eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrówka WielkaSukcesywna dostawa materiałów budowlanych do naprawy i zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Zgierz



Ogłoszenie z dnia 2024-01-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do naprawy i zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Zgierz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY Z SIEDZIBĄ W DĄBRÓWCE WIELKIEJ K/ZGIERZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470306752

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówka Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gzkdabrowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzkdabrowka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do naprawy i zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Zgierz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f2976e6-ae00-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00015917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015361/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do naprawy i zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Zgierz

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f2976e6-ae00-11ee-a681-52fe4aa7189e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym,
a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje, w tym
wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej znajdują się z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DD.260.1.2024.IZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 zamówienia: dostawa żwiru z przeznaczeniem do naprawy i zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Zgierz – 3550 Mg
Przedmiot zamówienia obejmuje również załadunek, rozładunek, ważenie oraz transport przy użyciu środków Wykonawcy, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Dostarczone materiały budowlane powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-EN 13242+A1:2010 lub normom równoważnym oraz powinny posiadać deklaracje właściwości użytkowych, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na każdą prośbę Zamawiającego. Dostarczony żwir nie może zawierać domieszek gliny, ziemi lub innych zanieczyszczeń.
Dostawy realizowane będą sukcesywnie, tj. zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, określanymi co do ilości, po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego (telefonicznie, bądź w formie elektronicznej), w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 4 dni, liczonym od czasu złożenia zamówienia we wskazane każdorazowo miejsce na terenie gminy Zgierz. Dostawy realizowane będą wyłącznie w godzinach pracy Zakładu, tj. 07:00-15:00, w obecności pracownika Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostawy w godzinach innych, niż wskazane powyżej.
Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane dostawy. Podana wielkość zamówienia jest wielkością maksymalną. Zamawiający może zamówić mniejszą ilość, niż określona jako maksymalna, zaś Wykonawcy nie przysługują z tytułu dostarczenia mniejszej ilości materiałów jakiekolwiek roszczenia. Z uwagi na powyższe Zamawiający określa, iż minimalna wartość świadczenia w ramach realizacji umowy dla poszczególnej części zamówienia z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie 30% wartości zamówienia wskazanego w ofercie. Zamawiający wskazuje, iż w danym miesiącu minimalna wielkość dostawy wynosi:
dla części 1. zamówienia: 300 Mg,
Sposób rozładunku:
1)punktowo (we wskazanym miejscu)
2)ciągle (na całej długości wskazanego odcinka)
Wykonawca zobowiązany jest rozładować materiały budowlane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, bądź pracownika przez niego wskazanego.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonych materiałów budowlanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia dostawy materiałów budowlanych, które nie spełniają wymagań jakościowych określonych w pkt. 4. Wykonawca za dostarczone materiały budowlane, które nie spełniają wymagań określonych w SWZ nie może żądać zapłaty. W przypadku dostarczenia materiałów budowlanych, które nie spełniają określonych norm, Wykonawca odbierze dostarczone materiały budowlane na własny koszt, w terminie ustalonym przez Zamawiającego oraz dostarczy na własny koszt materiały budowlane spełniające warunki określone w SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wagi dostarczonych materiałów budowlanych w miejscu działalności Gminnego Zakładu Komunalnego w Białej, ul. Zgierska (dz. nr ewid 364).
Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcom z tym, że zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest dostosować środki transportu do warunków terenowych, możliwości przejazdu na każdej z dróg. Przy doborze środka transportu Wykonawca winien uwzględnić konieczność rozładunku przywiezionego żwiru.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku podejrzenia, że dostarczone materiały budowlane nie spełniają norm jakościowych określonych w pkt 4, Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia do 4 (czterech) sztuk badań laboratoryjnych dostarczonych materiałów budowlanych na koszt Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14212120-7 - Żwir

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 zamówienia: dostawa kruszywa naturalnego łamanego granitowego o ciągłym uziarnieniu o frakcji 0-31,5mm, z przeznaczeniem do naprawy dróg gminnych na terenie gminy Zgierz – 500 Mg
Przedmiot zamówienia obejmuje również załadunek, rozładunek, ważenie oraz transport przy użyciu środków Wykonawcy, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Dostarczone materiały budowlane powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-EN 13242+A1:2010 lub normom równoważnym oraz powinny posiadać deklaracje właściwości użytkowych, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na każdą prośbę Zamawiającego.
Dostawy realizowane będą sukcesywnie, tj. zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, określanymi co do ilości, po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego (telefonicznie, bądź w formie elektronicznej), w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 4 dni, liczonym od czasu złożenia zamówienia we wskazane każdorazowo miejsce na terenie gminy Zgierz. Dostawy realizowane będą wyłącznie w godzinach pracy Zakładu, tj. 07:00-15:00, w obecności pracownika Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostawy w godzinach innych, niż wskazane powyżej.
Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane dostawy. Podana wielkość zamówienia jest wielkością maksymalną. Zamawiający może zamówić mniejszą ilość, niż określona jako maksymalna, zaś Wykonawcy nie przysługują z tytułu dostarczenia mniejszej ilości materiałów jakiekolwiek roszczenia. Z uwagi na powyższe Zamawiający określa, iż minimalna wartość świadczenia w ramach realizacji umowy dla poszczególnej części zamówienia z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie 30% wartości zamówienia wskazanego w ofercie. Zamawiający wskazuje, iż w danym miesiącu minimalna wielkość dostawy wynosi:
dla części 2. zamówienia: 130 Mg,
Sposób rozładunku:
1)punktowo (we wskazanym miejscu)
2)ciągle (na całej długości wskazanego odcinka)
Wykonawca zobowiązany jest rozładować materiały budowlane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, bądź pracownika przez niego wskazanego.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonych materiałów budowlanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia dostawy materiałów budowlanych, które nie spełniają wymagań jakościowych określonych w pkt. 4. Wykonawca za dostarczone materiały budowlane, które nie spełniają wymagań określonych w SWZ nie może żądać zapłaty. W przypadku dostarczenia materiałów budowlanych, które nie spełniają określonych norm, Wykonawca odbierze dostarczone materiały budowlane na własny koszt, w terminie ustalonym przez Zamawiającego oraz dostarczy na własny koszt materiały budowlane spełniające warunki określone w SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wagi dostarczonych materiałów budowlanych w miejscu działalności Gminnego Zakładu Komunalnego w Białej, ul. Zgierska (dz. nr ewid 364).
Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcom z tym, że zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest dostosować środki transportu do warunków terenowych, możliwości przejazdu na każdej z dróg. Przy doborze środka transportu Wykonawca winien uwzględnić konieczność rozładunku przywiezionego materiału.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku podejrzenia, że dostarczone materiały budowlane nie spełniają norm jakościowych określonych w pkt 4, Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia do 4 (czterech) sztuk badań laboratoryjnych dostarczonych materiałów budowlanych na koszt Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3 zamówienia: dostawa kruszywa naturalnego łamanego granitowego o ciągłym uziarnieniu o frakcji 4-31,5mm,z przeznaczeniem do naprawy dróg gminnych na terenie gminy Zgierz – 1000 Mg
Przedmiot zamówienia obejmuje również załadunek, rozładunek, ważenie oraz transport przy użyciu środków Wykonawcy, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Dostarczone materiały budowlane powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-EN 13242+A1:2010 lub normom równoważnym oraz powinny posiadać deklaracje właściwości użytkowych, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na każdą prośbę Zamawiającego.
Dostawy realizowane będą sukcesywnie, tj. zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, określanymi co do ilości, po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego (telefonicznie, bądź w formie elektronicznej), w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 4 dni, liczonym od czasu złożenia zamówienia we wskazane każdorazowo miejsce na terenie gminy Zgierz. Dostawy realizowane będą wyłącznie w godzinach pracy Zakładu, tj. 07:00-15:00, w obecności pracownika Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostawy w godzinach innych, niż wskazane powyżej.
Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane dostawy. Podana wielkość zamówienia jest wielkością maksymalną. Zamawiający może zamówić mniejszą ilość, niż określona jako maksymalna, zaś Wykonawcy nie przysługują z tytułu dostarczenia mniejszej ilości materiałów jakiekolwiek roszczenia. Z uwagi na powyższe Zamawiający określa, iż minimalna wartość świadczenia w ramach realizacji umowy dla poszczególnej części zamówienia z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie 30% wartości zamówienia wskazanego w ofercie. Zamawiający wskazuje, iż w danym miesiącu minimalna wielkość dostawy wynosi:
dla części 3. zamówienia: 250 Mg,
Sposób rozładunku:
1)punktowo (we wskazanym miejscu)
2)ciągle (na całej długości wskazanego odcinka)
Wykonawca zobowiązany jest rozładować materiały budowlane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, bądź pracownika przez niego wskazanego.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonych materiałów budowlanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia dostawy materiałów budowlanych, które nie spełniają wymagań jakościowych określonych w pkt. 4. Wykonawca za dostarczone materiały budowlane, które nie spełniają wymagań określonych w SWZ nie może żądać zapłaty. W przypadku dostarczenia materiałów budowlanych, które nie spełniają określonych norm, Wykonawca odbierze dostarczone materiały budowlane na własny koszt, w terminie ustalonym przez Zamawiającego oraz dostarczy na własny koszt materiały budowlane spełniające warunki określone w SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wagi dostarczonych materiałów budowlanych w miejscu działalności Gminnego Zakładu Komunalnego w Białej, ul. Zgierska (dz. nr ewid 364).
Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcom z tym, że zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest dostosować środki transportu do warunków terenowych, możliwości przejazdu na każdej z dróg. Przy doborze środka transportu Wykonawca winien uwzględnić konieczność rozładunku przywiezionego materiału.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku podejrzenia, że dostarczone materiały budowlane nie spełniają norm jakościowych określonych w pkt 4, Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia do 4 (czterech) sztuk badań laboratoryjnych dostarczonych materiałów budowlanych na koszt Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 4 zamówienia: dostawa kruszywa naturalnego łamanego dolomitowego o ciągłym uziarnieniu o frakcji 31,5-63,0mm, z przeznaczeniem do naprawy dróg gminnych na terenie gminy Zgierz – 1890 Mg
Przedmiot zamówienia obejmuje również załadunek, rozładunek, ważenie oraz transport przy użyciu środków Wykonawcy, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Dostarczone materiały budowlane powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-EN 13242+A1:2010 lub normom równoważnym oraz powinny posiadać deklaracje właściwości użytkowych, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na każdą prośbę Zamawiającego.
Dostawy realizowane będą sukcesywnie, tj. zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, określanymi co do ilości, po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego (telefonicznie, bądź w formie elektronicznej), w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 4 dni, liczonym od czasu złożenia zamówienia we wskazane każdorazowo miejsce na terenie gminy Zgierz. Dostawy realizowane będą wyłącznie w godzinach pracy Zakładu, tj. 07:00-15:00, w obecności pracownika Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostawy w godzinach innych, niż wskazane powyżej.
Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane dostawy. Podana wielkość zamówienia jest wielkością maksymalną. Zamawiający może zamówić mniejszą ilość, niż określona jako maksymalna, zaś Wykonawcy nie przysługują z tytułu dostarczenia mniejszej ilości materiałów jakiekolwiek roszczenia. Z uwagi na powyższe Zamawiający określa, iż minimalna wartość świadczenia w ramach realizacji umowy dla poszczególnej części zamówienia z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie 30% wartości zamówienia wskazanego w ofercie. Zamawiający wskazuje, iż w danym miesiącu minimalna wielkość dostawy wynosi:
dla części 4. zamówienia: 450 Mg
Sposób rozładunku:
1)punktowo (we wskazanym miejscu)
2)ciągle (na całej długości wskazanego odcinka)
Wykonawca zobowiązany jest rozładować materiały budowlane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, bądź pracownika przez niego wskazanego.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonych materiałów budowlanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia dostawy materiałów budowlanych, które nie spełniają wymagań jakościowych określonych w pkt. 4. Wykonawca za dostarczone materiały budowlane, które nie spełniają wymagań określonych w SWZ nie może żądać zapłaty. W przypadku dostarczenia materiałów budowlanych, które nie spełniają określonych norm, Wykonawca odbierze dostarczone materiały budowlane na własny koszt, w terminie ustalonym przez Zamawiającego oraz dostarczy na własny koszt materiały budowlane spełniające warunki określone w SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wagi dostarczonych materiałów budowlanych w miejscu działalności Gminnego Zakładu Komunalnego w Białej, ul. Zgierska (dz. nr ewid 364).
Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcom z tym, że zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są mu wiadome na tym etapie). Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest dostosować środki transportu do warunków terenowych, możliwości przejazdu na każdej z dróg. Przy doborze środka transportu Wykonawca winien uwzględnić konieczność rozładunku przywiezionego materiału.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku podejrzenia, że dostarczone materiały budowlane nie spełniają norm jakościowych określonych w pkt 4, Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia do 4 (czterech) sztuk badań laboratoryjnych dostarczonych materiałów budowlanych na koszt Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-19 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezmowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-19 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.