Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00642929/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy produktów roślinnych do Aresztu Śledczego w Hajnówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W HAJNÓWCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001252057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 67
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85 6832007
1.5.8.) Numer faksu: 85 6832978
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_hajnowka@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy produktów roślinnych do Aresztu Śledczego w Hajnówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1654bf84-cb52-4fa6-b4a4-6911fab54436
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00014967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00235412/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawy produktów roślinnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00642929
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184786,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy PRODUKTÓW ROŚLINNYCH do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: Burak czerwony 6 250,00 kg Cebula 14 600,00 kg Kapusta biała 7 000,00 kg Kapusta czerwona 1 000,00 kg Marchew 25 000,00 kg Ogórek gruntowy 650,00 kg Pietruszka 2 000,00 kg Pomidor 200,00 kg Por 170,00 kg Seler 2 000,00 kg Papryka 170,00 kg Jabłka 8 750,00 kg Ziemniaki 57 000,00 kg. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego zależnych od zmiennego stanu zaludnienia jednostki. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Ilość szacunkowa wskazana w tabeli dla poszczególnego rodzaju asortymentu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż wartość całkowita dla całości zamówienia w podpisanej umowie nie zostanie przekroczona. Warzywa i owoce dostarczane będą w opakowaniach nie przekraczających ciężaru 25 kg (skrzynki plastikowe, drewniane, worki raszlowe itp.). Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). Wszystkie warzywa i owoce powinny być świeże bez żadnych oznak zgnilizny oraz bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Warzywa korzeniowe powinny być kształtne bez rozwidleń i bocznych rozgałęzień. Cebula powinna być dojrzała bez objawów wyrośnięcia lub kiełkowania, z zaschniętą szyjką i korzeniami, wolna od szkodników i uszkodzeń o średnicy powyżej 4 cm. Ogórki gruntowe jędrne, chrupkie, o średnicy do 4 cm i długości do 11 cm. Papryka słodka czerwona równomiernie wybarwiona w kolorze czerwonym, pomarańczowym lub żółtym z grubym miąższem. W okresie zimowym warzywa nie powinny posiadać także oznak zmarznięcia. Jabłka o średnicy 6-8cm powinny być pierwszego gatunku, świeże bez żadnych oznak zgnilizny oraz bez śladów uszkodzeń mechanicznych, (dopuszczalne gatunki: Jonagold, Gloster, Idared, Champion, Lobo itp.) Preferowane odmiany ziemniaków jadalnych posiadających jasnożółty miąższ bez oznak chorobowych bulw (zaraza ziemniaczana, rdzawa plamistość miąższu, mokra i sucha zgnilizna, zazielenienie bulw), dojrzałe, niezazieleniałe, czyste bez uszkodzeń , nie nadmarznięte, nie porośnięte bez pustych miejsc wewnątrz miąższu o średnicy powyżej 4 cm.4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221113-1 - Cebula
03221410-3 - Kapusta
03221112-4 - Marchew
03221270-9 - Ogórki
03221000-6 - Warzywa
03222321-9 - Jabłka
03221230-7 - Papryka
03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 177715,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy PRODUKTÓW ROŚLINNYCH do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: Kapusta kiszona 850,00 kg Ogórki kiszone 850 kg. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego zależnych od zmiennego stanu zaludnienia jednostki. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Ilość szacunkowa wskazana w tabeli dla poszczególnego rodzaju asortymentu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż wartość całkowita dla całości zamówienia w podpisanej umowie nie zostanie przekroczona. Warzywa kiszone powinny być dostarczane w wiaderkach lub beczkach spełniających przepisy BHP pod względem ciężaru, oznakowanych z podanym terminem przydatności. Kapusta kiszona: produkt spożywczy z kapusty głowiastej białej, oczyszczonej z liści zewnętrznych, pokrojonej, zasolonej i poddanej naturalnemu procesowi fermentacji mlekowej. Grubość skrawków — nie większa niż 1–1,5 mm zawartość soli kuchennej — 1,5–2,5%. Smak i zapach prawidłowy dla kapusty prawidłowo ukwaszonej, aromatyczny, słono kwaśny. Wygląd soku: jasnoszary, opalizujący. Zawartość soku w stosunku do masy netto powinna odpowiadać 15% wag, tzn. lekko uciskana pokrywa się sokiem. Dopuszcza się stosowanie nasion kminku, kopru, kolendry, marchwi, jabłek i innych owoców jako przypraw roślinnych. Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, smak mocno słony, niekwaśny, stęchły, niedostateczna ocena organoleptyczna produktu, objawy pleśni, psucia się, niedostateczna ilość soku (wysuszenie kapusty), obecność bakterii salmonelli, gronkowca chorobotwórczego, grupy coli, obecność szkodników żywych, martwych oraz ich pozostałości, uszkodzenia mechaniczne opakowań oraz ich zabrudzenia. Każde opakowanie powinno być odpowiednio oznakowane. Powinny się na nim znaleźć następujące informacje umieszczone na tej samej stronie, czytelnie, trwale oraz w sposób widoczny z zewnątrz: - nazwa i adres pakującego i/lub wysyłającego - nazwa produktu, jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna z zewnątrz - nazwa odmiany i/lub typu handlowego w zależności od produktu - kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna - klasa jakości - wielkość (jeśli sortowano według wielkości) - inne szczegóły w zależności od produktu. Ogórki kiszone: - produkt spożywczy ze świeżych ogórków, przypraw aromatyczno - smakowych, zalanych zalewą z dodatkiem soli, poddany naturalnemu procesowi fermentacji mlekowej, z ewentualnym dodatkiem kwasu sorbowego – w przypadku stosowania opakowań niehermetycznych lub utrwalony w procesie pasteryzacji w opakowaniach hermetycznych. Ukwaszone ogórki powinny zawierać 1,5–3,5% soli kuchennej. Struktura: dość luźno ułożone całe ogórki, jędrne, chrupkie, o średnicy do 4 cm i długości do 11 cm. Smak i zapach charakterystyczny dla ogórków prawidłowo ukwaszonych, aromatyczny, słono kwaśny. Ogórki powinny być twarde, o barwie oliwkowo zielonej, o różnych odcieniach, powierzchnia wolna od uszkodzeń mechanicznych, plam chorobowych. Wygląd zalewy: od biało szarej do zielonkawo szarej, lekko mętny, dopuszcza się osad z przypraw (kopru, chrzanu, gorczycy, czosnku, itp.). Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, smak mocno słony, niekwaśny, stęchły, niedostateczna ocena organoleptyczna produktu, objawy pleśni, psucia się, ich nadmierna miękkość (komory nasienne wypełnione nieprawidłowo), obecność bakterii salmonelli, gronkowca chorobotwórczego, grupy coli, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, uszkodzenia mechaniczne opakowań oraz ich zabrudzenia. Każde opakowanie powinno być odpowiednio oznakowane. Powinny się na nim znaleźć następujące informacje umieszczone na tej samej stronie, czytelnie, trwale oraz w sposób widoczny z zewnątrz: - termin przydatności, nazwa i adres pakującego lub wysyłającego, - nazwa produktu, jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna z zewnątrz, - nazwa odmiany lub typu handlowego w zależności od produktu, - kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna, - klasa jakości, - wielkość (jeśli sortowano według wielkości), - inne szczegóły w zależności od produktu.4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331461-6 - Kapusta kiszona puszkowana
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 5261,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy PRODUKTÓW ROŚLINNYCH do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: Groch łuskany (połówki) 250,00 kg Fasola "Jaś" 250,00 kg. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego zależnych od zmiennego stanu zaludnienia jednostki. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. Ilość szacunkowa wskazana w tabeli dla poszczególnego rodzaju asortymentu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż wartość całkowita dla całości zamówienia w podpisanej umowie nie zostanie przekroczona. Groch łuskany (połówki) - klasa I, odmiany: jednorodne przy każdorazowej dostawie, przeznaczone do bezpośredniego spożycia, dopuszczalne tolerancje wad w % w stosunku do wagi: a) wady dotyczące czystości– zanieczyszczenia mineralne (piasek, ziemia, kamienie) - 1%, b) wady dotyczące uszkodzeń – uszkodzenia mechaniczne, barwy oraz kształtu - 5% Cechy dyskwalifikujące: zanieczyszczenia środkami ochrony roślin, uszkodzenia przez chorobyi szkodniki, szkodniki, uszkodzenia mechaniczne, zapleśnienie, obcy smak i zapach, nadgnicie, zgnicie, nadmarznięcie. Fasola „Jaś” - klasa I, odmiany: jednorodne przy każdorazowej dostawie, przeznaczone do bezpośredniego spożycia, dopuszczalne tolerancje wad w % w stosunku do wagi:
a) wady dotyczące czystości– zanieczyszczenia mineralne (piasek, ziemia, kamienie) – 1%,
b) wady dotyczące uszkodzeń – uszkodzenia mechaniczne, barwy oraz kształtu - 5% Cechy dyskwalifikujące: zanieczyszczenia środkami ochrony roślin, uszkodzenia przez choroby
i szkodniki, szkodniki, uszkodzenia mechaniczne, zapleśnienie, obcy smak i zapach, nadgnicie, zgnicie, nadmarznięcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221220-4 - Groch
03221210-1 - Fasola
4.5.5.) Wartość części: 1809,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134114,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281047,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134114,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Popow PHU "MANGO" Detal Hurt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050294988
7.3.3) Ulica: Poddolna
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW POPOW - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MANGO"DETAL-HURT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134114,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5533,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11730,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5533,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Sauerkraut Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368998230
7.3.3) Ulica: Łódzka
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE SAUERKRAUT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5533,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1837,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1837,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO" Dorota Doberstajn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091152532
7.3.3) Ulica: Młyńska
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1837,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-10-31INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Remont drogi gminnej - przedłużenie ul. Wrzosowej w mieście Hajnówka
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej C69B3 PU w ilości 150 ton.
- Sukcesywne dostawy grysów granitowych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce.
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego ładowarki teleskopowej
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- Dostawy warzyw i owoców dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej oraz Oddziału Zamiejscowego w Zwartowie
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
- Dostawy artykułów spożywczych - warzywa i owoce świeże
- Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkół Samorządowych w Sułkowicach-Bolęcinie
- Dostawa ziemniaków do Zakładu Karnego w Nowogardzie.
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.