Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00015319/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
- 2021/BZP 00017871/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-15
- 2021/BZP 00036890/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-20
- 2021/BZP 00035917/01 - Wynik z dnia 2021-04-19
- 2021/BZP 00035917/02 - Wynik z dnia 2021-04-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015319 z dnia 2021-03-09 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa druku wraz z dostawą dla Instytutu Adama Mickiewicza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Instytucja Kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa druku wraz z dostawą dla Instytutu Adama Mickiewicza
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3741fc1-80e7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014522/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa druku dla CED wraz z dostawą do Instytutu Adama Mickiewicza
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://iam.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iam.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji orazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniemwyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe,pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postacielektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,.doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, podrygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/IAM/2021/02
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIACreative Europe Desk Polska1. Broszura „Polskie projekty dofinansowane w 2020 roku przez program Kreatywna Europa – komponent MEDIA”• Format: A5• Rodzaj papieru: okładka – kreda 300g, środek – 135g• Uszlachetnienie okładki: lakier wybiórczy 1+0 • Druk offsetowy• Zadruk: 4+4• Szycie zeszytowe po długim boku• Ilość stron: 32+4/36• Nakład: 800 szt.• Pakowanie: po 50 sztuk w papier/karton2. Magazyn CED 1/2021• Format A4, druk dwustronny kolorowy (4+4)• Ilość stron: 28+4/32• Rodzaj papieru: środek: papier ekologiczny w kolorze białym, gramatura 170 g/m2; okładka: kreda mat 250 g/m2 • Oprawa zeszytowa• Nakład: 650 szt.• Pakowanie: po 50 sztuk w papier/karton3. Broszura o programie Kreatywna Europa • Format: A5• Rodzaj papieru: kreda mat okładka: 300g, środek: 135g• Druk offsetowy• Zadruk: 4+4• Szycie zeszytowe po długim boku• Ilość stron: 4+4/8• Nadkład: 1000 szt.• Pakowanie: po 50 sztuk w papier/karton4. Broszura o schemacie MEDIA 2021-2027 • Format: A5 • Rodzaj papieru: kreda mat okładka: 300g, środek: 135g• Druk offsetowy • Zadruk: 4+4 • Oprawa zeszytowa po długim boku • Ilość stron: 4+4/8• Nakład: 800 szt. • Pakowanie: po 50 sztuk w papier/karton5. Przewodnik po schematach 2021• Format: A5• Rodzaj papieru: okładka – kreda mat 300g; środek- papier ekologiczny w kolorze białym 100g• Druk offestowy• Zadruk: 4+4• Szycie zeszytowe po długim boku• Ilość stron: 28+4/32• Nakład: 1000 szt.• Pakowanie: po 50 sztuk w papier/karton6. Ulotka tematyczna komponent MEDIA• Format A5• Papier: kreda mat. 300 g• Zadruk: 4+4• Ilość stron: 4 (bigowanie po dłuższym boku)• Nakład: 600 szt.• Pakowanie po 50 sztuk w papier/karton7. Broszura o schemacie Kultura 2021-2027• Format: A5• Rodzaj papieru: okładka - kreda mat 300g, środek - papier ekologiczny w kolorze białym 170 g/m2• Druk offsetowy • Zadruk: 4+4• Oprawa zeszytowa po długim boku• Ilość stron: 4+4/8• Nakład: 700 szt. • Pakowanie: po 50 sztuk w papier/karton8. Broszura o obszarze grantowym Projekty współpracy europejskiej• Format: A5• Rodzaj papieru: okładka - kreda mat 300g, środek - papier ekologiczny w kolorze białym 170 g/m2• Druk offsetowy • Zadruk: 4+4• Oprawa zeszytowa po długim boku• Ilość stron: 4+4/8• Nakład: 400 szt. • Pakowanie: po 50 sztuk w papier/karton9. Broszura o obszarze grantowym dla sektora książki• Format: A5• Rodzaj papieru: okładka kreda mat 300g, środek - papier ekologiczny w kolorze białym 170 g/m2• Druk offsetowy • Zadruk: 4+4• Oprawa zeszytowa po długim boku• Ilość stron: 4+4/8• Nakład: 200 szt. • Pakowanie: po 50 sztuk w papier/kartonDostawa wraz z wniesieniem materiałów będzie odbywała się sukcesywnie w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy bezpośrednio do siedziby Wydziału Programów Europejskich IAM- Al. Ujazdowskie 41 (III p. – możliwość skorzystania z windy), Warszawa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: - jakość druku na papierze ekologicznym (estetyka), brak smugi przebarwień, brak rozmazywania się druku, jednolitość barwy na całej powierzchni, trwałość koloru ( pozycja nr 2) - max. 16 pkt - estetyka wykonania - precyzja, gładkość i równomierność obciętych kartek (pozycja 1 i 2) - max. 10 pkt. (max. 5 pkt. dla pozycji nr 1 i max. 5 pkt. dla pozycji nr. 2) - nałożenie lakieru wybiórczego ( pozycja nr 1) – max. 10 pkt - oprawa zeszytowa – jakość i precyzyjność złożenia (pozycja 1 i 2) – max. 14 pkt. (max. 7 pkt. dla pozycji nr 1 i max. 7 pkt. dla pozycji nr 2)
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);3) jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru, oraz dołączone do oferty.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-19 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na Platformie, pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-19 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ocena punktowa w kryterium „jakość”, dokonana zostanie na podstawie załączonych do oferty dwóch próbek (podobnej publikacji z punktu 1 Broszura „Polskie projekty dofinansowane w 2020 roku przez program Kreatywna Europa – komponent MEDIA” i punktu 2 „Magazyn CED 1/2021) zawierających zbliżone wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, w skali od 0-50 pkt. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy dwóch próbek przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.2021-03-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, montaż i konfiguracja nowych i demontaż zużytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddziału OReg w Lublinie
- Rozbudowa DW 740 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w km 22+300 i budowie nowego obiektu inżynier. wraz z przebudową zjazdu i rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie - nr post. 064/25
- Usługa cateringowa - spotkanie pn. "POLSKO - UKRAIŃSKI DZIEŃ WSPÓLNY REKTORÓW.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
- Przeglądy roczne i pięcioletnie stanu technicznego budynków
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- "Usługa drukowania offsetowego i cyfrowego plakatów na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej"
- Świadczenie usług poligraficznych na rzecz Wydawnictwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
- Wykonanie folderu - ogólny informator o Magurskim Parku Narodowym.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.