Og³oszenie z dnia 2024-01-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00091000/01 - Wynik z dnia 2024-02-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sto³ów operacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦wiêtokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290503911
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Prosta 30
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-371
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.cieslik@szpitalprosta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpgin.kielce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sto³ów operacyjnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-56d53082-adfc-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00015528
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szpitalprosta.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê w sposób nastêpuj±cy:
- przy u¿yciu platformy zakupowej marketplanet.pl pod adresem: ¦wiêtokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach /szpitalprosta.ezamawiajacy.pl/ - dotyczy z³o¿enia oferty wraz z dokumentami sk³adanymi z ofert± przetargow±,
- przy u¿yciu poczty elektronicznej - email: a.cieslik@szpitalprosta.pl dopuszczalna jest komunikacja równie¿ w pozosta³ych przypadkach (np. zadawanie pytañ, sk³adanie wyja¶nieñ, wzywanie do wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, uzupe³nienie dokumentów itp.)
Uwaga: plik zawieraj±cy w/w dokumenty powinien posiadaæ nazwê (firmy) wykonawcy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej marketplanet.pl.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow± pod adresem /szpitalprosta.ezamawiajacy.pl/ lub datê otrzymania na skrzynkê e-mail.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert w postaci katalogów elektronicznych. Wykonawca sk³ada ofertê, za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na marketplanet.pl
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z instrukcj± korzystania z marketplanet.pl w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ za¬mawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020r. poz.2415) tj:
a) oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 57, 1123, 1234, 1703),z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
b) Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w formie elektronicznej ( opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SAG ZP-01/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa i instalacja sto³ów operacyjnych w ilo¶ci 2 sztuk. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lono w Za³±czniku nr 2 do SWZ – Zestawienie parametrów techniczno-u¿ytkowych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33192230-3 - Sto³y operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O zamówienie mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:- zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub w okresie dzia³alno¶ci - je¿eli jest krótszy ni¿ 3 lata zrealizowa³ nale¿ycie, minimum jedno zamówienie polegaj±ce na dostawie sto³ów operacyjnych o warto¶ci co najmniej 200.000,00 z³. brutto i potwierdzi ten fakt dowodem tj. referencj± b±d¼ innym dokumentem, (dokument powinien okre¶laæ warto¶æ i przedmiot dostaw, podmiot wystawiaj±cy dokument itp.) lub o¶wiadczeniem wykonawcy je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian umowy w nastêpuj±cym zakresie:a) zmiany osób odpowiedzialnych za realizacjê umowy,
b) zmiany danych teleadresowych,
c) zmiany przywo³ywanych w przedmiotowej umowie oraz SWZ ustaw oraz rozporz±dzeñ
d) w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 2 u.p.zp.
2. Zmiany wysoko¶ci nale¿nego wynagrodzenia w odniesieniu do zobowi±zañ niezrealizowanych w przypadku ustawowej zmiany obowi±zuj±cych stawek podatku VAT w odniesieniu do asortymentu objêtego umow±, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania umowy i Wykonawca w sposób obiektywny udowodni ich wielko¶æ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem platformy zakupowej marketplanet.pl, pod adresem: https://szpitalprosta.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-16 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-14
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Wynajem d³ugoterminowy 1 szt. samochodu osobowego o napêdzie elektrycznym dla Wojewódzkiego Urzêdu Pracy w Kielcach"
- Budowa budynku administracyjno-biurowego z przeznaczeniem na siedzibê Prokuratury Rejonowej w Staszowie.
- Us³uga w zakresie kompleksowej obs³ugi cateringowej dla Politechniki ¦wiêtokrzyskiej
- Modernizacja zaplecza sportowo-sanitarnego dot. Przebudowy Hali Sportowej ul. Krakowska 72
- Remont I Oddzia³u Chorób Wewnêtrznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa pomieszczeñ, sal pacjentek oraz dostawy niezbêdnego wyposa¿enia Kliniki Po³o¿nictwa i Ginekologii WSzZ w Kielcach
wiêcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.