eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęknicaBudowa dróg na potrzeby zabudowy mieszkaniowej w Łęknicy



Ogłoszenie z dnia 2025-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg na potrzeby zabudowy mieszkaniowej w Łęknicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁĘKNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żurawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Łęknica

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-208

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683624700

1.5.8.) Numer faksu: 683624701

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umleknica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umleknica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/leknica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg na potrzeby zabudowy mieszkaniowej w Łęknicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fef6c85-0ec6-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00015508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067112/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa dróg na potrzeby zabudowy mieszkaniowej w Łęknicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319669

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZ.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5358707,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie dróg i ciągów pieszych, sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, oświetlenia drogowego oraz sieci teletechnicznej w ciągu ul. Łużyckiej i jej otoczeniu. Przylegający teren przeznaczony jest pod budownictwo mieszkaniowe jednorodzinne.
2. Roboty podstawowe obejmują wykonanie:
a) dróg dla pojazdów samochodowych o łącznej długości 974,00m;
b) samodzielnych ciągów pieszych o łącznej długości 118,10m;
c) sieci wodociągowej Ø110 – długość ok. 439,6m;
d) przyłączy wodociągowych z zasuwami, w ilości 9 szt. – długość ok. 56,5m;
e) hydrantów nadziemnych – 1 kpl.;
f) sieci kanalizacji sanitarnej Ø 200mm – ok. 266,50m;
g) przyłączy kanalizacji sanitarnej Ø 160mm, w ilości 9 szt. – długość ok. 78,8m;
h) studni rewizyjnych betonowych połączeniowych kanalizacji sanitarnej – 14kpl.;
i) sieci kanalizacji deszczowej Ø 400mm – 242,00m;
j) sieci kanalizacji deszczowej Ø 315mm – 569,00m;
k) przykanalików kanalizacji deszczowej Ø 200mm – 130,50m;
l) studni rewizyjnych betonowych Ø 1000mm– 33,szt;
m) studzienek ściekowych ulicznych (wpusty) – 35 szt;
n) kablowej linii oświetleniowej – długość 1393m;
o) lamp oświetlenia drogowego – 39 szt.;
p) studni telekomunikacyjnych – 19 szt.;
q) kanalizacji teletechnicznej– długość ok. 768m;
r) mikroinstalacji kanałowej i doziemnej abonenckiej 3067m;
s) instalacji przełącznic światłowodowych – 3 szt.;
t) montażu wszelkiej niewymienionej wyżej armatury przewidzianej w projekcie budowlanym;
u) robót pomiarowych, ziemnych, pomocniczych oraz odtworzeniowych związanych z budową dróg, ułożeniem sieci i przyłączy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6813427,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7676525,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6813427,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "KONTRAKT" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 971245793

7.3.3) Ulica: ul. Szosa Poznańska

7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-600

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty niebitumiczne, wykonawcy nieznani


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6813427,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.