Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00007708/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015502 z dnia 2021-03-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY LESZNOWOLA W ROKU 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lesznowola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271111
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gminna 60
1.5.2.) Miejscowość: Lesznowola
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-506
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 708-91-13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@lesznowola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lesznowola.eobip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.lesznowola.eobip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY LESZNOWOLA W ROKU 20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef09bc17-7027-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006446/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Lesznowola w roku 2021 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007708/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138880,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Likwidacja śliskości ( drogi I i II kolejności odśnieżania 92,38 km.) + parkingi – 13450m2, obejmująca posypywanie solą - 30g/m2. b) Płużenie (drogi I i II kolejności odśnieżania 92,38 km.) + parkingi – 13450m2. c) Płużenie (drogi III kolejności odśnieżania 58,51 km ). d) Likwidacja śliskości (zgłoszenia interwencyjne), obejmująca posypywanie mieszanką piaskowo-solną 50% - 50g/m2. e) Płużenie (zgłoszenia interwencyjne) . f) Likwidacja śliskości (zgłoszenia interwencyjne), obejmująca posypywanie solą – 30g/m2 g) Likwidacja śliskości (zgłoszenia interwencyjne), obejmująca posypywanie piaskiem - 50g/m2 h) Odśnieżanie oraz likwidacja śliskości na chodnikach i ścieżkach pieszo-rowerowych, obejmujące posypywanie mieszanką piaskowo-solną 50%
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149990,40
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149990,40
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149990,40
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Kółek Rolniczych Lesznowola
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000574215
7.3.3) Ulica: Słoneczna 33
7.3.4) Miejscowość: Stara Iwiczna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH LESZNOWOLA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH LESZNOWOLA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-03-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI LESZNOWOLA
- Przedłużenie licencji NGVL Pakietu Office 365 EntE3 User oraz przedłużenie licencji NGVL Pakietu Office 365 EntE1 User.
- Wykonanie i utrzymanie elementów stałej organizacji ruchu na terenie Gminy Lesznowola w roku 2025
więcej: przetargi LESZNOWOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.