eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówBudowa ogrodzenia, bramy wjazdowej oraz dodatkowej bramy dla Muzeum Fotografii w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22A.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ogrodzenia, bramy wjazdowej oraz dodatkowej bramy dla Muzeum Fotografii w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001258462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowicka 22A

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-510

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mufo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mufo.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=317&mmi=13279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ogrodzenia, bramy wjazdowej oraz dodatkowej bramy dla Muzeum Fotografii w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db70d4b2-5b66-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033780/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa ogrodzenia, bramy wjazdowej oraz dodatkowej bramy dla Muzeum Fotografii w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22A.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422522/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.260.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dodatkowego ogrodzenia od strony północnej, część ogrodzenia od strony zachodniej, bramy przesuwnej wjazdowej od strony północnej oraz wykonanie dodatkowej bramy od strony wschodniej, oraz montaż uchwytów na flagi przy nowo projektowanej bramie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego podczas realizacji w/w zadania na
działkach 219/19, 219/6, 219/5 obr. 8 Śródmieście przy ul. Rakowieckiej 22A w Krakowie.
Budynek jest wpisany do rejestru zabytków nieruchomych, pod numerem rejestru A-107/M. Budynek pełni funkcję głównej siedziby Muzeum Fotografii w Krakowie. Zakończone w nim zostały prace budowlane polegające na adaptacji zabytkowego budynku Zbrojowni dla potrzeb Muzeum Fotografii w Krakowie.
Przedmiot zamówienia, został określony w Opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 do SWZ oraz w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia. Przy czym przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i mają charakter informacyjny. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia, a cena oferty winna zostać skalkulowana w oparciu o indywidualną wycenę.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) w sytuacji gdyby w dokumentacji projektowej, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". W tym, jeśli występują, nowsze odpowiedniki wskazanej normy, z zastrzeżeniem pkt 6 SWZ.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budo-walne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania norm równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem „Formularza Oferty” przedstawić za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane normy lub technika wykonania jest równoważna do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania czyli taka, która charakteryzuje się głównymi parametrami/opisami na poziomie co najmniej odpowiadającym określonej normie/technice wykonania robót.
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej dnia 9 listopada 2022 r. o godz.: 12.30, w Krakowie, ul. Rakowickiej 22A. W celach organizacyjnych zamiaru uczestnictwa w wizji lokalnej wraz z poda-niem ilości osób należy zgłosić drogą elektroniczną na adres:
sekretariat@mufo.krakow.pl do dnia 8 listopada 2022 r. do godz. 14.00.
Wykonawca musi zaoferować:
- co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia,
- co najmniej 60-miesięczny okres rękojmi na całość przedmiotu zamówienia,
przy czym gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45421148-3 - Instalowanie bram

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

44221310-1 - Bramy wejściowe

44231000-8 - Gotowe panele ogrodzeniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199990 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199990 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199990 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DeS Henryk Dowgier Anna Dowgier Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770004959

7.3.3) Ulica: Kronikarza Galla nr 5 lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199990 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.