Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00505075/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
- 2024/BZP 00019454/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Realizacja usługi cateringowej dla uczniów Szkoły Podstawowej w Boruszowicach w terminie do 31.12.2023r”. Postępowanie 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W BORUSZOWICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243347273
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2
1.5.2.) Miejscowość: Boruszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-690
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boruszowiec@gazeta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspboruszowice.szkolna.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://zspboruszowice.szkolna.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Boruszowicach Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II ul. Szkolna 2
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Realizacja usługi cateringowej dla uczniów Szkoły Podstawowej w Boruszowicach w terminie do 31.12.2023r”. Postępowanie 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-477a427d-7f96-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505075
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP-ZP 3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 133231,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu, dostarczeniu, podawaniu posiłków (zestawów), dbaniu o czystość w trakcie spotkania jak i uprzątnięciu pomieszczenia ze śmieci i resztek jedzenia dla uczniów Szkoły podstawowej w Boruszowicach.
2. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach uzgodnionych z dyrektorem szkoły lub intendentem, nie później niż do godz. 11: 30, z wyłączeniem ferii zimowych, przerw świątecznych, wakacji i innych dni uzgodnionych.
3. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o ostatecznej ilości posiłków w dniu realizacji, najpóźniej do godz. 900. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły dostawa posiłków odbędzie się w innych godzinach – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
4. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci.
5. Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy (przewidywany termin realizacji : od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2023r.) na 10 320 obiadów (tj. ok. 172 dni dla ok. 60 dzieci dziennie). Liczba dzieci i ilość posiłków podane są liczbami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę
jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
6. Dostarczone posiłki (obiady) mają składać się z jednego dania: zupa lub drugie danie (3 x w tygodniu drugie danie i 2 x w tygodniu zupa).
7. Dowóz posiłków będzie wykonywany pod następujący adres:
Boruszowice, ul. Szkolna 2, 42-690 Boruszowice - dzieci w wieku 6 - 15 lat. Wykonawca najpóźniej na 5 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego jednomiesięcznego okresu dostawy posiłków ustali i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu propozycje jadłospisu na kolejny miesiąc. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie skorygować pozycje
jadłospisu, które zostaną zakwestionowane przez Zamawiającego, stosownie do zaleceń Zamawiającego. Jadłospis musi zawierać gramaturę posiłków na każdy tydzień.
8. Posiłki muszą być urozmaicone, wysokiej jakości, zarówno co do wartości odżywczej, jak i gramatury; gorące, świeże, smaczne i estetyczne oraz winny uwzględniać polską tradycję kulinarną.
9. Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględnić normy produktów dla dzieci w wieku 6 - 15 lat, z zastrzeżeniem, że wartość kaloryczna posiłku dla 1 osoby nie będzie niższa jak 1000 kcal.
10. Posiłki nie mogą być sporządzane na bazie półproduktów oraz na bazie fast food lub mrożonych składników. Ponadto nie dopuszcza się powtarzalności proponowanych zestawów w układzie krótszym niż 10 - dniowy.
11. Wartość energetyczna całodziennego posiłku powinna być dostosowana do potrzeb żywieniowych danej grupy osób, zależnie od ich wieku, płci, aktywności fizycznej. Zgodnie z ogólnie przyjętymi zaleceniami żywienie w szkole powinno dostarczać ok. 30% całodziennego zapotrzebowania energetycznego zgodnie z aktualnymi normami żywienia.
12. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków. Próbki posiłków Wykonawca zobowiązany jest przechowywać na swoim terenie.
13. Wykonawca ponosi także koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku oraz koszty usunięcia z terenu szkoły wszelkich odpadków pokonsumpcyjnych.
14. Wykonawca będzie dostarczał posiłki w specjalistycznych wysterylizowanych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych potraw oraz przystosowanym do tego celu pojazdem.
15. Wykonawca oświadcza, że posiada pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, które dołącza jako załączniki do umowy.
16. Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej.
17. W przypadku zakwestionowania przez Dyrektora szkoły dostarczonych posiłków pod względem wymogów wskazanych w ust. 8, 9 i 10, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć posiłki wolne od wad, najpóźniej w ciągu 2 godzin. Za opóźnienie w dostarczeniu posiłków wolnych od wad Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 15% wartości brutto zakwestionowanego posiłku.
18. Za opóźnienie w dostarczeniu posiłków Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 50,00 zł brutto
– za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia, w stosunku do terminu, o którym mowa ust. 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102890,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123324,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102890,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zespół Gastronomiczny Łukasz Wiciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452322766
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 79
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102890,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Korytowie A w 2025 roku.
- "Przygotowanie i dostawa obiadów dla dzieci w oddziale przedszkolnym przy ul. Warszawskiej 27 w Mszczonowie w 2025 roku"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Władysława Rdzanowskiego w Radziejowicach ul. Główna 2
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników ośrodków wsparcia dla seniorów w Ustrzykach Dolnych w okresie od stycznia do czerwca 2025 r.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 6 im. Janusza Korczaka w Jastrzębiu-Zdroju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.