Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00484740/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c92aa8c0-762f-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024961/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Utrzymanie miejskich fontann w Bielsku-Białej. Naprawa instalacji sterującej fontann Amplituda i Castello-Re po awarii w lipcu 2021 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484740
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.159.2022.WM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215477,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
Lokalizacja fontann:
1) Fontanna „Neptun” i Studnia na Starym Rynku,
2) Fontanna „Syrenka”, przy ul. Przechód Schodowy,
3) Fontanna „Reksio”, na placu pomiędzy ulicami: 11 Listopada i ks. Stanisława Stojałowskiego w rejonie mostu nad rzeką Białą.
4) Cztery fontanny w Parku im. Juliusza Słowackiego:
a) Dmuchawiec,
b) Wulkan,
c) Castello Re - w zakresie obowiązków wykonawcy pozostają działania takie jak w okresie spoczynkowym fontann, wyszczególnione w pkt 2 ppkt 5) Opisu przedmiotu zamówienia.
d) Amplituda - w zakresie obowiązków wykonawcy pozostają działania takie jak w okresie spoczynkowym fontann, wyszczególnione w pkt 2 ppkt 5) Opisu przedmiotu zamówienia.
Zamawiający udostępni Wykonawcy do wglądu szczegółowe opisy techniczne powyższych czterech fontann zlokalizowanych w Parku Słowackiego.
5) Fontanna „Mały Satyr” zlokalizowana przy ul. Zamkowej w murze zamkowym Zamku Sułkowskich w Bielsku-Białej.
Zakres zadania obejmuje:
1) Nadzór nad nieczynnymi i zabezpieczonymi fontannami w okresie spoczynkowym.
2) Przygotowanie fontann przed okresem działania,
3) Uruchomienie fontann,
4) Utrzymanie działających fontann,
5) Zabezpieczenie fontann na okres spoczynkowy (zimowy).
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień z wolnej ręki, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. Udzielenie ewentualnych zamówień, o których mowa powyżej będzie polegało na powtórzeniu podobnych usług o zakresie oraz na warunkach zawartych w SWZ wraz z załącznikami dla zamówienia podstawowego, o wartości do 30 % wartości zamówienia podstawowego.
Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w SWZ oraz niżej wymienionych załącznikach tj. w:
- załączniku nr 4 – Wzór umowy,
- załączniku nr 5a – Opis przedmiotu zamówienia,
- załączniku nr 5b – Ogólny opis fontann i wykaz zalecanych środków do uzdatniania wody
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych
65320000-2 - Eksploatacja instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNI-SERWIS Piotr Gajda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521382846
7.3.3) Ulica: Bestwińska 234
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-346
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- 59/24 - Realizacja usługi farmaceutycznej polegającej na sporządzaniu mieszanin do żywienia pozajelitowego wraz z ich dostawą w postaci worków dla Oddziału Neonatologicznego Sz. Woj. w Bielsku-Białej"
- Udostępnienie urządzeń energetycznych w czasie imprez plenerowych
- 60/24 - Dostawa i montaż zabudowy meblowej dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
- Usługa ochrony fizycznej budynków oraz osób i mienia, nadzoru z użyciem środków elektronicznych oraz przewozu wartości pieniężnych Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej
- "Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla pacjentów Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka w Bielsku-Białej w roku 2025"
- Dostawa radiofarmaceutyku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej przy ul. Wyzwolenia 18
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Iławy
- "Bieżące utrzymanie terenów rekreacyjnych w Legnicy"
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Ochrona mienia będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.