Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zestaw odbiorników GPS zawierający:
a)odbiornik GPS – 15 sztuk,
b)karta microSD 32GB klasa 10 – 15 sztuk,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GÓRSKIE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000706869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 6
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-303
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@goprsudety.pl, prezes@goprsudety.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://walbrzyska.gopr.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot prawa publicznego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ratownictwo górskie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zestaw odbiorników GPS zawierający:a)odbiornik GPS – 15 sztuk,
b)karta microSD 32GB klasa 10 – 15 sztuk,
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7440b1f4-f75b-42f5-b08b-2289766e883b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00016031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609379
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c545b106-eeb8-4e6a-aa59-d996533ccbde
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw odbiorników GPS zawierający:
a)odbiornik GPS – 15 sztuk,
b)karta microSD 32GB klasa 10 – 15 sztuk,
wraz z konfiguracją odbiorników do standardu wskazanego przez Zamawiającego oraz instalacją map obejmujących specyfikę działania Zamawiającego – południowa część Polski ze szczególnym uwzględnieniem pasm górskich oraz sieci szlaków i ścieżek turystyczno-rowerowych – mapy powinny być dostarczone na kartach, o których mowa w pkt b)
4.5.3.) Główny kod CPV: 35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ KOS AZYMUT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011725140
7.3.3) Ulica: Antonia Corazziego 4 lok. 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-087
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Ochrona osób i mienia na terenie Wałbrzyskiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Wałbrzychu"
- Dostawa dwóch ciągników rolniczych wraz z osprzętem
- Dostawa kardiomonitorów i defibrylatora na potrzeby Centrum Zdrowia Psychicznego
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E wraz z usługą dystrybucji do budynków Specjalistycznego Szpitala im. dr A. Sokołowskiego w Wałbrzychu przez okres 12 miesięcy
- Opracowanie Projektu Technicznego Wielobranżowego wraz z przedmiarami i Kosztorysem Inwestorskim dla zadania: Rozbudowa budynku D w obrębie patio
- Świadczenie usług geodezyjno-kartograficznych na potrzeby Gminy Wałbrzych w roku 2025
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.