Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015777 z dnia 2021-03-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabezpieczenie i usunięcie skutków awarii na obiekcie II Liceum Ogólnokształcącego w Brzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: II Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta w Brzegu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532400897
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 7
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lo2brzeg@wodip.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo2brzeg.wodip.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka oświatowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenie i usunięcie skutków awarii na obiekcie II Liceum Ogólnokształcącego w Brzegu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b21b91e-819a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na skutek awarii instalacji wodnej na poddaszu budynku doszło do zalania budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Brzegu.Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 5 zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.Mając na uwadze powyższe, zastosowanie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione, bowiem powstała awaria jest sytuacją wyjątkową, powstałą bez winy zamawiającego. Konieczne jest natychmiastowe przystąpienie do prac w celu uniknięcia negatywnych konsekwencji zaniechania niezwłocznego podjęcia działań.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9eb70dce-70ff-11eb-86b1-a64936a8669f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAM.272.1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 230977,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje doprowadzenie konstrukcji oraz warstw wykończeniowych do stanu sprzed awarii. Na zakres prac składa się demontaż istniejących uszkodzonych i niedających się do dalszego użytkowania warstw wykończeniowych w tym uszkodzonych tynków, powłok, podłóg, izolacji, obudów g-k. Rozebrane materiały należy odpowiednio zutylizować. W zakres prac wchodzi odpowiednie osuszenie i zaimpregnowanie przeciwgrzybicznie elementów konstrukcji, wymiana wszystkich uszkodzonych warstw podłogi, skucie tynków, uzupełnienie odspojone lokalnie tynki, wykonanie napraw faset stropowych w pomieszczeniach ze stropem drewnianym, wymiana docieplenia ścian zewnętrznych wraz z obudowami gk, renowacja portalu drzwiowego do Auli oraz drzwi do sal 22 i 27, wymiana posadzek parkietowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JUREX spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471899268
7.3.3) Ulica: Michałowice 104
7.3.4) Miejscowość: Pisarzowice
7.3.5) Kod pocztowy: 49-314
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261317,07
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-03-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- "Pielęgnacja oraz wycinka drzew i zakrzaczeń na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r."
- "Przebudowa drogi powiatowej 1193 O ul. Wrocławskiej w m. Brzeg - etap II"
- Realizacja świadczeń zdrowotnych w zakresie usług specjalistycznego transportu sanitarnego na rzecz pacjentów Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Pakiet 1 - Transport "S".
- "Przebudowa ul. Trzech Kotwic"
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - Wymiana windy
- Modernizacja posadzki, kanału i podjazdu dla budynku OSP Wilcza
- Remont sali dydaktycznej A w budynku dydaktycznym w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennym w Kulach
- Krzepice, synagoga, XVIII/XIX w., Odbudowa synagogi w Krzepicach - etap II.
- "Remont z przebudową pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, przy ul. 3 Maja 7 - etap II"
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.