Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00074852/01 - Wynik z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Utrzymanie cmentarzy komunalnych położonych w Pasłęku ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PASŁĘKZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W PASŁĘKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Westerplatte 10a
1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 248 22 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkimpaslek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkimpaslek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie cmentarzy komunalnych położonych w Pasłęku ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4531c593-9001-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00525137/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie cmentarzy komunalnych położonych w Pasłęku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.paslek.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.paslek.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w regulaminie korzystania z
platformy ZETO PZP oraz instrukcji obsługi systemu PZP ZETO przeznaczonej dla Wykonawcy po likiem
https://zamowienia.paslek.pl/#/help
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w § XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w § XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGKiM.271.1.2022.PH
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: utrzymaniu
cmentarzy komunalnych przy ulicy Augustyna Steffena i przy ulicy Osińskiego w Pasłęku w
zakresie wykonywania prac porządkowych, pielęgnacji zieleni oraz zimowego utrzymania przez
okres 11 miesięcy od lutego do grudnia 2023 r., w zakresie:
1) Wykonywania prac porządkowych, pielęgnacji zieleni oraz zimowego utrzymania, w
szczególności obejmującego:
a) bieżące utrzymanie czystości i porządku na cmentarzach komunalnych, oraz w pasach
przyległych do cmentarzy,
b) wyposażenie cmentarzy komunalnych w przenośne kabiny WC,
c) koszenie terenów zagospodarowanych i niezagospodarowanych,
d) cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów,
e) cięcia żywopłotów,
f) zamiatanie alejek,
g) zimowe utrzymanie parkingów i alejek,
h) wykonywanie nasadzeń uzupełniających,
i) konserwację i drobne naprawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ Opis Przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-02-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
A. cena oferty brutto – 60%
B. wydłużenie terminu płatności faktur: – 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie terminu płatności faktur
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy pzp:1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
2) w zakresie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej; - Zamawiający precyzuje w tym zakresie wymagania.
(1) Posiada wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia, to jest należycie wykonał w okresie ostatnich 3 (trzech) lat w ciągu 12 (dwunastu) miesięcy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robotę obejmującą swoim zakresem co najmniej jeden rodzaj czynności wymiennych w § IV ust. 1 pkt 1 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez Zamawiającego w § VII ust. 1 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
wskazanych przez Zamawiającego w § VIII ust. 2 pkt 4 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do przedmiotowej umowy jedynie wprzypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej
postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa;
2) zmiany przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływającej na zasady, sposób lub
zakres realizacji zamówienia.
2. Zmiany powyższe wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu.
Pozostałe szczegóły określono w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.paslek.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-17 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-15
INNE PRZETARGI Z PASŁĘKA
- Utrzymanie cmentarzy komunalnych położonych w Pasłęku w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- "CANAL VELO - budowa spójnego systemu dróg i tras rowerowych Krainy Kanału Elbląskiego" - opracowanie dokumentacji projektowej.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego cz.2
więcej: przetargi w Pasłęku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi na terenie Starogardu Gdańskiego przy ul. Skarszewskiej 26 oraz przy ul. Jaskółczej
- Utrzymanie czyst. w bud. adm. i san. na Cm.Kom. w Chrz-wie wraz z piel.terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-ie
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy
- Utrzymanie cmentarzy komunalnych położonych w Pasłęku w 2025 roku
- Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego, położonego w Grajewie przy ul. Pułaskiego w 2025 r.
- Zarządzanie i bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego na terenie Gminie Krościenko Wyżne w 2025 r.
więcej: Usługi utrzymania cmentarzy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.