Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00297229/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa roku 2022 pelletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY DUNINÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Rozwoju Gospodarczego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015796
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Osiedlowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Duninów
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-505
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 26-10-236
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rrg@nowyduninow.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyduninow.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34e2e572-4ea8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa roku 2022 pelletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34e2e572-4ea8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003064/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa w roku 2022 pelletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297229/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.21.2021.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawy będą realizowane do następujących budynków:
a) Budynek komunalny przy ul. Słonecznej 2 w Nowym Duninowie,
b) Szkoła Podstawowa im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie,
ul. Gostynińska 1, 09-505 Nowy Duninów,
c) Szkoła Podstawowa im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie Filia w Soczewce, ul. Ks. Pawła Kwiatkowskiego 1, 09-506 Soczewka.
2. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 5 Mg (ton) jednorazowo Budynek komunalny przy ul. Słonecznej 2 w Nowym Duninowie, do 6 Mg (ton) jednorazowo Szkoła Podstawowa im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie ul. Gostynińska 1 09-505 Nowy Duninów, do 3 Mg (ton) jednorazowo Szkoła Podstawowa im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie ul. Gostynińska 1, 09-505 Nowy Duninów, w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz w celu zabezpieczeniu rezerw w magazynie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostawy 1 Mg pelletu w workach (cena 1 Mg pelletu w workach za kwotę podaną w formularzu ofertowym). Jeżeli rezerwa zostanie wykorzystana Zamawiający zgłosi Wykonawcy dostarczenie kolejnej 1 Mg pelletu w workach. Zamawiający takim rozwiązaniem prowadzi do zabezpieczenia przedmiotu zamówienia, na okoliczność braku możliwości dostawy pelletu przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie z przyczyn od niego nie zależnych.
3. Pellet drzewny będzie dostarczany cysterną z opróżnieniem pneumatycznym, natomiast w sytuacji dostawy pelletu w workach innym dostosowanym pojazdem.
4. Łączna szacunkowa ilość na cały okres obowiązywania zamówienia – 220 Mg (ilość ta może ulec zmianie w zależności od bieżącego zapotrzebowania).
5. Podana cena 1 Mg pelletu powinna zawierać również transport do miejsca rozładunku.
6. Wykonawca w ofercie podaje cenę za dostawę 1 Mg (jednej tony) pelletu drzewnego.
7. Dostarczany pellet drzewny musi charakteryzować się następującymi parametrami:
a) zgodność z normą DIN Plus A1
b) zgodność z normą EN Plus A1
c) średnica pelletu 6mm
d) surowiec: drzew iglastych lub liściastych albo stanowiący mieszankę drzew liściastych i iglastych, bez domieszki innej substancji, jak np.: kleje, lepiszcze, czy utwardzacze.
8. Rozładunek leży po stronie Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1205,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1205,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1205,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492191966
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 10
7.3.4) Miejscowość: Koniecpol
7.3.5) Kod pocztowy: 42-230
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1205,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy pelletu drzewnego do szkół w Marzeninie i Otocznej w II półroczu 2024 roku
- Zakup i dostawa peletu drzewnego luzem-cysterna z załadunkiem pneumatycznym do kotłowni szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Kutno
- Dostawa pelletu drzewnego klasa A1 w ilości 113 ton,
- "Sukcesywna sprzedaż wraz z dostawą peletu drzewnego do celów grzewczych do poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie".
- Dostawa pelletu dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej na sezon grzewczy 2024/2025
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.