Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00501283/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa elementów ubioru i specjalistycznego wyposażenia dla uczniów klas I w roku szkolnym 2023/2024 w Oddziałach Przygotowania Wojskowego .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół nr 2 Szkół Ogolnoksztalcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych im I.Łukasiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357067967
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bema 8
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz2.gospodarczy@gmail.com, sekretariat@pz2.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pz2.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76e22813-851e-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa elementów ubioru i specjalistycznego wyposażenia dla uczniów klas I w roku szkolnym 2023/2024 w Oddziałach Przygotowania Wojskowego .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76e22813-851e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00015526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00468087/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa elementów ubioru i wyposażenia specjalistycznego dla uczniów I klasy w roku szkolnym 2023/2024 w oddziałach przygotowania wojskowego .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501283
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ2.32.321.67/2023/KA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 257000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) zakup i dostawa ubioru ( pakiet ubiorczy ucznia OPW) dla 60 uczniów rozpoczynających naukę w pierwszej klasie w roku szkolnym 2023/2024 ,
2) zakup i dostawa wyposażenia specjalistycznego dla całego OPW dla 2 oddziałów , które rozpoczęły funkcjonowanie w roku szkolnym 2023/2024
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie patriotyczno - militarne "DWS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361740065
7.3.3) Ulica: Dziewięciu z
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-596
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE PATRIOTYCZNO MILITARNE "DWS"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE PATRIOTYCZNO MILITARNE "DWS"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-27INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby sal dydaktycznych Collegium Inventorum Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w Oświęcimiu.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby sal dydaktycznych Collegium Inventorum Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w Oświęcimiu.
- "Dostawa dwuosiowego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka)"
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Dostosowanie budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rajsku do przepisów p.poż.
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Strzyżów 2025.
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz umundurowania dla pracowników Roztoczańskiego Parku Narodowego w 2025 r.
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - 3 CZĘŚCI
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
- Dostawa sprzętu, wyposażenia i ubrań w ramach projektu "Zakup samochodu oraz wyposażenia szansą dla OSP Krajno na osiągnięcie gotowości do włączenia do Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego"
- Wykonanie i dostarczenie umundurowania oraz oznak służbowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
więcej: Odzież specjalna i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.