Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00189392/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie zadania własnego Gminy z zakresu Strefy Płatnego Parkowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zadania własnego Gminy z zakresu Strefy Płatnego Parkowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c12c721-5f21-450e-9a6c-af9b183e95e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00015196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043050/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Wykonanie zadania własnego Gminy z zakresu Strefy Płatnego Parkowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650350
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki znajduje podstawę prawną w art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp.
Zamawiający spełnia warunki określone w przepisie, tj.: sprawuje kontrolę nad osobą prawną, której dotyczy zamówienie,
odpowiadającą kontroli nad własnymi jednostkami; ponad 90% działalności tej osoby prawnej dotyczy realizacji zadań
powierzonych przez zamawiającego lub inną kontrolowaną osobę prawną; a w strukturze tej osoby nie występuje udział
kapitału prywatnego. Przesłanki ustawowe zostały zatem spełnione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.204
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług związanych z obsługą systemu parkowania na terenie
wskazanym przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79941000-2 - Usługi pobierania opłat
51214000-5 - Usługi instalowania parkometrów
38730000-1 - Parkometry
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ząbkowickie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520237478
7.3.3) Ulica: ul. Daleka 2
7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZĄBKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZĄBKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WZPiFP-49-25 Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów, które zabezpieczono na terenie działania KMP/KPP do postępowań procesowych prowadzonych przez jednostki Policji
- Zorganizowanie i prowadzenie sezonowej obsługi płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych w Strefach Płatnego Parkowania na terenie Gminy Miasta Krynica Morska
- "Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Łodzi w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz komputerowe Centrum Przetwarzania Danych wraz z obsługą i utrzymaniem".
więcej: Parkometry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.