eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Duninów › Dostawa roku 2022 pelletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów



Ogłoszenie z dnia 2022-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa roku 2022 pelletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY DUNINÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Rozwoju Gospodarczego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015796

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Osiedlowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Duninów

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-505

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 26-10-236

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rrg@nowyduninow.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyduninow.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34e2e572-4ea8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa roku 2022 pelletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34e2e572-4ea8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015547

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003064/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa w roku 2022 pelletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297229/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.21.2021.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawy będą realizowane do następujących budynków:
a) Budynek komunalny przy ul. Słonecznej 2 w Nowym Duninowie,
b) Szkoła Podstawowa im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie,
ul. Gostynińska 1, 09-505 Nowy Duninów,
c) Szkoła Podstawowa im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie Filia w Soczewce, ul. Ks. Pawła Kwiatkowskiego 1, 09-506 Soczewka.
2. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 5 Mg (ton) jednorazowo Budynek komunalny przy ul. Słonecznej 2 w Nowym Duninowie, do 6 Mg (ton) jednorazowo Szkoła Podstawowa im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie ul. Gostynińska 1 09-505 Nowy Duninów, do 3 Mg (ton) jednorazowo Szkoła Podstawowa im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie ul. Gostynińska 1, 09-505 Nowy Duninów, w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz w celu zabezpieczeniu rezerw w magazynie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostawy 1 Mg pelletu w workach (cena 1 Mg pelletu w workach za kwotę podaną w formularzu ofertowym). Jeżeli rezerwa zostanie wykorzystana Zamawiający zgłosi Wykonawcy dostarczenie kolejnej 1 Mg pelletu w workach. Zamawiający takim rozwiązaniem prowadzi do zabezpieczenia przedmiotu zamówienia, na okoliczność braku możliwości dostawy pelletu przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie z przyczyn od niego nie zależnych.
3. Pellet drzewny będzie dostarczany cysterną z opróżnieniem pneumatycznym, natomiast w sytuacji dostawy pelletu w workach innym dostosowanym pojazdem.
4. Łączna szacunkowa ilość na cały okres obowiązywania zamówienia – 220 Mg (ilość ta może ulec zmianie w zależności od bieżącego zapotrzebowania).
5. Podana cena 1 Mg pelletu powinna zawierać również transport do miejsca rozładunku.
6. Wykonawca w ofercie podaje cenę za dostawę 1 Mg (jednej tony) pelletu drzewnego.
7. Dostarczany pellet drzewny musi charakteryzować się następującymi parametrami:
a) zgodność z normą DIN Plus A1
b) zgodność z normą EN Plus A1
c) średnica pelletu 6mm
d) surowiec: drzew iglastych lub liściastych albo stanowiący mieszankę drzew liściastych i iglastych, bez domieszki innej substancji, jak np.: kleje, lepiszcze, czy utwardzacze.
8. Rozładunek leży po stronie Wykonawcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1205,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1205,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1205,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492191966

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 10

7.3.4) Miejscowość: Koniecpol

7.3.5) Kod pocztowy: 42-230

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1205,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.