eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owiceUs³ugi pralnicze dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach



Og³oszenie z dnia 2024-01-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³ugi pralnicze dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ Szpital nr 2 im. T. Boczonia w Mys³owicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308258

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 41

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 723 183 366

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.paul@szpital2myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital2myslowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³ugi pralnicze dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-85461227-ae07-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00015938

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://szpital2myslowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital2myslowice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta sk³adana jest pod rygorem
niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Szp2/NZ-271-2/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Us³ugi pralnicze dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
us³ugi pralnicze

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98300000-6 - Ró¿ne us³ugi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98300000-6 - Ró¿ne us³ugi

98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy us³ugi analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia us³ug objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Us³ugi bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 10% warto¶ci przedmiotu zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium spo³eczne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym- Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
- aktualn± decyzjê w³a¶ciwego miejscowo organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej wydan± na podstawie art. 3 ust. 3 ustawy o Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej, zatwierdzaj±c± pralniê, w której ¶wiadczone bêd± us³ugi wraz ze ¶rodkami transportu s³u¿±cymi do realizacji zamówienia w zakresie us³ug pralniczych i transportu bielizny objêtych przedmiotem zamówienia.
3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³.

4.zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych równie¿ wykonywanych, polegaj±cych na wykonywaniu us³ug pralniczych na rzecz podmiotów leczniczych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu. Wzór wykazu okre¶la za³±cznik nr 5 do SWZ.
- dokumenty potwierdzaj±ce procedury postêpowania z brudn± i czyst± bielizn± oraz ¶rodkami transportu (pojazdy, wózki) u¿ywanymi do wykonania zamówienia tj. procedury: transportu bielizny, technologii prania i dezynfekcji oraz dezynfekcji ¶rodków transportu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym- Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
- aktualn± decyzjê w³a¶ciwego miejscowo organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej wydan± na podstawie art. 3 ust. 3 ustawy o Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej, zatwierdzaj±c± pralniê, w której ¶wiadczone bêd± us³ugi wraz ze ¶rodkami transportu s³u¿±cymi do realizacji zamówienia w zakresie us³ug pralniczych i transportu bielizny objêtych przedmiotem zamówienia.
3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³.

4.zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ ci±g³ych równie¿ wykonywanych, polegaj±cych na wykonywaniu us³ug pralniczych na rzecz podmiotów leczniczych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu. Wzór wykazu okre¶la za³±cznik nr 5 do SWZ.
- dokumenty potwierdzaj±ce procedury postêpowania z brudn± i czyst± bielizn± oraz ¶rodkami transportu (pojazdy, wózki) u¿ywanymi do wykonania zamówienia tj. procedury: transportu bielizny, technologii prania i dezynfekcji oraz dezynfekcji ¶rodków transportu.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. ZAMAWIAJ¡CY przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
a. gdy nast±pi zmiana danych podmiotów zawieraj±cych umowê;
b. gdy nast±pi obni¿enie ceny przedmiotu umowy przez WYKONAWCÊ (mo¿e nast±piæ w ka¿dym czasie i nie wymaga zgody ZAMAWIAJ¡CEGO ani sporz±dzenia aneksu do Umowy);
c. w przypadku zmiany terminu realizacji us³ug – dot. zmiany organizacyjnej po stronie Zamawiaj±cego.
d. w przypadku zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzêdowej zmiany. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona;
e. w przypadku zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w § 11 ust. 1 w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne z zastrze¿. zapisów § 11 ust. 9 pkt. c i d – ust. 11.
f. W przypadku zmiany osób realizuj±cych us³ugê, pod warunkiem zaproponowania osoby/osób o kwalifikacjach i do¶wiadczeniu nie gorszych ni¿ osoby wykazane w ofercie.
g. Gdy nast±pi zmiana ¶rodka transportu wykorzystywanego do realizacji umowy, pod warunkiem, ¿e bêdzie on spe³nia³ warunki higieniczno-sanitarne i bêdzie zatwierdzony przez Pañstwowy Inspektorat Sanitarny.
h. ZAMAWIAJ¡CY przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy w przypadku niepe³nej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowi±zywania, przy zachowaniu jej warto¶ci (nie d³u¿ej ni¿ o 30 dni);
2. WYKONAWCY nie przys³uguje wobec ZAMAWIAJ¡CEGO roszczenie odszkodowawcze z tytu³u niewykorzystania zakresu ilo¶ciowego umowy oraz niewykorzystania ca³ej warto¶ci umowy z zastrze¿. § 1 ust.4. Niewykorzystanie przez ZAMAWIAJ¡CEGO umowy nie wymaga podania przyczyn oraz nie powoduje powstania zobowi±zañ odszkodowawczych z tego tytu³u.
3. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1 WYKONAWCA zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ ZAMAWIAJ¡CEMU pisemny wniosek o zmianê Umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyra¿enia zgody przez ZAMAWIAJ¡CEGO na proponowan± zmianê, ZAMAWIAJ¡CY ma prawo rozwi±zaæ umowê za jednomiesiêcznym wypowiedzeniem.
4. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://szpital2myslowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-17 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.