Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00411671/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wywozu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z rejonu administrowanego przez 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Ustce w 2023 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220515410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1N
1.5.2.) Miejscowość: Lędowo-Osiedle
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-271
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 6wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/6wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wywozu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z rejonu administrowanego przez 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Ustce w 2023 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2eefcfa-5522-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053918/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa wywozu nieczystości ciekłych ze zbiornika bezodpływowego obejmujące odbiór, transport, zrzut nieczystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411671/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 62/INFR/6WOG/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 254131,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa wywozu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z rejonu administrowanego przez 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Ustce w 2023 roku. Wykazy odbioru nieczystości stanowią załącznik nr 4 do SWZ.Zakres usługi:
- Wykonawca dokona odbioru nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z terenów wskazanych w wykazach dla poszczególnych zadań. Transport nieczystości ciekłych musi odbywać się specjalistycznych samochodem asenizacyjnym.
- Wykonawca dokona zrzutu nieczystości ciekłych do miejsca na ten cel przeznaczonego zgodnie z uzyskanym pozwoleniem.
- Dowodem odbioru nieczystości ciekłych przez Wykonawcę jest protokół odbioru potwierdzony przez użytkownika lub przedstawiciela Zamawiającego i kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury.
- Kalkulacja ceny jednostkowej 1m3 powinna zawierać całkowity koszt związany z realizacja usługi uwzględniając między innymi koszty osobowe i administracyjne zatrudnionego personelu, transportu i zrzutu nieczystości, opłaty środowiskowe itp.
- Częstotliwość wywozu – na zgłoszenie telefoniczne.
- Rozliczenie za wykonanie usługi nastąpi po zakończeniu miesiąca. Do faktury Wykonawca dołączy protokół odbioru nieczystości ciekłych.
- Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi przy pomocy specjalistycznego sprzętu, który posiada normę emisji spalin minimum EURO 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 179493,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa wywozu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z rejonu administrowanego przez 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Ustce w 2023 roku. Wykazy odbioru nieczystości stanowią załącznik nr 4 do SWZ.Zakres usługi:
- Wykonawca dokona odbioru nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych
z terenów wskazanych w wykazach dla poszczególnych zadań. Transport nieczystości ciekłych musi odbywać się specjalistycznych samochodem asenizacyjnym.
- Wykonawca dokona zrzutu nieczystości ciekłych do miejsca na ten cel przeznaczonego zgodnie z uzyskanym pozwoleniem.
- Dowodem odbioru nieczystości ciekłych przez Wykonawcę jest protokół odbioru potwierdzony przez użytkownika lub przedstawiciela Zamawiającego i kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury.
- Kalkulacja ceny jednostkowej 1m3 powinna zawierać całkowity koszt związany
z realizacja usługi uwzględniając między innymi koszty osobowe i administracyjne zatrudnionego personelu, transportu i zrzutu nieczystości, opłaty środowiskowe itp.
- Częstotliwość wywozu – na zgłoszenie telefoniczne.
- Rozliczenie za wykonanie usługi nastąpi po zakończeniu miesiąca. Do faktury Wykonawca dołączy protokół odbioru nieczystości ciekłych.
- Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi przy pomocy specjalistycznego sprzętu, który posiada normę emisji spalin minimum EURO 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 39474,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa wywozu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z rejonu administrowanego przez 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Ustce w 2023 roku. Wykazy odbioru nieczystości stanowią załącznik nr 4 do SWZ.Zakres usługi:
- Wykonawca dokona odbioru nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z terenów wskazanych w wykazach dla poszczególnych zadań. Transport nieczystości ciekłych musi odbywać się specjalistycznych samochodem asenizacyjnym.
- Wykonawca dokona zrzutu nieczystości ciekłych do miejsca na ten cel przeznaczonego zgodnie z uzyskanym pozwoleniem.
- Dowodem odbioru nieczystości ciekłych przez Wykonawcę jest protokół odbioru potwierdzony przez użytkownika lub przedstawiciela Zamawiającego i kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury.
- Kalkulacja ceny jednostkowej 1m3 powinna zawierać całkowity koszt związany z realizacja usługi uwzględniając między innymi koszty osobowe i administracyjne zatrudnionego personelu, transportu i zrzutu nieczystości, opłaty środowiskowe itp.
- Częstotliwość wywozu – na zgłoszenie telefoniczne.
- Rozliczenie za wykonanie usługi nastąpi po zakończeniu miesiąca. Do faktury Wykonawca dołączy protokół odbioru nieczystości ciekłych.
- Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi przy pomocy specjalistycznego sprzętu, który posiada normę emisji spalin minimum EURO 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 22491,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa wywozu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z rejonu administrowanego przez 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Ustce w 2023 roku. Wykazy odbioru nieczystości stanowią załącznik nr 4 do SWZ.Zakres usługi:
- Wykonawca dokona odbioru nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych
z terenów wskazanych w wykazach dla poszczególnych zadań. Transport nieczystości ciekłych musi odbywać się specjalistycznych samochodem asenizacyjnym.
- Wykonawca dokona zrzutu nieczystości ciekłych do miejsca na ten cel przeznaczonego zgodnie z uzyskanym pozwoleniem.
- Dowodem odbioru nieczystości ciekłych przez Wykonawcę jest protokół odbioru potwierdzony przez użytkownika lub przedstawiciela Zamawiającego i kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury.
- Kalkulacja ceny jednostkowej 1m3 powinna zawierać całkowity koszt związany
z realizacja usługi uwzględniając między innymi koszty osobowe i administracyjne zatrudnionego personelu, transportu i zrzutu nieczystości, opłaty środowiskowe itp.
- Częstotliwość wywozu – na zgłoszenie telefoniczne.
- Rozliczenie za wykonanie usługi nastąpi po zakończeniu miesiąca. Do faktury Wykonawca dołączy protokół odbioru nieczystości ciekłych.
- Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi przy pomocy specjalistycznego sprzętu, który posiada normę emisji spalin minimum EURO 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 12673,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197391,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197391,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990647492
7.3.3) Ulica: Postomino 94
7.3.4) Miejscowość: Postomino
7.3.5) Kod pocztowy: 76-113
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługa wywozu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z rejonu administrowanego przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Ustce - POiŁ Czołpino.
Firma Usługowa Radosław Kozak, Gardna Mała 14A, 76-214 Smołdzino, NIP: 8392517729, Regon: 222130216
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197391,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38534,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38534,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38534,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRYM Grinkowsi Saturnin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391068985
7.3.3) Ulica: Gdańska 6
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38534,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23473,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23473,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23473,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ELWOZ ECO Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mechanika - Blacharswtwo Usługi Wodno - Kanalizacyjne I transportowe Kazimierz Szur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891050774
7.3.3) Ulica: Słupska 2
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 83-340
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23473,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12744,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12744,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12744,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Oczyszczania Miasta "ZOM" Klawkowo Sp. z o.o., Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552112828
7.3.3) Ulica: Kościerska 4a
7.3.4) Miejscowość: Klawkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 89-620
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12744,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LĘDOWO-OSIEDLE
więcej: przetargi LĘDOWO-OSIEDLE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa odbioru i przekazania do zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, zmieszanych odpadów opakowaniowych oraz (....) pełna nazwa w inf. dodatkowych
- "Bieżąca konserwacja i obsługa myjni samochodowych wraz z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w 2025 r."
- Usuwanie odpadów i likwidacja dzikich wysypisk w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w 2025 roku z podziałem na zadania
- usługa prania.
- świadczenie usług komunalnych.
- Likwidacja 13 sztuk mogilników na terenie Województwa Wielkopolskiego - etap II.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.