Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00527408/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie sesji psychoterapii indywidualnej oraz konsultacji dla klientów wskazanych przez MOPS w Gdyni z doświadczeniem uzależnienia w historii życia rodziny, w tym klientów po przebytej traumie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002830332
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grabowo 2
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-265
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@mopsgdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsgdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mops_gdynia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie sesji psychoterapii indywidualnej oraz konsultacji dla klientów wskazanych przez MOPS w Gdyni z doświadczeniem uzależnienia w historii życia rodziny, w tym klientów po przebytej traumie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f3c4e91-9036-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00015808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049046/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Prowadzenie sesji psychoterapii indywidualnej z uwzględnianiem pracy z traumą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527408
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DZP.322.14/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 62700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 – prowadzenie sesji psychoterapii indywidualnej oraz konsultacji klientów wymienionych w ust. 1, maksymalnie 167 sesji w okresie trwania umowy, maksymalna równoczesna liczba korzystających z sesji: 4 osoby,4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 25050 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - prowadzenie sesji psychoterapii indywidualnej oraz konsultacji klientów wymienionych w ust. 1, maksymalnie 167 sesji w okresie trwania umowy, maksymalna równoczesna liczba korzystających z sesji: 4 osoby,4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 25050 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – prowadzenie sesji psychoterapii indywidualnej oraz konsultacji klientów wymienionych w ust. 1, maksymalnie 84 sesje w okresie trwania umowy, maksymalna równoczesna liczba korzystających z sesji: 2 osoby,4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 12600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25050 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25050 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Terapii Psychologicznej i Seksuologicznej Joanna Banaszczyk-Czepułkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 58828976
7.3.3) Ulica: Śląska 35/37B
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-310
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25050 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25050 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25050 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karina Drewczyńska "Kolektyw terapeutyczny".
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581505811
7.3.3) Ulica: Cumowników 17/1
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-517
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Karina Drewczyńska "Kolektyw terapeutyczny"
jakie przetargi wygrała firma
Karina Drewczyńska "Kolektyw terapeutyczny"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25050 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11760 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11760 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Psychologiczna "Ty i Ja" Anna Suligowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581180384
7.3.3) Ulica: Derdowskiego 7 lok 303
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-369
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA PSYCHOLOGICZNA "TY i JA" Anna SULIGOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA PSYCHOLOGICZNA "TY i JA" Anna SULIGOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11760 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie przeglądów przewodów kominowych wraz z czyszczeniami w budynkach i obiektach będących w zasobach ZBiLK w 2025 r.
- Dowóz dzieci i uczniów z niepełnosprawnością do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 17 w Gdyni wraz z opieką, w roku 2025 (w okresie od 02.01.2025 do 31.12.2025 )
- " Usługa dozoru mienia i fizycznej ochrony wraz z monitoringiem systemów sygnalizacji alarmowych ( SWiN, SSP,SUG,CCTV) Muzeum Miasta Gdyni"
- Obsługa Urzędu Miasta Gdyni w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów na zagraniczne oraz krajowe przewozy lotnicze
- Wyk. RB dla zad. "Dostosowanie SP Nr 34 z Oddz. Integracyjnymi im. L. Teligi w Gdyni wraz z zagospodarowaniem terenu, inf. techniczną i przebudową istniejącego budynku szkoły do potrzeb osób z NPS"
- Asysta techniczna i konserwacja systemu KSAT2000i
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Zatrudnienie superwizorów do Poradni Zdrowia Psychicznego WCZP
- Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia lekarza psychiatrę do Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego PZP dla DIM
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.