Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00478965/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup urządzeń robotycznych do rehabilitacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI IMIENIA KAROLA MARCINKOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773231
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zyty 26
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-046
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8427621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup urządzeń robotycznych do rehabilitacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00fe784c-7cac-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00015117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478965
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LI.262.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stacjonarny robot rehabilitacyjny kończyn dolnych – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 90740,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stacjonarny robot rehabilitacyjny kończyn górnych – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 89814,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mobilny robot rehabilitacyjny górnych partii ciała – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 39814,81 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mobilny robot rehabilitacyjny kończyn dolnych – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 231481,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EGZOTech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243224754
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EGZOTech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243224754
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu numer 2023/BZP 00478965/01 opublikowane dnia 06.11.2023 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych w niniejszym postępowaniu wpłynęły oferty po jednej w zakresie każdego z zadań nr 3 i 4.
Zamawiający dokonał w dniu 20.11.2023 r. wyboru oferty najkorzystniejszej w zakresie zadań 1 – 4. Planowany termin zawarcia umów w sprawie zamówienia został wyznaczony na dzień 21.11.2023 r. o czym Wykonawcy zostali poinformowani w zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej. W dniu 21.11.2023 r. Zamawiający przesłał Wykonawcy Technomex Sp. z o.o. jednostronnie podpisane umowy w zakresie zadania nr 3 i 4 w formie elektronicznej celem podpisania. Do dnia 24.11.2023 r. Zamawiający nie otrzymał zwrotnie podpisanych umów, tym samym wezwał do ich niezwłocznego podpisania w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.11.2023 r. do godz. 12:00 informując, że konsekwencją braku zawarcia umów ze strony Wykonawcy będzie zatrzymanie wadium wniesionego w niniejszym postępowaniu.
Wykonawca firma Technomex Sp. z o.o. poinformował w dniu 24.11.2023 r., że nie jest
w stanie dostarczyć sprzętu będącego przedmiotem zadań 3 i 4 w terminie wskazanym w umowie.
Zamawiający w dniu 27.11.2023 r. o godzinie 15:07 przesłał Wykonawcy informację
o zatrzymaniu wadium w związku z nieotrzymaniem zwrotnie dwustronnie podpisanych umów
w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie Wykonawca do dnia 27.11.2023 r. nie dostarczył
sprzętu zgodnie z warunkami zamówienia, tym samym potwierdzając odstąpienie od realizacji przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 3 i 4 na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.)
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu numer 2023/BZP 00478965/01 opublikowane dnia 06.11.2023 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych w niniejszym postępowaniu wpłynęły oferty po jednej w zakresie każdego z zadań nr 3 i 4.
Zamawiający dokonał w dniu 20.11.2023 r. wyboru oferty najkorzystniejszej w zakresie zadań 1 – 4. Planowany termin zawarcia umów w sprawie zamówienia został wyznaczony na dzień 21.11.2023 r. o czym Wykonawcy zostali poinformowani w zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej. W dniu 21.11.2023 r. Zamawiający przesłał Wykonawcy Technomex Sp. z o.o. jednostronnie podpisane umowy w zakresie zadania nr 3 i 4 w formie elektronicznej celem podpisania. Do dnia 24.11.2023 r. Zamawiający nie otrzymał zwrotnie podpisanych umów, tym samym wezwał do ich niezwłocznego podpisania w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.11.2023 r. do godz. 12:00 informując, że konsekwencją braku zawarcia umów ze strony Wykonawcy będzie zatrzymanie wadium wniesionego w niniejszym postępowaniu.
Wykonawca firma Technomex Sp. z o.o. poinformował w dniu 24.11.2023 r., że nie jest
w stanie dostarczyć sprzętu będącego przedmiotem zadań 3 i 4 w terminie wskazanym w umowie.
Zamawiający w dniu 27.11.2023 r. o godzinie 15:07 przesłał Wykonawcy informację
o zatrzymaniu wadium w związku z nieotrzymaniem zwrotnie dwustronnie podpisanych umów
w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie Wykonawca do dnia 27.11.2023 r. nie dostarczył
sprzętu zgodnie z warunkami zamówienia, tym samym potwierdzając odstąpienie od realizacji przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 3 i 4 na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.)
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Całodobowe żywienie pacjentów i dowóz posiłków do Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze
- Dostawa mikrokuwet do oznaczania hemoglobiny, krwi kontrolnej oraz akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów.
- Opracowanie dok. projektowej na modern. komunalnego wielorodz. bud. mieszkaln. przy ul. Batorego 20 oraz ul. Batorego 38 w Z. Górze w ramach zad. pn.:Modernizacja budynków i lokali komunalnych-II etap
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- LI.262.13.2024 Zakup aspiratora ultradźwiękowego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.