Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00574824/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
- 2024/BZP 00582616/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
- 2024/BZP 00584066/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ RADIOTELEFONÓW, ODBIORNIKÓW GPS ORAZ NOSZY RATOWNICZYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GÓRSKIE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000706869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 6
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-303
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 644 70 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@goprsudety.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://walbrzyska.gopr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c545b106-eeb8-4e6a-aa59-d996533ccbde1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
podmiot prawa publicznego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ratownictwo górskie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ RADIOTELEFONÓW, ODBIORNIKÓW GPS ORAZ NOSZY RATOWNICZYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c545b106-eeb8-4e6a-aa59-d996533ccbde
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00016011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574824
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 95121,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw radiotelefonów zawierający:a) radiotelefon cyfrowy nasobny wraz z akumulatorem – 10 sztuk
b) dodatkowy akumulator – 10 sztuk,
c) mikrofonogłośnik – 10 sztuk
d) ładowarkę wielopozycyjną – 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny
4.5.5.) Wartość części: 26016,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw odbiorników GPS zawierający:a) odbiornik GPS – 15 sztuk,
b) karta microSD 32GB klasa 10 – 15 sztuk,
wraz z konfiguracją odbiorników do standardu wskazanego przez Zamawiającego oraz instalacją map obejmujących specyfikę działania Zamawiającego – południowa część Polski ze szczególnym uwzględnieniem pasm górskich oraz sieci szlaków i ścieżek turystyczno-rowerowych – mapy powinny być dostarczone na kartach, o których mowa w pkt b),
4.5.3.) Główny kod CPV: 35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny
4.5.5.) Wartość części: 33333,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Dwa zestawy noszy typu KONGb) Dwa zestawy noszy typu SKED
4.5.3.) Główny kod CPV: 35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny
4.5.5.) Wartość części: 35772,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
jedyna złożona w przedmiotowym postępowaniu oferta podlega odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tac&Med Poland Krzysztof Dryla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180661615
7.3.3) Ulica: Nadrzecze 3c
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Digitalizacja dokumentacji medycznej w zakresie systemu IntelliSpaceCardioVasculare USG OPN Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Sukcesywna dostawa wody, soków i napojów do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA - ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 2 części:
- Wykonanie projektu planu ogólnego miasta Wałbrzycha
- Usługa cateringowa oraz usługa hotelarsko - gastronomiczna podczas spotkań oraz uroczystego podpisywania umów dot. Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
- Utrzymanie, wsparcie techniczne i rozwój Systemu Monitorowania Funduszu Sprawiedliwej Transformacji (SM FST) na potrzeby wdrażania FST w ramach FEDS 2021-2027
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.