eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegZabezpieczenie i usunięcie skutków awarii na obiekcie II Liceum Ogólnokształcącego w Brzegu



Ogłoszenie z dnia 2021-03-10

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015777 z dnia 2021-03-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabezpieczenie i usunięcie skutków awarii na obiekcie II Liceum Ogólnokształcącego w Brzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: II Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta w Brzegu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532400897

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 7

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lo2brzeg@wodip.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo2brzeg.wodip.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka oświatowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabezpieczenie i usunięcie skutków awarii na obiekcie II Liceum Ogólnokształcącego w Brzegu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b21b91e-819a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na skutek awarii instalacji wodnej na poddaszu budynku doszło do zalania budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Brzegu.Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 5 zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.Mając na uwadze powyższe, zastosowanie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione, bowiem powstała awaria jest sytuacją wyjątkową, powstałą bez winy zamawiającego. Konieczne jest natychmiastowe przystąpienie do prac w celu uniknięcia negatywnych konsekwencji zaniechania niezwłocznego podjęcia działań.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9eb70dce-70ff-11eb-86b1-a64936a8669f

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAM.272.1.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 230977,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje doprowadzenie konstrukcji oraz warstw wykończeniowych do stanu sprzed awarii. Na zakres prac składa się demontaż istniejących uszkodzonych i niedających się do dalszego użytkowania warstw wykończeniowych w tym uszkodzonych tynków, powłok, podłóg, izolacji, obudów g-k. Rozebrane materiały należy odpowiednio zutylizować. W zakres prac wchodzi odpowiednie osuszenie i zaimpregnowanie przeciwgrzybicznie elementów konstrukcji, wymiana wszystkich uszkodzonych warstw podłogi, skucie tynków, uzupełnienie odspojone lokalnie tynki, wykonanie napraw faset stropowych w pomieszczeniach ze stropem drewnianym, wymiana docieplenia ścian zewnętrznych wraz z obudowami gk, renowacja portalu drzwiowego do Auli oraz drzwi do sal 22 i 27, wymiana posadzek parkietowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JUREX spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471899268

7.3.3) Ulica: Michałowice 104

7.3.4) Miejscowość: Pisarzowice

7.3.5) Kod pocztowy: 49-314

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261317,07

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

do uzasadnienia zastosowania zamówienia z wolnej ręki: Opóźnienia w usuwaniu awarii będą powodować postępowanie dalszej degradacji zalanych miejsc, a co za tym idzie powstaniem szkody o znacznych rozmiarach i stwarzać większe zagrożenie a w konsekwencji większe koszty doprowadzenia do stanu sprzed awarii.Zakres zamówienia jest absolutnie konieczny i niezbędny do usunięcia skutków nieprzewidzianego zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne.Natychmiastowe wykonanie zamówienia uzasadnione jest również tym, iż w niedługim czasie nastąpi powrót uczniów do szkół, ponieważ zgodnie z nowelizacją rozporządzenia MEN z dnia 12.02.2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 , nauczanie zdalne zostało wydłużone do 28 lutego 2020 r. Obecnie trwa akcja szczepienia nauczycieli, co również świadczy o tym, iż w niedługim czasie nastąpi powrót uczniów do szkół. W związku z tym do tego czasu należy wykonać jak najwięcej prac, aby umożliwić prowadzenie zajęć we właściwych warunkach.Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy zamieszczone przez POWIAT BRZESKI dnia 18.02.2021 link https://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/2021%2FBZP%2000008680%2F01
2021-03-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.