eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Usługa prowadzenia zajęć dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Mińsk Mazowiecki pn. ,,Świat robotów - zajęcia z robotyki."



Ogłoszenie z dnia 2022-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa prowadzenia zajęć dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Mińsk Mazowiecki pn. ,,Świat robotów - zajęcia z robotyki."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mińsk Mazowiecki

1.3.) Oddział zamawiającego: -

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Chełmońskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 257562500

1.5.8.) Numer faksu: 257562550

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@minskmazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.minskmazowiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa prowadzenia zajęć dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Mińsk Mazowiecki pn. ,,Świat robotów - zajęcia z robotyki."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ac27bc0-57fa-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000441/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa prowadzenia zajęć dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Mińsk Mazowiecki pn. ,,Świat robotów - zajęcia z robotyki."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Kreatywna szkoła w Gminie Mińsk Mazowieki

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304491/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 257565,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć pn.: „Świat robotów - zajęcia z robotyki” dla uczniów szkół podstawowych realizujących projekt „Kreatywna szkoła w gminie Mińsk Mazowiecki”.
2. 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2022 roku.
4. Zamawiający oczekuje aby realizacja zajęć była dostosowana dla dwóch grup wiekowych, tj. dla uczniów klas 1-3 na poziomie podstawowym oraz uczniów klas 4-8, na poziomie podstawowym oraz średniozaawansowanym.
5. Uczniowie klas 1-3 w wyniku udziału w zajęciach na poziomie podstawowym powinni nauczyć się budowania i programowania podstawowych robotów przy użyciu odpowiedniego dla ich wieku do opanowania języka programowania, korzystając z gotowych instrukcji. W efekcie ich pracy powinny powstać konstrukcje wykonujące określone zadania i pokonujące przeszkody. Zajęcia powinny dać możliwość poznania zasad mechaniki i fizyki oraz poznania świata informatyki. Dzieci powinny dowiedzieć się, jak w produktywny sposób wykorzystywać komputer i mieć okazję rozwinąć umiejętność współpracy w grupie.
6. Uczniowie klas 4-8 w wyniku udziału w zajęcia na poziomie średniozaawansowanym przy użyciu zestawów edukacyjnych składających się z części konstrukcyjnych, programowalnej kostki oraz różnego rodzaju czujników (m. in. dotyku, koloru, podczerwieni) winni umieć realizować zadane projekty, nauczyć się konstruować własne roboty, a także tworzyć kolejne, coraz bardziej zaawansowane programy w środowisku graficznym. Wyższy poziom zaawansowania powinien umożliwić im rozpoczęcie tekstowego programowania robotów.
7. Projekt winien obejmować:
- naukę programowania,
- zajęcia warsztatowe z robotyki,
- ogólną wiedzę z zakresu cyberbezpieczeństwa,
- wybrane ciekawostki z dziedziny techniki, informatyki i robotyki,
- zasady bezpiecznej i higienicznej pracy na zajęciach z robotyki,
- problematyka plagiatów i piractwa (dla uczniów klas 4-8).
Zajęcia muszą być oparte na indywidualnych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwościach psychofizycznych uczniów biorących udział w zajęciach. Program zajęć należy dostosować do wieku i umiejętności uczestników.
8. Wykonawca musi zapewnić materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w takiej ilości aby zajęcia mogły być realizowane w 2-3 osobowych grupach uczniów.
9. W ramach szkolenia Wykonawca zrealizuje co najmniej następujące moduły:
• Roboty mobilne;
• Roboty kroczące;
• Roboty humanoidalne;
• Roboty przemysłowe ;
• Roboty sortujące;
• Roboty militarne;
• Roboty medyczne;
• Autonomiczne pojazdy;
• Roboty do użytku domowego;
• Roboty eksploatujące kosmos;
• Konkurencje robotów;
• Wyścigi robotów mobilnych;
• Roboty pokonujące teren z przeszkodami;
• Wykorzystanie czujników w robotyce: ultradźwiękowy czujnik odległości, czujnik odbicia światła, czujnik koloru, czujnik dotyku, akcelerometr;
• Wykorzystanie elementów wykonawczych robota: serwomotory, wyświetlacze, matryce led;
• Przykłady największych i najmniejszych robotów;
• Pokazy nowoczesnych robotów i ich zastosowanie
10. Zamawiający wymaga aby minimalny zakres tematyczny realizowanego projektu obejmował:
podczas zajęć uczestnik z klas 1-3:
• lokalizuje wskazane pola na macie kodowania;
• opisuje trasę, którą ma pokonać robot na macie kodowania w postaci sekwencji komend;
• opisuje trasę, którą ma pokonać robot na macie kodowania w postaci sekwencji komend z uwzględnieniem dodatkowych warunków: najkrótsza trasa, trasa omijająca ustawione przeszkody, trasa omijająca wskazane pola, trasa przebiegająca przez wskazane pola;
• programuje zachowanie robota (programowanie wizualne);
• wykorzystuje czujniki robota do interakcji z otoczeniem: reakcja robota na ruch przed czujnikiem, reakcja robota na przechylenie czujnika, zatrzymywanie robota przed przeszkodą, jazda po linii;
• projektuje, buduje i programuje własnego robota (programowanie wizualne);
podczas zajęć uczestnik z klas 4-8;
• buduje maszyny i pojazdy według gotowego planu;
• buduje maszyny i pojazdy według własnych pomysłów, w tym projektuje i wykonuje układy przeniesienia napędu;
• steruje zbudowanymi pojazdami i maszynami;
• wyposaża konstrukcje w czujniki, pozwalające na interakcję z otoczeniem;
• programuje roboty autonomiczne (układy: sensor – moduł sterujący – efektor);
11. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga opracowania programu i przeprowadzenia cyklu zajęć dla maksymalnie 504 uczniów z klas 1-8 w 7 następujących szkołach podstawowych:
Miejsce realizacji zajęć oraz maksymalna liczba uczniów i grup:
• Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Brzózem, ul. Szkolna 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki – 24 uczniów, 2 grupy;
• Szkoła Podstawowa w Hucie Mińskiej z/s w Cielechowiźnie, Cielechowizna 1a, 05-300 Mińsk Mazowiecki – 60 uczniów, 5 grup;
• Szkoła Podstawowa im. Gen. Józefa Hallera w Mariance, Marianka 42, 05-300 Mińsk Mazowiecki – 144 uczniów, 12 grup;
• Szkoła Podstawowa w Janowie, ul. Strażacka 18, 05-300 Janów- 72 uczniów, 6 grup;
• Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Stojadłach, ul. Południowa 20, 05-300 Stojadła – 36 uczniów, 3 grupy;
• Szkoła Podstawowa w Starej Niedziałce, ul. Mazowiecka 154, 05-300 Stara Niedziałka – 84 uczniów, 7 grup;
• Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zamieniu, ul. Kołbielska 36, 05-300 Zamienie – 84 uczniów, 7 grup.
12. Realizacja zajęć będzie przeprowadzona maksymalnie w 42 grupach szkoleniowych.
13. Maksymalna liczebność grupy to 12 osób zaś minimalna to 6 osób.
14. Ostateczna liczba grup może ulec zmianie. Grupy będą jednolite wiekowo lub w przypadku braku możliwości utworzenia grupy uczniów z tego samego rocznika, grupa będzie mieszana. Grupy mieszane zostaną utworzone z uczniów tej samej grupy wiekowej tj. odpowiednio klas 1-3 lub klas 4-8.
15. Cykl szkoleniowy jednej grupy to 30 godzin w blokach maksymalnie po 3 godziny.
16. Przewidziana maksymalna liczba godzin przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia to 1260 godzin szkoleń.
17. Za godzinę zajęć/szkoleń przyjmuje się godzinę lekcyjną (45 minut).
18. Godziny realizacji zajęć zostaną uzgodnione z dyrektorami szkół. Zajęcia będą się odbywać w wyżej wymienionych szkołach w sposób jednoczesny.
19. Zamawiający udostępnia pomieszczenia do prowadzenia zajęć nieodpłatnie.
20. Za rekrutację grup odpowiada Zamawiający.
21. W jednej szkole zajęcia mogą odbywać się turami oraz równolegle, z zastrzeżeniem dostępności sal lekcyjnych. Szkoły posiadają od 5 do 15 sal lekcyjnych oraz od 10 do 20 stanowisk komputerowych dla uczniów w jednej sali informatycznej.
22. Wykonawca zobowiązany jest do:
• zaprojektowania zajęć z dostosowaniem do możliwości i poziomu zaawansowania dla każdej z grup szkoleniowych;
• prowadzenia dziennika zajęć i list obecności na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego;
• przeprowadzenia ewaluacji zajęć, rozumianej jako dokonanie oceny poziomu wzrostu kompetencji nabytych podczas zajęć. Oceny tego wzrostu należy dokonać na podstawie pre-testu i post-testu. Po zakończeniu zajęć Wykonawca sporządza
i przekazuje Zamawiającemu raport ewaluacyjny, zawierający dane o każdym
z uczestników. Raport musi zawierać opis metodologii zastosowanej w ewaluacji, szczegółowe wyniki testów wraz z analizą, wnioski z zajęć, uwzględniające mocne
i słabe strony uczniów;
• stałego kontaktu z dyrektorami placówek i koordynatorem projektu;
• przestrzegania w czasie szkoleń zasad zawartych w „Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami oraz zasadami równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020”;
• umożliwienia wizytowania zajęć i przeprowadzenia kontroli zarówno przez pracownika Zamawiającego, jak i przedstawicieli Instytucji Wdrażającej w zakresie prawidłowej ich realizacji.
23. Wykonawca zobowiązuje się udzielać z własnej inicjatywy i/lub na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących stanu realizacji przedmiotu zamówienia (np. informację o przypadkach powtarzających się nieobecności uczniów). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do udostępniania na bieżąco dziennika zajęć i list obecności w celu weryfikacji ich zapisów i możliwości zebrania informacji niezbędnych dla Zamawiającego do przedstawienia we wnioskach o płatność.
24. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia zajęć z należytą starannością, zgodnie
z zasadami współczesnej wiedzy i obowiązującymi przepisami, w tym przepisami w związku z ogłoszonym na obszarze RP stanem epidemii.
25. Zamawiający zastrzega prawo kontroli prawidłowości wykonania umowy przez członków zespołu projektowego „Kreatywnej Szkoły w Gminie Mińsk Mazowiecki”.
26. Rozliczenie umowy następować będzie miesięcznie. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do 5 dni roboczych po zakończonym miesiącu dziennik zajęć – strona z tematami wraz z listą obecności.
27. W przypadku grup, które zrealizowały 30 godz. zajęć w danym miesiącu Zamawiający przedstawi pre i post testy, wraz a raportem ewaluacyjnym;
28. Po zatwierdzeniu dokumentów przez Zamawiającego Wykonawca będzie miał prawo do wystawienia rachunku/FV.
29. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie przeprowadzone zajęcia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251244,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251244,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251244,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iNow Enterprises Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368776913

7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka 31

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-511

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251244,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.