Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00473576/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja mostu dojazdowego do budynków Domu Pomocy Społecznej w Osieku” wraz z nadzorem inwestorskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368559038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika, 4
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcuw@powiatrawicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcuwrawicz.bipstrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja mostu dojazdowego do budynków Domu Pomocy Społecznej w Osieku” wraz z nadzorem inwestorskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53771847-68bf-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00015399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032541/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja mostu dojazdowego do budynków w Domu Pomocy Społecznej w Osieku wraz z nadzorem inwestorskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473576
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.2.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Częściowe I obejmuję modernizację mostu dojazdowego do budynków Domu Pomocy Społecznej w Osieku:1. Ogólna charakterystyka obiektu
Istniejący obiekt mostowy zlokalizowany jest na fosie parkowej w parku zespołu pałacowo-folwarcznego w Osieku w gminie Pakosław. Obiekt mostowy stanowi jedyny dojazd do Domu Pomocy Społecznej w Osieku. Most jest obiektem jednoprzęsłowym o schemacie statycznym łuku bezprzegubowego. Długość całkowita obiektu wynosi 24,00 m. Sklepienie łuku o grubości około 50 cm wykonane jest z cegieł. Dolna powierzchnia sklepienia jest otynkowana. Podpory obiektu wykonane są jako masywne pełnościenne kamienne ściany posadowione prawdopodobnie bezpośrednio. Ściany czołowe oraz ściany boczne podpór wykonane są jako kamienne z nieregularnych bloków kamiennych o różnych wymiarach. Fugi pomiędzy elementami kamiennymi w ścianach podpór wykonane są jako wypukłe. Ściany boczne podpór (skrzydła) wykonane są pod kątem do osi podłużnej obiektu w ten sposób, że obiekt rozszerza się obustronnie od tylnych części ścian czołowych podpór do końców obiektu. Na ścianach bocznych obiektu obustronnie wykonstruowane są ceglane otynkowane arkadowe bariery o wysokości około 1,07 m. Nawierzchnia jezdni na moście i na dojazdach od obiektu wykonana jest z mieszanek mineralnoasfaltowych.
2. Opis zamówienia:
1) Zakres prac obejmuje roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: rozbiórka nawierzchni mineralno - asfaltowej jezdni na moście i na dojazdach, odkucie luźnych, odspojonych i skorodowanych tynków na barierach ceglanych, słupach bramy, słupach i murach ogrodzenia, odkucie luźnych, odspojonych i skorodowanych tynków na sklepieniu, rozbiórka elementów stalowych przęseł, odkucie luźnych i odspojonych kamiennych fragmentów podpór, oczyszczenie przestrzeni podmostowej. Roboty budowlane obejmują: wykonanie wzmocnienia sklepienia i naprawy (odtworzenia) zniszczonej części sklepienia, wykonanie napraw ubytków oraz wykonanie tynkowania powierzchni sklepienia, wykonanie napraw ubytków materiału kamiennego w ścianach podpór, wykonanie spoinowania kamiennych ścian podpór, wykonani napraw ubytków i wykonanie tynkowania barier ceglanych, słupach bramy, słupach i murach ogrodzenia, wykonanie płaszcza wzmacniającego sklepieniu obiektu, wykonanie montażu geomembramy nad sklepieniem obiektu, wykonanie montażu korytek odwodnień liniowych, wykonanie wymiany konstrukcji nawierzchni jezdni na obiekcie i dojazdach do obiektu, wykonanie powłok antykorozyjnych na odbudowanych i otynkowanych elementach obiektu, wykonanie powłok antykorozyjnych na elementach wsporczych i rurach osłonowych urządzeń obcych.
UWAGA:
Istniejący obiekt mostowy zlokalizowany jest na fosie parkowej w parku zespołu pałacowo-folwarcznego w Osieku w gminie Pakosław. Obiekt mostowy stanowi jedyny dojazd do Domu Pomocy Społecznej w Osieku. W celu ograniczenia do minimum utrudnień w komunikacji pieszych i pojazdów zakres prac związany z wykonaniem płaszcza wzmacniającego sklepienie, montażu geomembrany oraz wykonania podbudów nad sklepieniem należy wykonać w jak najkrótszym możliwym czasie (1 doba). Termin przeprowadzenie przedmiotowych robót należy uzgodnić z zarządcą obiektu mostowego.
2) Aktualny stan mostu nie powoduje konieczności zamknięcia obiektu dla ruchu,
ale zalecane jest ograniczenie nośności do czasu wykonania prac modernizacyjnych.
3. Szczegółowy zakres robót został określony w:
1) kosztorysie i przedmiarze wg Załącznika nr 9 do SWZ,
2) Mapa ewidencyjna wg Załącznika nr 10 do SWZ,
3) Mapa zasadnicza wg Załącznika nr 11 do SWZ,
4) Rysunki wg Załącznika nr 12 do SWZ,
5) SSTWiOR wg Załącznika nr 13 do SWZ,
5) Projekt budowlany wg Załącznika nr 17 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.5.) Wartość części: 476115,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Częściowe II obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych obejmujących zadanie Częściowe I pn.: „Modernizacja mostu dojazdowego do budynków Domu Pomocy Społecznej w Osieku”.4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649943,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1057800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649943,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKM Dróg Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991965315
7.3.4) Miejscowość: Słupia Kapitulna
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649943,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10885,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Propontis Przmysław Marczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931943706
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEMYSŁAW MARCZAK "PROPONTIS"
jakie przetargi wygrała firma
PRZEMYSŁAW MARCZAK "PROPONTIS"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Rawiczu w latach 2025 - 2026.
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
- Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej z przewodem tłocznym i pompownią oraz doprowadzenie istniejącej kanalizacji do pompowni ścieków.
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Nadzór inwestorski nad budową lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budową/wymianą urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.