Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00271018/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pałacu w Suchej Górnej – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768474159
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pałacu w Suchej Górnej – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb112260-46c0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002233/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.44 Przebudowa pałacu w Suchej Górnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271018/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.75.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 367924,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa pałacu w Suchej Górnej – etap II” w ramach zadania budżetowego pn.: „Przebudowa pałacu w Suchej Górnej”1. Przedmiotem umowy jest przebudowa budynku i otoczenia pałacu w Suchej Górnej
przy ul. Okrężnej 1, jednostka ewidencyjna 021604_5 Polkowice - obszar wiejski, obręb 0012 Sucha Górna dz. 320/1, w nw. zakresie ogólnym :
a) Część 1 - roboty wewnętrzne wielobranżowe
1) dobór i montaż klamek z szyldami na drzwi odrestaurowane i stylizowane na zabytkowe oraz do drzwi pełnych użytkowych współczesnych w budynku, z uzupełnieniem brakujących kluczy;
2) dobór i montaż stolarki drzwiowej w piwnicy w tym stolarki przeciwpożarowej, z zamkami, okuciami i szyldami;
3) montaż drewnianych listew przypodłogowych dębowych w Sali 0.08;
4) oznakowanie ostrzegawcze bhp stopni nietypowych i nadproży zaniżonych taśmą ostrzegawczą i znakami bhp;
5) przebudowa węzła sanitarnego [sala 0.06] dla dzieci na standardowy pom. 0.06 parter - roboty budowlane i sanitarne;
6) montaż w piwnicy zestawu hydroforowego do zwiększenia ciśnienia wody wewnętrznej instalacji hydrantowej ppoż. z podłączeniem układu do instalacji wody, instalacji hydrantowej i elektrycznej;
7) dobór i montaż oświetlenia głównego i pomocniczego w Sali 0.08, 0.07 w formie żyrandola, kinkietów ściennych i kandelabrów stojących, w oparciu o ustalenia z Konserwatorem zabytków, odpowiednio do wymaganego poziomu natężenia światła dla pomieszczeń reprezentacyjnych, z podłączeniem do istniejącej instalacji elektrycznej;
8) odłączenie zasilania do 2 szt. reflektorów ledowego podświetlenia elewacji obiektu montowanego w opasce przeciwdeszczowej budynku
9) przeniesienie czujek ppoż. w Sali 0.08 poza obrys malowidła z zaprawieniem otworów po kablach z zachowaniem wymogów ochrony zabytkowego charakteru polichromii
10) wymiana sygnalizatora ppoż. na elewacji frontowej przy wejściu głównym na mniejszy;
11) wykonanie w pomieszczeniach budynku dodatkowych 3 szt. Gniazd 400V wraz z zasilaniem;
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określono w załączniku nr 1 „Opis przedmiotu zamówienia II etapu przebudowy pałacu w Suchej Górnej część 1 i 2” wskazującym materiały i dokumentacje projektowe stanowiące zakres, podstawę, sposób i warunki wykonania robót będących przedmiotem umowy.
3. Podczas realizacji przedmiotu umowy Wykonawcę obowiązują wymagania wskazane w każdym z dokumentów wymienionych w ust. 2, a wątpliwości podlegają rozstrzygnięciu przez Zamawiającego.
4. Wszystkie roboty będące przedmiotem umowy muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych umową
(w danym kryterium liczba punktów przyznana wykonawcy jest tożsama z ilością procentową danego kryterium).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 86170,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa pałacu w Suchej Górnej – etap II” w ramach zadania budżetowego pn.: „Przebudowa pałacu w Suchej Górnej”1. Przedmiotem umowy jest przebudowa budynku i otoczenia pałacu w Suchej Górnej
przy ul. Okrężnej 1, jednostka ewidencyjna 021604_5 Polkowice - obszar wiejski, obręb 0012 Sucha Górna dz. 320/1, w nw. zakresie ogólnym :
b) Część 2 - Roboty Zagospodarowania Terenu w otoczeniu pałacu [dalej - roboty ZT]
1) wykonanie drogi pożarowej dojazdu do zbiornika ppoż. część z kostki granitowej oraz część o nawierzchni ulepszonej wzmocnionej tłuczniem i klińcem na podbudowie z kruszywa;
2) przeniesienie słupów ogrodzeniowych zachodniej bramy wjazdowej i ich odrestaurowanie;
3) montaż brakującej lampy oświetlenia parkowego na słupie przy południowo-zachodnim narożniku pałacu;
4) montaż elementów prefabrykowanych cieków/ koryt betonowych, w obrębie opaski przeciwdeszczowej budynku, jako przedłużenie odwodnienia z rur spustowych;
5) przesunięcie punktu czerpania wody od zbiornika ppoż. dla potrzeb stanowiska czerpania wody z wozu pożarniczego;
6) ogrodzenie zbiornika wody do celów pożarowych: z przęseł stalowych z siatki w ramie z kątownika osadzone na słupkach stalowych obetonowanych w gruncie, z furtką, z wykorzystaniem i naprawą elementów z demontażu;
7) przesunięcie punktu poboru wody o 600cm od zbiornika ppoż. od zbiornika nadziemnego wody do celów pożarowych, w kierunku nowego miejsca stanowiska czerpania wody wozu pożarniczego z zachowaniem norm i wymogów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określono w załączniku nr 1 „Opis przedmiotu zamówienia II etapu przebudowy pałacu w Suchej Górnej część 1 i 2” wskazującym materiały i dokumentacje projektowe stanowiące zakres, podstawę, sposób i warunki wykonania robót będących przedmiotem umowy.
3. Podczas realizacji przedmiotu umowy Wykonawcę obowiązują wymagania wskazane w każdym z dokumentów wymienionych w ust. 2, a wątpliwości podlegają rozstrzygnięciu przez Zamawiającego.
4. Wszystkie roboty będące przedmiotem umowy muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych umową.
(w danym kryterium liczba punktów przyznana wykonawcy jest tożsama z ilością procentową danego kryterium).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 281754,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na wskazaną część nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362363,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362363,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362363,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932185449
7.3.3) Ulica: ul. Głogowska 42
7.3.4) Miejscowość: Jerzmanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-222
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362363,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- Przebudowa wraz zrozbudową drogi powiatowej nr 1151D na odcinku od skrzyżowania dróg powiatowychnr 1018D, 1151D i 1153 do skrzyżowania z S3
- Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Świadczenie usług Ratownictwa Wodnego i Pierwszej Pomocy Przedlekarskiej w obiekcie Basen Zewnętrzny ,,GRZYBEK" przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach
- "Budowa miniboisk dla dzieci i siłowni zewnętrznej przy boisku Orlik na os. Polkowice Dolne"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Naprawa okładzin schodów zewnętrznych w budynku siedziby Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni przy ul. Curie-Skłodowskiej 19
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piętra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyńskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piętra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.