Ogłoszenie z dnia 2024-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00508851/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa dwóch sztuk fabrycznie nowych autobusów minimum 20 osobowych przystosowanych do przewozu osób
niepełnosprawnych, współfinansowanych ze środków PFRON
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO PRZYJACIÓŁ DZIECI ŚLĄSKI ODDZIAŁ REGIONALNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277894356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-002
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katowice@tpd.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tpd-zg.prv.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06cdbc74-89e0-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa dwóch sztuk fabrycznie nowych autobusów minimum 20 osobowych przystosowanych do przewozu osóbniepełnosprawnych, współfinansowanych ze środków PFRON
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06cdbc74-89e0-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00015038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00508851
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/2023/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 699187,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu minimum 20 osobowego przystosowanego do przewozu osóbniepełnosprawnych, współfinansowanego ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami
III” w obszarze D pn. „Autobus dla WTZ Ogorzelnik 2023” i „Autobus dla WTZ Kalety”
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34121000-1 - Autobusy i autokary
34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
4.5.5.) Wartość części: 349593,5 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu minimum 20 osobowego przystosowanego do przewozu osóbniepełnosprawnych, współfinansowanego ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami
III” w obszarze D pn. „Autobus dla WTZ Ogorzelnik 2023” i „Autobus dla WTZ Kalety”
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34121000-1 - Autobusy i autokary
34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
4.5.5.) Wartość części: 349593,5 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429995,7 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁATWEAUTO.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272753403
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429995,7 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁATWEAUTO.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272753403
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-18INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont przesiewacza mobilnego Kleemann Mobiscreen MS 19 D pracujacego w ZPM Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Świadczenie usług krajowego transportu osób w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki - Staszic w okresie 12 miesięcy z podziałem na 2 zadania
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Zakup samochodu dostawczego
- Zakup w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu międzymiastowego niskowejściowego
- Zakup i dostawa samochodu ciężarowego na potrzeby Gminy Brańsk
- Zakup i dostawa samochodu ciężarowego na potrzeby Gminy Brańsk
- DOSTAWA autokaru turystycznego przystosowanego do przewozu: 35 osób w nadwoziu zabudowanym wg. wskazanych wymagań technicznych, dla ZSCKR w Sandomierzu.
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.