Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00397205/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00402672/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00402700/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa poligraficzna i introligatorska w postaci wykonania okładek ozdobnych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzielinska@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a08de5f-39da-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa poligraficzna i introligatorska w postaci wykonania okładek ozdobnych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a08de5f-39da-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00015403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.55 Usługi poligraficzne i introligatorskie na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397205
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.130.2024.BZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35847,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) CZĘŚĆ I – wykonanie okładek ozdobnych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli. Okładka kartonowa
• format A4
• papier barwiony w masie 300 g, prążkowany
• oprawa z nacięciami do podtrzymania wkładki A4 i hot-stampingiem (termodruk)
• na pierwszej stronie nadruk złoty herb Miasta Stalowej Woli i napis URZĄD STANU CYWILNEGO (hot stamping) (projekt w załączniku)
• w środku okładki – bez wkładki.
• o wymiarach 22,5 cm x 32 cm
Szacunkowa ilość: kolor ecru – 600 szt., kolor granat – 600 szt.
Okładka w oprawie twardej, podwójnej:
• okleina skóropodobna
• wnętrze okładki: lustra – papierowe
• paseczek do podtrzymania wkładki A4
• bez ozdobnych narożników (okucia złote/srebrne)
• z hot-stampingiem na oprawie (termodruk) złoty nadruk herbu Stalowej Woli z przodu okładki w prawym dolnym rogu
• kolor okładki – bordowy
• na dokumenty formatu A4
• format okładki po złożeniu 230x315 mm
Szacunkowa ilość – 500 szt.
Okładka w oprawie miękkiej, gąbkowej:
• materiał foldera wewnątrz okładki – welur
• jeden pasek foliowy w prawym dolnym rogu
• tłoczenie herbu (złoty nadruk na zewnątrz z przodu okładki w prawym dolnym rogu)
• kolor okładki: bordowy
• na dokumenty formatu A4
• format okładki po złożeniu 234x321 mm
Szacunkowa ilość – 300 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79810000-5 - Usługi drukowania
22992000-0 - Papier czerpany lub tektura
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
4.5.5.) Wartość części: 30287,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa introligatorska polegająca na oprawie maksymalnie 80 zbiorów uchwał Rady Miejskiej w Stalowej Woli.• Pierwsza część uchwał Rady Miejskiej z kadencji 2018-2024 r. – do dnia 31 maja 2024 r.
• Druga część uchwał Rady Miejskiej z kadencji 2024 - 2029 r. – do dnia 31 grudnia 2025 r.
• Wytyczne: czarna, twarda oprawa wykonana z ekoskóry ze złotymi napisami na grzbiecie oraz froncie okładki z opisem lat kadencji Rady Miejskiej, numerów sesji i numerów uchwał.
3. Wykonawca zobowiązuje się (w ramach zaproponowanej ceny ofertowej) odebrać uchwały z Biura Rady przy ul. Wolności 7, następnie przygotować je do oprawy oraz po wykonaniu usługi dostarczyć do Urzędu Miasta w Stalowej Woli, ul. Wolności 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79810000-5 - Usługi drukowania
22992000-0 - Papier czerpany lub tektura
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
4.5.5.) Wartość części: 5560,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19038,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35596,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35596,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3. Focus Consulting Jolanta Olech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180119193
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOLANTA OLECH FOCUS CONSULTING
jakie przetargi wygrała firma
JOLANTA OLECH FOCUS CONSULTING
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35596,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Usługa poligraficzna i introligatorska w postaci wykonania okładek ozdobnych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli” - część II zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Realizacja zajęć z matematyki pn.: ,,MATEMATYKA Z MINECRAFTEM" dla uczniów w ramach projektu ,,ERA INŻYNIERA - Rozwój kompetencji kluczowych w Gminie Stalowa Wola".
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- "Modernizacja i remont budynku NZOZ Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli służącemu rehabilitacji osób niepełnosprawnych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację wybranych pomieszczeń budynku użytkowego znajdującego się przy ul. Kwiatkowskiego 3A w Stalowej Woli
- Dostawa mebli biurowych, szkolnych oraz przedszkolnych dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
- Dostawa materiałów promocyjnych, dla laureatów oraz uczestników branżowego konkursu pn.: "Edukator - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego projektu
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Usługa wydzierżawienia urządzeń wielofunkcyjnych drukujących, dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz kompleksowa opieka serwisowa dotycząca tych urządzeń.
więcej: Papier czerpany lub tektura »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.