Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00587396/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowozy uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Kąkolewie w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy w Kąkolewie
1.3.) Oddział zamawiającego: ŚDS w Kąkolewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302266678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywińska 10 a
1.5.2.) Miejscowość: Kąkolewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-113
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 534 20 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@sds-kakolewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sdskakolew.naszbip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10139901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
środowiskowy dom samopomocy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowozy uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Kąkolewie w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e7d66c2-b7ee-4bb0-bbf5-da695da5c511
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00015209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219818/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowozy uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Kąkolewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587396
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SDS 2221.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dowozy uczestników z ich miejsca zamieszkania do Środowiskowego Domu Samopomocy w Kąkolewie.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) przewóz busem 9-osobowym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby niepełnosprawnej do siedziby Środowiskowego Domu Samopomocy w Kąkolewie i z powrotem:
- pojazd musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych,
- przewóz osób będzie dotyczył maksymalnie 15 osób z terenu powiatu leszczyńskiego i miasta Leszna - około 3800 km miesięcznie, tj. ok. 45.600 km rocznie,
- przewóz do Środowiskowego Domu Samopomocy w Kąkolewie odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godz. 6:40 – 9:40, zaś wyjazd w godzinach 13:00 -16:00 (z możliwością przesunięcia o około 30 min),
- Zamawiający zapewnia podczas transportu opiekuna.
2) kierowanie pojazdem typu bus 9-osobowy należącym do Środowiskowego Domu Samopomocy w Kąkolewie /Renault Trafic/ i przewóz osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby niepełnosprawnej do siedziby Środowiskowego Domu Samopomocy w Kąkolewie i z powrotem:
- przewóz osób będzie dotyczył przewozu maksymalnie 15 osób z terenu powiatu leszczyńskiego i miasta Leszna - około 120 h/miesiąc, tj. około 1.440 h/rok,
- przewóz do Środowiskowego Domu Samopomocy w Kąkolewie odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godz. 6:40 – 9:40, zaś wyjazd w godzinach 13:00 – 16.00 (z możliwością przesunięcia o około 30 min),
- Zamawiający zapewnia podczas transportu opiekuna,
- okazjonalne wyjazdy do innych miejscowości z terenu powiatu leszczyńskiego i ościennych powiatów w godzinach od. 10:00 do 16:00 uzgodnione z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217713,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286934,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217713,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo – Usługowa Sebastian Raczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971226394
7.3.3) Ulica: Zamenhofa 19/6
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
' SEBASTIAN RACZYŃSKI FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA '
jakie przetargi wygrała firma
' SEBASTIAN RACZYŃSKI FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA '
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217713,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Sadowne wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026
- "Dostawa kruszywa wraz z jego zabudową w ramach utrzymania przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Siewierz 2025"
- Dostawa atestowanej stali do produkcji wyrobów budowlanych w roku 2025. Część 2.
- Usługi międzynarodowego transportu drogowego instrumentów muzycznych oraz akcesoriów i sprzętu technicznego na potrzeby Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu.
- Stały przewóz uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Zagórzu z oddziałów Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Otwocku
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego typu dolomit z transportem do utwardzenia i remontu dróg gminnych w ramach realizacji zadań z funduszu sołeckiego oraz bieżącego utrzymania dróg w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.