Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00232628/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów do przeprowadzenia zajęć warsztatowych w pracowniach specjalistycznych w Centrum Kształcenia Zawodowego nr 1 w Warszawie z podziałem na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICOWE BIURO FINANSÓW OŚWIATY - PRAGA POŁUDNIE M. ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000232584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grochowska 262
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-398
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dbfopld.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfopld.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dbfopld.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów do przeprowadzenia zajęć warsztatowych w pracowniach specjalistycznych w Centrum Kształcenia Zawodowego nr 1 w Warszawie z podziałem na dwie części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e10170ea-29da-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006901/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów do przeprowadzenia zajęć warsztatowych w pracowniach specjalistycznych w CKZ1 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Sięgnij po więcej! - rozwój doradztwa zawodowego w szkołach podstawowych m.st. Warszawa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232628/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DBFO.WKA.26.2.2.2021.848
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa materiałów krawieckich (część 1 zamówienia)4.5.3.) Główny kod CPV: 39227110-3 - Igły krawieckie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19211100-9 - Tkaniny z włókien mieszanych
19435100-5 - Nici do szycia
42718100-3 - Maszyny do prasowania
4.5.5.) Wartość części: 70565,9 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 zamówienia - Dostawa materiałów cukierniczych4.5.3.) Główny kod CPV: 15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
03211900-2 - Produkty z ziaren
15511210-8 - Mleko UHT
39711211-1 - Miksery kuchenne
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu złożono dwie oferty. Zamawiający w dniu 27.10.2021 r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę złożoną przez DRZEWIARZ – BIS” Sp. z o.o. Wykonawca uchylił się od podpisania umowy. W związku z powyższym w dniu 4.11.2021 r., zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, dokonano ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej, Wybrano ofertę złożoną przez Podlaskie Towarzystwo Handlowe "HALEN" J.W. Buczyłko Sp. J. Wykonawca również uchylił się od podpisania umowy.
W związku z faktem, że Wykonawcy którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu uchylili się od podsiania umowy, postępowanie podlega unieważnieniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79306,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79306,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79306,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sempre Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342499614
7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 13A
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-802
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
"Tomas" Przedsiębiorstwo Handlowe Hurtownia Spożywcza Tomasz Rybak ( Poz. 1-11 ) 05-091 Ząbki, ul. Piłsudskiego 180 ; PPH MARIA S.C. D.M. KĄKOLEWSCY (Poz. 40-46; Poz. 48 ; Poz. 52-68) ul. Józefa Mireckiego 11, 05-300 Mińsk Mazowiecki)
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79306,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) produktów określonych w poz. 4-6 załącznika nr 1 do umowy będą realizowane przez Wykonawcę w terminie 3 dni po złożeniu zamówienia, w godzinach 7.00-15.00; dostawy te realizowane będą w asortymencie, ilościach wskazanych każdorazowo w bieżących zamówieniach składanych pisemnie lub elektronicznie przez uprawnionego pracownika Zamawiającego, wskazanego w § 5 ust. 8 niniejszej Umowy;
2) produktów określonych w poz. 1-3, 7-39, 40-74 załącznika nr 1 do umowy będą zrealizowane przez Wykonawcę w terminie 21 dni po podpisaniu umowy, w godzinach 7.00-15.00
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów spożywczych oraz jaj kurzych na potrzeby Kuchni COZL" ( COZL/DZP/AS/3412/TP- 42/25)
- Dostawy produktów mleczarskich, oraz jaj kurzych do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawy jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.