Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00005970/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-08
- 2021/BZP 00005970/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-08 (po zmianach)
- 2021/BZP 00005970/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-08 (po zmianach)
- 2021/BZP 00005970/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-08 (po zmianach)
- 2021/BZP 00007996/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-17
- 2021/BZP 00011536/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-01
- 2021/BZP 00012487/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-03
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015751 z dnia 2021-03-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą u zbiegu ulic: Konfederatów Barskich i Żeromskiego w Zabrzu wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKANIOWYCH-TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272091693
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Warszawski 10
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 37 33 910
1.5.8.) Numer faksu: 32 271 15 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@zbm-tbs.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm-tbs.zabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą u zbiegu ulic: Konfederatów Barskich i Żeromskiego w Zabrzu wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45ef82d2-6a04-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005970/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2021/000039/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8420497,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Budowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą u zbiegu ulic: Konfederatów Barskich i Żeromskiego na działkach nr 3664/59, 3668/59, 3665/59, 2159/60, 2160/60 i 2334/60 (k. mapy 5, obręb Zabrze; 12) w Zabrzu wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.Inwestycja będzie realizowana zgodnie z założeniami finansowania przez Bank Gospodarstwa Krajowego. Dokumentacja projektowo – kosztorysowa została wykonana w oparciu o Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 20 października 2015r. (poz. 1720) w sprawie warunków i trybu finansowania zwrotnego w ramach realizacji przez Bank Gospodarstwa Krajowego rządowego programu popierania budownictwa mieszkaniowego oraz minimalnych wymagań dotyczących lokali powstałych przy udziale tego finansowania.1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót, decyzja pozwolenia na budowę nr 640/20 z dnia 13.07.2020r., zawiadomienie o ustaleniu numeru porządkowego z dnia 06.10.2020r., które stanowią załącznik do SWZ, - projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 11 do SWZ.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: - dostarczenie kluczy do mieszkań 70 szt.,- dostarczenie kluczy do klatki schodowej w ilości 35 szt.,- dostarczenie kluczy do śmietników w ilości 40 szt.,- dostarczenie pilotów do bramy wjazdowej w ilości 40 szt.,- dostarczenie pilotów do garaży w ilości 8 szt.,- montaż znaków porządkowych komunikacji wewnętrznej w klatkach schodowych, oznakowania informacyjnego w budynkach dot. np. hydrantów, - oznaczenie na elewacji „Zakaz parkowania samochodów na paliwo gazowe”,- oznaczenie miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych (2 miejsca),- oznakowanie dróg wewnętrznych,- montaż szlabanu z systemem SOS,- oznaczenie na elewacji nazwę ulicy i nr budynku.2) Zestawienie powierzchni oraz charakterystyczne dane liczbowe.a) powierzchnia użytkowa budynku: 2 479,56 m2b) powierzchnia netto budynku: 3 183,93 m2c) powierzchnia zabudowy: 683,00 m2d) ilość mieszkań w budynku: 35 szt.e) ilość pomieszczeń przynależnych do lokali mieszkalnych – 35 szt. – 146,78 m2f) ilość garaży – 8 szt. – 195,98 m2g) ilość miejsc parkingowych – 29 szt. w tym 2 szt. dla osób niepełnosprawnych4) Wykonawca zobowiązany jest:a) zawiadomić o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych właściwy organ nadzoru budowlanego oraz projektanta sprawującego nadzór nad zgodnością realizacji budowy z projektem, b) uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie. Zamawiający informuje, iż trwa postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia na wycinkę 15 szt. drzew na terenie inwestycji. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia przedmiotowych drzew w ramach niniejszego zamówienia. Do realizacji zamówienia należy zastosować sprzęt, materiały i wyroby dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku.Wykonawca w ramach wykonania zamówienia jest zobowiązany do utylizacji gruzu i innych odpadów nie nadających się do wykorzystania, w miejscach zorganizowanego składowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2019r. poz. 701 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2014r. poz. 1923 z późn. zm.). Za skuteczne powiadamianie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych odpowiada Wykonawca. Sposób powiadamiania zgodnie z decyzją Wykonawcy i obowiązującym prawem.Wykonawca zobowiązany jest do obecności w miejscu realizacji inwestycji na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego bądź inspektora nadzoru z zastrzeżeniem, iż daty obecności na budowie będą każdorazowo uzgadniane z inspektorem nadzoru.Za ujawnione wady dostarczonych przez Wykonawcę materiałów w okresie udzielonej gwarancji przez producenta odpowiada Wykonawca. Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania zamówienia. Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażających użytkowników sąsiadujących budynków i ich posesje na szkody. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ i odpowiada za nieprzestrzeganie tych przepisów. Zamawiający nie wyraża zgody na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji reklam. Zamawiający zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego firmę Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego
45231112-3 - Instalacja rurociągów
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45262522-6 - Roboty murarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 9 323 295,74 zł brutto.Do dnia składania ofert wpłynęły dwie oferty:1. Przedsiębiorstwo Budowlane DOMBUD S.A. ul. Drzymały 15, 40-059 Katowice - 10 807 481,55 zł brutto, 2. REMAR Budownictwo Energooszczędne Renata Golonka, 33-388 Gołkowice Górne 56 - 10 843 899,25 zł brutto. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
2021-03-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.