eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług ochrony nieruchomości pozostających w Zasobie, przy al. Prymasa Tysiąclecia 60/62, Warszawa, dz. nr ew. 14/2, 9/6, 15, obręb 6-07-05, m.st. Warszawa, dzielnica Wola



Ogłoszenie z dnia 2023-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony nieruchomości pozostających w Zasobie, przy al. Prymasa Tysiąclecia 60/62, Warszawa, dz. nr ew. 14/2, 9/6, 15, obręb 6-07-05,
m.st. Warszawa, dzielnica Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-095

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.warszawa@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kowr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bip.kowr.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań wynikających z polityki państwa, w szczególności w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, aktywnej polityki rolnej oraz rozwoju obszarów wiejskich

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony nieruchomości pozostających w Zasobie, przy al. Prymasa Tysiąclecia 60/62, Warszawa, dz. nr ew. 14/2, 9/6, 15, obręb 6-07-05,
m.st. Warszawa, dzielnica Wola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f80f3d21-6fc2-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009565/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Ochrona W-wa Prymasa 60/62 - Usługi społeczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476901/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WAR.WOP.260.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 588672,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony nieruchomości pozostających
w Zasobie, przy al. Prymasa Tysiąclecia 60/62, Warszawa, dz. nr ew. 14/2, 9/6, 15, obręb 6-07-05, m.st. Warszawa, dzielnica Wola.

W ramach usługi ochrony Wykonawca zobowiązuje się do:
a) całodobowej ochrony całości obiektu w celu zapobiegania dewastacji i kradzieży oraz zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia;
b) prowadzenia grafiku służby i dokumentacji zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 16 grudnia 2013 r. w sprawie dokumentowania działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz. U. z 2013 r. poz. 1739), w tym dziennik zmiany zawierający informacje i dane określone w § 3 ust. 4 ww. rozporządzenia, m.in. informacje dotyczące przebiegu zmiany a w szczególności:
- zadań ochrony osób i mienia faktycznie wykonywanych przez pracowników podczas zmiany w tym, ewidencję obchodów nieruchomości dokonanych w ciągu zmiany przez osoby dyżurujące, w postaci wydruków z punktów odbijania kart,
- opisu wydarzeń nadzwyczajnych, zawierającego obowiązkowo następujące elementy: datę i godzinę oraz miejsce zaistniałego wydarzenia, opis wydarzenia, dane personalne osób uczestniczących w wydarzeniu, dane personalne pracowników ochrony, którzy podejmowali interwencji, sposób przeprowadzenia interwencji;
Dokumenty, o których mowa powyżej stanowią własność Wykonawcy i udostępniane będą na każde pisemne żądanie Zamawiającego nieodpłatnie (także do skopiowania), w formie i z opisem umożliwiającym ich odczytanie przez Zamawiającego, w szczególności w sytuacjach, gdy stanowić będą materiał dowodowy.
Wykonawca zobowiązuje się przechowywać dokumentację o której mowa powyżej przez okres wymagany obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w sposób gwarantujący poufność, dostępność i integralność informacji w niej zawartych.
c) ochrony pracowników Zamawiającego i osób znajdujących się na terenie nieruchomości we wszystkich przypadkach zakłócenia porządku i bezpieczeństwa;
d) stałego kontrolowania obiektu pod kątem ujawnienia i zapobiegania włamaniom oraz kradzieży i innym zagrożeniom;
e) współdziałania z osobami użytkującymi pomieszczenia, policją, strażą pożarną i innymi służbami,
f) otwierania wejść głównych do biur i magazynów oraz wind, na terenie nieruchomości o godz. 05.00 lub gdy zgłoszona będzie potrzeba i zapalania świateł w budynku głównym.
g) zamykania wejść głównych do biur i magazynów oraz wind, na terenie nieruchomości o godz. 23.00 lub gdy zgłoszona będzie potrzeba i gaszenia świateł w budynku głównym;
h) kontroli wjazdu samochodów na plac magazynowy dz. ew. nr 14/2 (monitorowania, ewidencjonowania i nagrywania wszystkich wjeżdżających i wyjeżdżających pojazdów–z uwzględnieniem godziny wjazdu i wyjazdu, nr rejestracyjnego i firmy do której przyjechały), otwierania i zamykania szlabanów wjazdowych;
i) monitorowanie i nagrywanie ruchu na terenie całej ochranianej nieruchomości ze szczególnym uwzględnieniem placu manewrowego, ramp rozładowczych, wejść do budynków oraz kontenerów na śmieci; zapewnienie dostępności nagrań monitoringu wizyjnego przez okres do 30 dni kalendarzowych od dnia utrwalenia obrazu;
j) udostępnianie zapisu monitoringu wizyjnego na wniosek policji i innych uprawnionych służb lub na wniosek Zamawiającego), w szczególności w sytuacjach, gdy stanowić będą materiał dowodowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 637437,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1501771,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 637437,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Basma Security Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Cerber Ochrona Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272323837

7.3.3) Ulica: Prymasa Tysiąclecia 60/62

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-424

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 637437,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.