Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00630725/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w ramach projektu „Opieka na PLUS”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003453972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Janasa 9
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-612
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mopstg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mopstg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6caebb63-90fb-4f86-b93c-e4b5bf374ce11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w ramach projektu „Opieka na PLUS”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6caebb63-90fb-4f86-b93c-e4b5bf374ce1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00015535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051456/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Opieka na PLUS2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630725
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS/ZP/341/8/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie podstawowych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach.
Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w dni robocze, niedziele i święta oraz w uzasadnionych przypadkach w godzinach nocnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach, którzy z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób w ilości maksymalnej do 50 000 godzin w zakresie:
1) przygotowania posiłków: śniadanie, obiad, kolacja (z uwzględnieniem zalecanej przez lekarza diety),
2) udzielania pomocy przy spożywaniu posiłków – podanie posiłku, wykonywanie czynności ułatwiających spożywanie posiłku w zależności od potrzeb i stanu zdrowia osoby objętej usługami, w tym pomoc w karmieniu;
3) przynoszenia węgla z piwnicy,
4) palenia w piecu w pomieszczeniach, w których przebywa osoba objęta usługami, pomoc przy zakupie opału,
5) pomocy w utrzymaniu higieny ciała (mycie, kąpiel całego ciała, obcinanie paznokci, higiena jamy ustnej w tym mycie zębów i protez zębowych, mycie i czesanie włosów, golenie),
6) pomocy w załatwianiu potrzeb fizjologicznych - pomoc w doprowadzaniu klienta do urządzeń sanitarnych, podanie basenu, kaczki,
7) wymiany środków higienicznych (pieluchomajtki),
8) zapobiegania powstawaniu odleżyn i odparzeń,
9) zamawiania wizyt lekarskich, kontaktu z lekarzem w sprawach dotyczących klienta,
10) realizacji recept,
11) zakupu art. spożywczych i innych potrzebnych w gospodarstwie domowym w sklepie najbliższym miejsca zamieszkania klienta,
12) utrzymania czystości podstawowych naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego służącego podopiecznemu,
13) utrzymania w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych (łazienka, WC),
14) utrzymania czystości w lokalu mieszkalnym użytkowanym przez podopiecznego, wykonywania bieżących porządków – ścieranie kurzy, odkurzanie dywanów, mycia podłóg (1-2 pokoje, kuchnia, przedpokój),
15) mycia okien (co 4 miesiące) u klienta o niskich dochodach i nieposiadającego rodziny,
16) zmiany bielizny osobistej i pościelowej, pościelenie łóżka,
17) utrzymania w czystości bielizny osobistej i pościelowej, odzieży podopiecznego (pranie w pralce, prasowanie, zaniesienie i przyniesienie z pralni) u klientów nieposiadających rodziny,
18) załatwiania spraw urzędowych podopiecznego, w tym pomoc w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych, w wypełnianiu dokumentów urzędowych, w realizacji opłat,
19) udzielenia klientowi pomocy w dotarciu do różnych instytucji w celu realizacji spraw urzędowych i zdrowotnych, załatwiania spraw bieżących,
20) prowadzenia zeszytu rozliczeń opiekuna z klientem z powierzonych pieniędzy,
21) organizowania spacerów, wspólnego spędzania wolnego czasu,
22) podtrzymywania indywidualnych zainteresowań (dostarczanie książek, prasy, organizowanie kontaktów sąsiedzkich, zachęcanie do wykonywania różnych prac ręcznych),
23) opieki nad klientem w czasie nieobecności domowników,
24) pomoc w opiece nad zwierzęciem domowym,
25) innym, nie wymienionym wyżej a wynikającym z indywidualnych potrzeb klienta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1949500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1949500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1949500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VITAL - MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241567740
7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 59
7.3.4) Miejscowość: Przeworsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1949500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-30INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Etap 4. Stolarka drewniana i PCV w piwnicy
- Świadczenie usługi polegającej na digitalizacji i nadaniu zakresów przestrzennych analogowym dokumentom PZGiK prowadzonego przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA" - II postępowanie
- "Ścinka zawyżonych poboczy i konserwacja rowów w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu tarnogórskiego"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 40 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 15.04.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Komorniki w 2025 r.
- Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób zamieszkałych na terenie gminy Trzciel
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz świadczeniobiorców Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prabutach
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla mieszkańców Gminy Bełżyce w ramach PROGRAMU "OPIEKA WYTCHNIENIOWA"
- Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.