eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa warzyw i owoców świeżych do Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców świeżych do Zespołu Żłobków Miejskich
w Olsztynie w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Żłobków Miejskich w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510919665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-287

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 089533 37 66

1.5.8.) Numer faksu: 089533 37 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlobki@zzm.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zzmolsztyn.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.olsztyn.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


żłobki miejskie (opieka nad dziećmi do lat 3)

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa warzyw i owoców świeżych do Zespołu Żłobków Miejskich
w Olsztynie w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-170d52da-92e1-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00014994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035876/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532966

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZŻM.261.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 152870,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do czterech żłobków miejskich:
Żłobka Miejskiego Nr 1 w Olsztynie przy ul. Herberta 2b, 10-686 Olsztyn
Żłobka Miejskiego Nr 2 w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 47, 10-437 Olsztyn
Żłobka Miejskiego Nr 3 w Olsztynie przy ul. Mochnackiego 37, 10-036 Olsztyn
Żłobka Miejskiego Nr 4 w Olsztynie przy ul. Wyspiańskiego 2, 10-287 Olsztyn
w roku 2024 wg. indywidualnych zapotrzebowań zgłaszanych telefonicznie przez uprawnionych pracowników zamawiającego. Asortyment i ilości przedmiotu zamówienia wymieniono
w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załączniki nr 1a do formularza oferty.
2. W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga by:
1) warzywa i owoce świeże były wysokiej jakości w gat. I, ponieważ przeznaczone są
do żywienia dzieci do lat 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) dostawy były realizowane zgodnie z wymogami określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252 z późn. zm.) oraz zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji.
3) Wykonawca dysponował samochodem/samochodami dostawczymi spełniającymi wymogi sanitarne dotyczące przewozu warzyw i owoców świeżych potwierdzone decyzją wydaną
przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny.
4) Firma Wykonawcy znajdowała się pod stałym nadzorem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006 r. o Bezpieczeństwie żywności
i żywienia (Dz.U. 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.)
5) Wykonawca dostarczał przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych
przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia w miejsca wskazane przez Zamawiającego wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się dostaw z wykorzystaniem przesyłek kurierskich.
6) Wykonawca realizował każde zamówienie, również te o niskiej wartości.
7) Wykonawca przekazał numery telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
3. Wymagania Zamawiającego zawarte w opisie przedmiotu zamówienia
oraz w formularzu asortymentowo - cenowym określają standardy jakościowe, o których mowa
w art. 246 ust. 2, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
4. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 1a do formularza oferty.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku
w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień roboczy następujący po dniu złożenia zamówienia (również w poniedziałki), w godzinach określonych w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej
do odbioru.
6. Podczas realizacji umowy z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, Zamawiający będzie szczegółowo kontrolował dostarczane warzywa i owoce w celu zapobieżenia wydatkowania środków publicznych na artykuły nie spełniające wymagań pod względem jakości.
7. Zamawiający w trakcie realizacji umowy zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po cenach jednostkowych zawartych w umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131606,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131606,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131606,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Okrężny Hurt – Detal Artykułami Spożywczo – Rolnymi „Lucjano” Magda Koralewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393514856

7.3.3) Ulica: Ul. Augustowska 29/17

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-683

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131606,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.