eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaUsługa poligraficzna i introligatorska w postaci wykonania okładek ozdobnych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa poligraficzna i introligatorska w postaci wykonania okładek ozdobnych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzielinska@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a08de5f-39da-11ef-880f-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa poligraficzna i introligatorska w postaci wykonania okładek ozdobnych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a08de5f-39da-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00015403

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.55 Usługi poligraficzne i introligatorskie na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397205

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.130.2024.BZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35847,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) CZĘŚĆ I – wykonanie okładek ozdobnych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli.
 Okładka kartonowa
• format A4
• papier barwiony w masie 300 g, prążkowany
• oprawa z nacięciami do podtrzymania wkładki A4 i hot-stampingiem (termodruk)
• na pierwszej stronie nadruk złoty herb Miasta Stalowej Woli i napis URZĄD STANU CYWILNEGO (hot stamping) (projekt w załączniku)
• w środku okładki – bez wkładki.
• o wymiarach 22,5 cm x 32 cm
Szacunkowa ilość: kolor ecru – 600 szt., kolor granat – 600 szt.
 Okładka w oprawie twardej, podwójnej:
• okleina skóropodobna
• wnętrze okładki: lustra – papierowe
• paseczek do podtrzymania wkładki A4
• bez ozdobnych narożników (okucia złote/srebrne)
• z hot-stampingiem na oprawie (termodruk) złoty nadruk herbu Stalowej Woli z przodu okładki w prawym dolnym rogu
• kolor okładki – bordowy
• na dokumenty formatu A4
• format okładki po złożeniu 230x315 mm
Szacunkowa ilość – 500 szt.
 Okładka w oprawie miękkiej, gąbkowej:
• materiał foldera wewnątrz okładki – welur
• jeden pasek foliowy w prawym dolnym rogu
• tłoczenie herbu (złoty nadruk na zewnątrz z przodu okładki w prawym dolnym rogu)
• kolor okładki: bordowy
• na dokumenty formatu A4
• format okładki po złożeniu 234x321 mm
Szacunkowa ilość – 300 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79810000-5 - Usługi drukowania

22992000-0 - Papier czerpany lub tektura

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

4.5.5.) Wartość części: 30287,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 usługa introligatorska polegająca na oprawie maksymalnie 80 zbiorów uchwał Rady Miejskiej w Stalowej Woli.
• Pierwsza część uchwał Rady Miejskiej z kadencji 2018-2024 r. – do dnia 31 maja 2024 r.
• Druga część uchwał Rady Miejskiej z kadencji 2024 - 2029 r. – do dnia 31 grudnia 2025 r.
• Wytyczne: czarna, twarda oprawa wykonana z ekoskóry ze złotymi napisami na grzbiecie oraz froncie okładki z opisem lat kadencji Rady Miejskiej, numerów sesji i numerów uchwał.
3. Wykonawca zobowiązuje się (w ramach zaproponowanej ceny ofertowej) odebrać uchwały z Biura Rady przy ul. Wolności 7, następnie przygotować je do oprawy oraz po wykonaniu usługi dostarczyć do Urzędu Miasta w Stalowej Woli, ul. Wolności 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79810000-5 - Usługi drukowania

22992000-0 - Papier czerpany lub tektura

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

4.5.5.) Wartość części: 5560,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19038,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35596,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35596,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3. Focus Consulting Jolanta Olech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180119193

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35596,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„Usługa poligraficzna i introligatorska w postaci wykonania okładek ozdobnych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli” - część II zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.