 MJ/kg;
9) zawartość siarki max. 0,6 %.
Zamawiający zastrzega, iż, parametry dostarczonego ekogroszku muszą być potwierdzone aktualnym certyfikatem/świadectwem jakości wystawionym przez uprawniony podmiot akredytowany przez Polskie Centrum Akredytacji- zgodnie z ustawą
z dnia 13.04.2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 514) w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zaoferowany ekogroszek powinien pochodzić bezpośrednio z kopalń zlokalizowanych na terenie Polski. Zamawiający nie dopuszcza dostaw ekogroszku wzbogacanego w zakładach przeróbczych, tzn. takiego, który uzyskuje wymagane parametry
w wyniku procesów przetwórczych. Dostarczany opał musi być suchy, jednorodny, nie może być mieszaniną różnych typów i sortymentów oraz nie może zawierać domieszki substancji niepalnych, iłu, mułu, śmieci i pyłów flotacyjnych. Zamawiający wymaga dostaw ekogroszku w perforowanych workach foliowych po 25 kg każdy, ułożonych jednakowo co do ilości na wszystkich paletach o łącznej masie ekogroszku do 1200 kg na palecie, szczelnie zafoliowanej od góry i z boków. Wykonawca zobowiązany będzie na koszt własny do:
1) dostarczania suchego ekogroszku samochodem samowyładowczym (tj. samochód
z HDS +przyczepa bądź samochód z windą rozładowczą + przyczepa), posiadającym również zabezpieczenie przewożonego węgla przed wpływem warunków atmosferycznych w sposób zapobiegający utracie jego walorów użytkowych;
2) rozładunku ekogroszku we własnym zakresie w siedzibie Zamawiającego na płytę rozładunkową o wymiarach 6 m x 6 m. . Ekogroszek winien być dostarczony w ciągu 5 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia, przy czym dostawa ilości określonej w zamówieniu Zamawiającego winna nastąpić jednorazowo lub ewentualnie wielokrotnie jednakże w ciągu tego samego dnia roboczego, w godzinach od 7:00 do 14:00. Z każdej dostawy Komisja Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowcy) będzie pobierała próby dostarczonego ekogroszku. Każdorazowo pobierane będą
3 próby (1 próba dla Wykonawcy, 1 próba dla Zamawiającego i 1 próba rozjemcza). W celu pobrania prób Komisja otworzy 3 losowo wybrane worki, nasypie ekogroszek
z każdego worka do foliowych torebek, szczelnie zamknie i opisze. Próby ekogroszku Zamawiający przechowywał będzie w pomieszczeniu ciepłym i nie zawilgoconym. Każda torebka z nasypanym ekogroszkiem powinna ważyć 1 kg (dokładna waga każdej próby zostanie wpisana w Protokole odbioru). W taki sposób pobrane próby mogą być przebadane w akredytowanym laboratorium.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263613,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467166,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263613,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Beata Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691478876
7.3.3) Ulica: Biała 49
7.3.4) Miejscowość: Rząśnia
7.3.5) Kod pocztowy: 98-332
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BEATA PAJĄK - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
BEATA PAJĄK - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263613,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa węgla kamiennego na 2025 rok
- Sukcesywna dostawa opału do Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Lwówku Śląskim w 2025 roku.
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.