Ogłoszenie z dnia 2024-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00255972/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont chodnika w przy drodze powiatowej nr 1592D w Wierzbnie:
zadanie 1. Etap I,
zadanie 2. Etap II (cz.1),
zadanie 3. Etap II (cz.2).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOMANIÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934851
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 56
1.5.2.) Miejscowość: Domaniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-216
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 301 77 35
1.5.8.) Numer faksu: 71 301 78 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadomaniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminadomaniow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gminadomaniow.pl/wiadomosci/5482/wiadomosc/596469/zw2714211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont chodnika w przy drodze powiatowej nr 1592D w Wierzbnie:zadanie 1. Etap I,
zadanie 2. Etap II (cz.1),
zadanie 3. Etap II (cz.2).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-324b3a73-3cb9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00015040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00069163/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja wybranych odcinków dróg na terenie gminy Domaniow
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255972/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZW.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane o nazwie: Remont chodnika w przy drodze powiatowej nr 1592D w Wierzbnie: zadanie 1. Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1592D w Wierzbnie – etap I.2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6.1 do SWZ.
3. Zakres prac będzie zgodny z ww. dokumentacją projektową a w szczególności będzie obejmował wymianę nawierzchni chodnika oraz zjazdów wraz z wymianą krawężników oraz obrzeży a także wykonanie przy krawężnikach ścieku z kostki betonowej na ławie betonowej (połączenie ścieku z nawierzchnią bitumiczną należy uszczelnić bitumem na gorąco).
4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 7.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 71973,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane o nazwie: Remont chodnika w przy drodze powiatowej nr 1592D w Wierzbnie: zadanie 2. Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1592D w Wierzbnie – etap II (cz. 1 tj. odcinek km 0+000 ÷ O+200,00).2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6.2 do SWZ.
3. Zakres prac będzie zgodny z ww. dokumentacją projektową a w szczególności będzie obejmował wymianę nawierzchni chodnika oraz zjazdów wraz z wymianą krawężników oraz obrzeży a także wykonanie przy krawężnikach ścieku z kostki betonowej na ławie betonowej (połączenie ścieku z nawierzchnią bitumiczną należy uszczelnić bitumem na gorąco).
4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 7.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 110057,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane o nazwie: Remont chodnika w przy drodze powiatowej nr 1592D w Wierzbnie: zadanie 2. Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1592D w Wierzbnie – etap II (cz. 2 tj. odcinek km 0+200 ÷ O+365,00).2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6.3 do SWZ.
3. Zakres prac będzie zgodny z ww. dokumentacją projektową a w szczególności będzie obejmował wymianę nawierzchni chodnika oraz zjazdów wraz z wymianą krawężników oraz obrzeży a także wykonanie przy krawężnikach ścieku z kostki betonowej na ławie betonowej (połączenie ścieku z nawierzchnią bitumiczną należy uszczelnić bitumem na gorąco).
4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 7.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 64287,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89595,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124207,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89595,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS-BUD ADRIAN SZAWARA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9141514817
7.3.3) Ulica: Wawrzęcice 22
7.3.4) Miejscowość: Wawrzęcice
7.3.5) Kod pocztowy: 57-120
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89595,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135824,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194980,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135824,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS-BUD ADRIAN SZAWARA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9141514817
7.3.3) Ulica: Wawrzęcice 22
7.3.4) Miejscowość: Wawrzęcice
7.3.5) Kod pocztowy: 57-120
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135824,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84576,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88092,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84576,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS-BUD ADRIAN SZAWARA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9141514817
7.3.3) Ulica: Wawrzęcice 22
7.3.4) Miejscowość: Wawrzęcice
7.3.5) Kod pocztowy: 57-120
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84576,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.