Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00308163/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
- 2021/BZP 00313667/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SVA/BZ/4620-28/2021: Zakup odzieży, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla potrzeb AMW Sinevia Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/BZ/4620-28/2021: Zakup odzieży, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla potrzeb AMW Sinevia Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3c92a06-581f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308163/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/BZ/4620-28/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 828475 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rok 2022 odzieży roboczej, ochronnej, obuwia i środków ochrony indywidualnej, w ilościach, asortymencie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla potrzeb AMW SINEVIA Sp. z o.o.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 978179,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000110,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 978179,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Paweł Smereka , Centrala Techniczno-Handlowa JONTEX
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Smereka - Centrala Techniczno-Handlowa JONTEX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921005800
7.3.3) Ulica: ul. Kasztelańska, nr 1, lok. a
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALA TECHNICZNO-HANDLOWA "JONTEX" S.C. PAWEŁ I PIOTR SMEREKA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALA TECHNICZNO-HANDLOWA "JONTEX" S.C. PAWEŁ I PIOTR SMEREKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 978179,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Pawełem Smereka prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą Paweł Smereka , Centrala Techniczno-Handlowa JONTEX, adres: ul. Kasztelańska, nr 1, lok. a, 37-500 Jarosław posiadającym NIP: 7921053555, REGON: 180789918,
Piotrem Smereka prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą Piotr Smereka - Centrala Techniczno-Handlowa JONTEX, adres: ul. Kasztelańska, nr 1, lok. a, 37-500 Jarosław posiadającym NIP: 7921362084, REGON: 651521893
działającymi wspólnie w ramach spółki cywilnej pod nazwą CENTRALA TECHNICZNO-HANDLOWA „JONTEX” S.C. PAWEŁ I PIOTR SMEREKA, NIP: 7921005800
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim"
- Świadczenie usługi: "Ochrona obiektu, osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim "
- SVA/BZ/4620-22/2024 Dostawa wody źródlanej i mineralnej dla pracowników Spółki AMW Sinevia Sp. z o.o.
- SVA/Z/K/4620-4/2024: Budowa kontenerów na potrzeby AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- Oprac. dok. proj.-koszt. remontu kotł. olej. o mocy 2x90 kW oraz pomieszczenia magazynu oleju z uwzględnieniem remontu dachu nad pomieszczeniami budynku nr 75 na terenie komp. wojsk. w m. Podebłocie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne
- Dostawa elementów umundurowania leśnika
- Kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty,metamorfoza i zakup ubioru dla 70 uczest. projektu Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro
- Dostawę artykułów mundurowych dla pracowników Straży Sądowej Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Radgoszcz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.