eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryŚwiadczenie podstawowych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w ramach projektu "Opieka na PLUS"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w ramach projektu „Opieka na PLUS”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003453972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Janasa 9

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-612

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mopstg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mopstg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6caebb63-90fb-4f86-b93c-e4b5bf374ce1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w ramach projektu „Opieka na PLUS”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6caebb63-90fb-4f86-b93c-e4b5bf374ce1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00015535

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051456/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Opieka na PLUS

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630725

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS/ZP/341/8/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie podstawowych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach.
Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w dni robocze, niedziele i święta oraz w uzasadnionych przypadkach w godzinach nocnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach, którzy z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób w ilości maksymalnej do 50 000 godzin w zakresie:
1) przygotowania posiłków: śniadanie, obiad, kolacja (z uwzględnieniem zalecanej przez lekarza diety),
2) udzielania pomocy przy spożywaniu posiłków – podanie posiłku, wykonywanie czynności ułatwiających spożywanie posiłku w zależności od potrzeb i stanu zdrowia osoby objętej usługami, w tym pomoc w karmieniu;
3) przynoszenia węgla z piwnicy,
4) palenia w piecu w pomieszczeniach, w których przebywa osoba objęta usługami, pomoc przy zakupie opału,
5) pomocy w utrzymaniu higieny ciała (mycie, kąpiel całego ciała, obcinanie paznokci, higiena jamy ustnej w tym mycie zębów i protez zębowych, mycie i czesanie włosów, golenie),
6) pomocy w załatwianiu potrzeb fizjologicznych - pomoc w doprowadzaniu klienta do urządzeń sanitarnych, podanie basenu, kaczki,
7) wymiany środków higienicznych (pieluchomajtki),
8) zapobiegania powstawaniu odleżyn i odparzeń,
9) zamawiania wizyt lekarskich, kontaktu z lekarzem w sprawach dotyczących klienta,
10) realizacji recept,
11) zakupu art. spożywczych i innych potrzebnych w gospodarstwie domowym w sklepie najbliższym miejsca zamieszkania klienta,
12) utrzymania czystości podstawowych naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego służącego podopiecznemu,
13) utrzymania w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych (łazienka, WC),
14) utrzymania czystości w lokalu mieszkalnym użytkowanym przez podopiecznego, wykonywania bieżących porządków – ścieranie kurzy, odkurzanie dywanów, mycia podłóg (1-2 pokoje, kuchnia, przedpokój),
15) mycia okien (co 4 miesiące) u klienta o niskich dochodach i nieposiadającego rodziny,
16) zmiany bielizny osobistej i pościelowej, pościelenie łóżka,
17) utrzymania w czystości bielizny osobistej i pościelowej, odzieży podopiecznego (pranie w pralce, prasowanie, zaniesienie i przyniesienie z pralni) u klientów nieposiadających rodziny,
18) załatwiania spraw urzędowych podopiecznego, w tym pomoc w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych, w wypełnianiu dokumentów urzędowych, w realizacji opłat,
19) udzielenia klientowi pomocy w dotarciu do różnych instytucji w celu realizacji spraw urzędowych i zdrowotnych, załatwiania spraw bieżących,
20) prowadzenia zeszytu rozliczeń opiekuna z klientem z powierzonych pieniędzy,
21) organizowania spacerów, wspólnego spędzania wolnego czasu,
22) podtrzymywania indywidualnych zainteresowań (dostarczanie książek, prasy, organizowanie kontaktów sąsiedzkich, zachęcanie do wykonywania różnych prac ręcznych),
23) opieki nad klientem w czasie nieobecności domowników,
24) pomoc w opiece nad zwierzęciem domowym,
25) innym, nie wymienionym wyżej a wynikającym z indywidualnych potrzeb klienta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1949500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1949500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1949500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VITAL - MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241567740

7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 59

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1949500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.