Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00314747/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania:
Modernizacja Galerii Sztuki „ZIELONA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 41 370-52-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania:Modernizacja Galerii Sztuki „ZIELONA”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6050c78-5cd6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002988/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa oraz restauracja budynku Galerii Sztuki „Zielona” w Busku-Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich”, Oś VI „Rozwój miast”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314747/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.34.2021.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie polegać będzie na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja Galerii Sztuki „ZIELONA” w ramach projektu „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny Miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne”.
Zamawiający informuje, że zadanie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich”, Oś VI „Rozwój miast”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Zamawiający wymaga w szczególności zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w specjalnościach:
• architektonicznej,
• konstrukcyjno-budowlanej,
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektora nadzoru różnych branż.
Zamawiający wymaga, aby inspektorzy nadzoru w/w specjalności posiadali uprawnienia bez ograniczeń.
1.1 Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie obejmowało:
1) sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli – inspektorów nadzoru zgodnie z wymogami ustawy prawo budowlane i warunkami pozwolenia na budowę;
2) wymaga się, aby inspektor nadzoru (branży konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej) sprawował również nadzór nad robotami związanymi z zagospodarowaniem terenu
3) wymaga się, aby inspektor branży elektrycznej sprawował również nadzór nad wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i multimedialnej
4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej wykonania z projektem, pozwoleniem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz z zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych umową; Inspektor nadzoru powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego
5) całościowe prowadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązującego prawa w tym zakresie oraz innymi wymogami stawianymi w trakcie realizacji inwestycji;
6) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;
7) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
8) całościowe prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego (odbiorów częściowych odbioru końcowego i odbioru ostatecznego) wykonanych robót budowlanych;
9) sprawdzanie obmiarów, kosztorysów, kalkulacji i wszelkich kosztów przedkładanych przez Wykonawcę robót do Zamawiającego;
10) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania;
11) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów oraz urządzeń technicznych;
12) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub zgłoszeniem robót budowlanych;
13) wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie realizacji robót, wnioskowanie do Zamawiającego (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody Projektanta na zmiany, przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych;
14) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań;
15) organizowanie oraz przewodniczenie cyklicznym naradom budowy dotyczącym postępu robót lub rozstrzygnięć technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, w których udział biorą przedstawiciele zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron (Wykonawca robót, Inspektorzy, Zamawiający) oraz sporządzanie protokołów z tych narad;
16) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów dotyczących ochrony środowiska;
17) kontrolowanie zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu;
18) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad BHP i przepisów przeciwpożarowych;
19) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową i obowiązującymi przepisami;
20) sprawdzenie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
21) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji;
22) monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót;
23) w razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych działając ściśle
w porozumieniu z Zamawiającym spisanie z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego i nadzoru autorskiego protokołu konieczności podając przybliżony koszt tych robót i wystąpienie z wnioskiem do Zamawiającego w sprawie ich wykonania oraz opracowania, w miarę potrzeby, dla tych robót niezbędnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej;
24) składanie Zamawiającemu sprawozdań (miesięcznych) z działalności obejmujące prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową w okresach miesięcznych, przy czym „Sprawozdanie miesięczne” winno być złożone w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego i powinno zawierać:
– opis postępu robót w stosunku do przyjętego harmonogramu,
– nakłady finansowe poniesione na roboty w powiązaniu z przyjętym harmonogramem,
– plan robót i finansowania na kolejne miesiące,
– opis powstałych problemów i zagrożeń oraz działań podjętych w celu ich usunięcia,
– fotografie dokumentujące postęp robót,
– wykaz zmian w dokumentacji projektowej,
– wykaz roszczeń i etap ich rozpatrzenia,
25) po zakończeniu etapu inwestycyjnego sprawdzenie jakości i kompletności przygotowanych przez Wykonawcę robót ogólnobudowlanych dokumentów odbiorowych niezbędnych do przeprowadzenia odbioru ostatecznego przedmiotu umowy i oddania inwestycji do użytkowania, w ilościach i zakresie jaki wynika z prawa budowlanego;
26) pełnienie nadzoru każdorazowo na żądanie Zamawiającego, przy czym czas pracy osób świadczących usługę winien wyglądać następująco:
– Inspektor Nadzoru - w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającego
– Inspektorzy nadzoru branżowi – w czasie prowadzenia robót w swojej branży, przy czym konieczność pracy zespołu Inspektora Nadzoru w dni wolne od pracy i/lub w godzinach innych nadliczbowych nie może być podstawą do jakichkolwiek dodatkowych roszczeń w stosunku do Zamawiającego,
27) udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanego przedmiotu zamówienia oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w niniejszej umowie (okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane wynosi 5 lat od dnia odbioru ostatecznego przedmiotu umowy);
28) dokonanie ostatecznego odbioru gwarancyjnego na miesiąc przed upływem okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych.
1.2 Miejsce wykonania zamówienia: działka ozn. nr ewid. gruntu 443 obr. 06 w Busku-Zdroju przy al. Mickiewicza 7.
1.3 Szczegółowy zakres robót podlegających nadzorowi określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót oraz zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1.4 Specyfikacja Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami, w tym z projektem umowy
z wykonawcą) dotycząca wyboru wykonawcy robót, dokumentacja projektowa budowlano-wykonawcza, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót - umieszczone są na stronie https://www.umig.busko.pl/ w zakładce „Zamówienia publiczne” pod nazwą zadania: Modernizacja Galerii Sztuki „ZIELONA” (numer Postępowania: RSID.271.27.2021.ZP).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209715,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA-PROJEKT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 655 112 02 00
7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1031T Busko - Zdrój - Łagiewniki - Elżbiecin od km 1+500 do km 2+775 dł. 1275 m wraz z uzyskaniem decyzji ZRID - II etap"
- Dostawa mięsa do Działu Żywienia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Busku-Zdroju"
- Dostawa rękawic diagnostycznych oraz chirurgicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa odczynników do badań gazometrii wraz z dostawą i dzierżawą analizatora do równowagi kwasowo-zasadowej do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa systemu zamkniętego do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej i Banku Krwi Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowy nadzór inwestorski" w ramach zadania pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" - część II
- Budowa przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy Uście Gorlickie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Białej poprzez budowę sali gimnastycznej z zapleczem sportowym i dydaktycznym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową - pełnienie funkcji inspektora nadzoru
- "Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy i remontu przychodni specjalistycznej wraz z zagospodarowaniem terenu WSS w Zgierzu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad "Rewitalizacja parku miejskiego im. Dzieci Wrzesińskich we Wrześni" oraz "Rewitalizacja skweru miejskiego przy ul. Harcerskiej we Wrześni"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.