Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00499989/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja konserwatorska Zamku Królewskiego w Nowym Sączu etap II - wykonanie prac konserwatorskich murów i baszty Zamku Królewskiego wraz z robotami towarzyszącymi i zabezpieczającymi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Nowy Sącz
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Nowego Sącza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@nowysacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/nowysacz,m,288947,ogloszenia-o-zamowieniach.html; https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja konserwatorska Zamku Królewskiego w Nowym Sączu etap II - wykonanie prac konserwatorskich murów i baszty Zamku Królewskiego wraz z robotami towarzyszącymi i zabezpieczającymi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb7ce0fe-efbc-4957-b423-a109d258e390
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00015692
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499989
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SARR.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 415447,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Zadanie I: - zgodnie z zakresem wskazanym w PFU.II. Do obowiązków Wykonawcy, w ramach zamówienia należy:
1. Opracowanie wszelkiej niezbędnej do wykonania zamówienia dokumentacji projektowej (zwanej dalej „Dokumentacją”), w tym – o ile jest to wymagane:
1) projektów budowlanych, technicznych i wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych (w oparciu o wykonaną dokumentację projektową), map do celów projektowych i dokumentacji geologiczno-inżynieryjnej;
2) uzyskanie pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na przeprowadzenie robót;
3) uzyskanie wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień decyzji, zgłoszeń itp. umożliwiających rozpoczęcie i realizację robót budowlanych, w szczególności jeżeli jest to niezbędne i wymagane ostatecznych pozwoleń na budowę lub innych decyzji zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi;
4) przeniesienia autorskich praw majątkowych przez autorów dokumentacji projektowej na Wykonawcę oraz Zamawiającego, udzielenie zgody na korzystanie z praw zależnych oraz udzielenie licencji na korzystanie z utworów dostarczonych w ramach przedmiotu umowy, zgodnie z ich przeznaczeniem oraz sposobem korzystania;
2. Wykonanie robót renowacyjnych i konserwatorskich na podstawie sporządzonej w ramach Umowy i zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, w tym doprowadzenie (po zakończeniu robót renowacyjnych i konserwatorskich) terenu budowy i terenów sąsiednich do stanu nie gorszego od zastanego w dniu rozpoczęcia robót renowacyjnych i konserwatorskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45454100-5 - Odnawianie
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 205447,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Zadanie II: - zgodnie z zakresem wskazanym w PFU.II. Do obowiązków Wykonawcy, w ramach zamówienia należy:
1. Opracowanie wszelkiej niezbędnej do wykonania zamówienia dokumentacji projektowej (zwanej dalej „Dokumentacją”), w tym – o ile jest to wymagane:
1) projektów budowlanych, technicznych i wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych (w oparciu o wykonaną dokumentację projektową), map do celów projektowych i dokumentacji geologiczno-inżynieryjnej;
2) uzyskanie pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na przeprowadzenie robót;
3) uzyskanie wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień decyzji, zgłoszeń itp. umożliwiających rozpoczęcie i realizację robót budowlanych, w szczególności jeżeli jest to niezbędne i wymagane ostatecznych pozwoleń na budowę lub innych decyzji zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi;
4) przeniesienia autorskich praw majątkowych przez autorów dokumentacji projektowej na Wykonawcę oraz Zamawiającego, udzielenie zgody na korzystanie z praw zależnych oraz udzielenie licencji na korzystanie z utworów dostarczonych w ramach przedmiotu umowy, zgodnie z ich przeznaczeniem oraz sposobem korzystania;
2. Wykonanie robót renowacyjnych i konserwatorskich na podstawie sporządzonej w ramach Umowy i zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, w tym doprowadzenie (po zakończeniu robót renowacyjnych i konserwatorskich) terenu budowy i terenów sąsiednich do stanu nie gorszego od zastanego w dniu rozpoczęcia robót renowacyjnych i konserwatorskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45454100-5 - Odnawianie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Zadanie III: - zgodnie z zakresem wskazanym w PFU.II. Do obowiązków Wykonawcy, w ramach zamówienia należy:
1. Opracowanie wszelkiej niezbędnej do wykonania zamówienia dokumentacji projektowej (zwanej dalej „Dokumentacją”), w tym – o ile jest to wymagane:
1) projektów budowlanych, technicznych i wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych (w oparciu o wykonaną dokumentację projektową), map do celów projektowych i dokumentacji geologiczno-inżynieryjnej;
2) uzyskanie pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na przeprowadzenie robót;
3) uzyskanie wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień decyzji, zgłoszeń itp. umożliwiających rozpoczęcie i realizację robót budowlanych, w szczególności jeżeli jest to niezbędne i wymagane ostatecznych pozwoleń na budowę lub innych decyzji zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi;
4) przeniesienia autorskich praw majątkowych przez autorów dokumentacji projektowej na Wykonawcę oraz Zamawiającego, udzielenie zgody na korzystanie z praw zależnych oraz udzielenie licencji na korzystanie z utworów dostarczonych w ramach przedmiotu umowy, zgodnie z ich przeznaczeniem oraz sposobem korzystania;
2. Wykonanie robót renowacyjnych i konserwatorskich na podstawie sporządzonej w ramach Umowy i zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, w tym doprowadzenie (po zakończeniu robót renowacyjnych i konserwatorskich) terenu budowy i terenów sąsiednich do stanu nie gorszego od zastanego w dniu rozpoczęcia robót renowacyjnych i konserwatorskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45454100-5 - Odnawianie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe BUDMEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341002400
7.3.3) Ulica: Magazynowa
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "BUDMEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "BUDMEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe BUDMEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341002400
7.3.3) Ulica: Magazynowa
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "BUDMEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "BUDMEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Uzasadnienie prawne:
Art. 257 ustawy – zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:
1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo
2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki.
2. Uzasadnienie faktyczne:
Warunkiem podstawowym unieważnienia postępowania określonym w art. 257 ustawy jest nieotrzymanie środków publicznych, które miały sfinansować wynagrodzenie wykonawcy oraz fakt uprzedniego poinformowania o takiej możliwości w ogłoszeniu o zamówieniu.
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00499989/01 z dnia 2024-09-14 w pkt 6.7.) zapisał „Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak”.
Zamówienie jest udzielane w związku z Wnioskiem o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, zwanego dalej „Programem” w oparciu o wstępną promesę: Promesa nr: Edycja2RPOZ / 2023 / 6160 / PolskiLad. W obecnym stanie faktycznym Zamawiający zawierając w dniu 24.12.2024 r. umowy: nr SARR.271.2.2024-ZadanieI (nr 1) oraz nr SARR.271.2.2024-Zadanie II (nr 2) na łączną wartość 511.000,00 PLN brutto całkowicie wyczerpał środki finansowe udzielone promesą dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nr Edycja2RPOZ / 2023/ 6160/ PolskiLad.
Zgodnie z pkt 3 ww. promesy kwota dofinansowania wynosi 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych zero groszy), co stanowi 97,85 % ostatecznej wartości Inwestycji (511.000,00 PLN.). Ww. wartość promesy stanowi maksymalną kwotę dofinansowania, które może być wypłacone Zamawiającemu na jej podstawie. Tym samym Zamawiający wyczerpał limit środków publicznych w zakresie możliwości sfinansowania zamówienia objętego Zadaniem III (nr 3).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.18.2025 "Centrum Aktywnego Wypoczynku na osiedlu Wólki przy ul. Ogrodowej - budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ramach BO".
- Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z pracami towarzyszącymi - O/Nowy Sącz, ul. Węgierska 11
- Dostawa robota humanoidalnego na potrzeby Wydziału Nauk Inżynieryjnych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Nauk Humanistycznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zamówienie na organizację 10 wyjazdów uczniów do Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon w ramach realizacji projektu pod nazwą "Podniesienie jakości oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe (...)
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z robotami budowlanymi w zakresie ścieżki w Parku Pole Mokotowskie.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY UL. OSIEDLE WYZWOLENIA W TURKU
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.