Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00575084/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
- 2024/BZP 00582920/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy produktów leczniczych wykorzystywanych przez członków ZRM.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639686132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rycerska 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-346
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ratownictwo.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ratownictwo.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ratownictwo_med1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy produktów leczniczych wykorzystywanych przez członków ZRM.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8b267a6-62d9-452c-9ac7-949d211d0762
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00015955
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00081083/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Sukcesywne dostawy produktów leczniczych dla zespołów ZRM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575084
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.TP.8-P.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 608355,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Leki gotowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 437728,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płyny infuzyjne.4.5.3.) Główny kod CPV: 33692500-2 - Płyny dożylne
4.5.5.) Wartość części: 125563,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430490,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 582530,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430490,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430490,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu nie złożono żadnej oferty
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku, podczas Gali podsumowania XXIV edycji Konkursu Wielkopolski Rolnik Roku
- Usługi stwierdzenia zgonu i ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu
- Nadzór nad realizacją usługi letniego oczyszczania dróg w granicach adm. m. Poznania w 2025 roku oraz zimowego utrzymania i oczyszczania dróg w granicach adm. m. Poznania w sezonie 2025/2026
- Zakup materacy przeciwodleżynowych dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wynajem trybun dla publiczności na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - technika bipolarna i ultradźwiękowa
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy leków do magazynu apteki Szpitala św. Anny w Miechowie
- Zakup wraz z dostawą leków dla apteki szpitalnej
- Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH
- "Dostawa leków i artykułów medycznych"
- Zakup i sukcesywna dostawa leków
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.