Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00522303/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Transport uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Polkowice do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Twórców Polskiej Miedzi w Jędrzychowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001239648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jędrzychów
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-101
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768459852
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp.jedrzychow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.jedrzychow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9507a50f-8e83-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Transport uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Polkowice do placówek oświatowych w roku kalendarzowym 2024”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9507a50f-8e83-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00016060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522303
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.DZ.SP.261.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 300000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 277777,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A) Część INazwa części-Trasa I - przewóz przed i po zajęciach uczniów niepełnosprawnych z Gminy Polkowice , miasta Polkowice do placówek oświatowych w Polkowicach i placówek oświatowych w Lubinie oraz rozwiezienie do przystanków autobusowych wg miejsca zamieszkania po zakończonych zajęciach . W okresie od 2 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2024 r. codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii. Przewóz dzieci winien odbywać się środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką. Średnia ilość km dziennie- 100 a maksymalna ilość kilometrów do 150 ). Na obecną chwilę ilość osób zgłoszonych do przewozu wynosi- 7, jednakże może ulec zmianie.
Właściwa ilość kilometrów zostanie wyliczona po wyłonieniu przewoźnika. Cena usługi stanowi jeden dzień przejazdów w jej skład wchodzą koszty paliwa, amortyzacji, koszty pracodawcy oraz koszty opiekunki i jest ustalona jako koszt za jeden dzień usługi a naliczana będzie zgodnie z potwierdzeniem wykonania przewozu uczniów ( załącznik nr 3 do SWZ). Na obecną chwilę ilość osób zgłoszonych do przewozu wynosi- 7, jednakże może ulec zmianie.
Oferta (zał. nr 1 do SWZ) - trasa nr 1 (Gmina Polkowice – miasto Lubin - średnia ilość km do 100- dziennie). Orientacyjny przebieg trasy nr I- Tarnówek, Komorniki, Polkowice, Sobin, Jędrzychów, Lubin. Harmonogram sporządzany jest po wyłonieniu przewoźnika, który ustala właściwą trasę. Ilość przystanków wyznacza Zamawiający w porozumieniu z przewoźnikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 128933,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
B) Część IINazwa części-Trasa II - przewóz przed i po zajęciach uczniów niepełnosprawnych z Gminy Polkowice do placówek oświatowych w Polkowicach oraz do placówek oświatowych w Gminie i mieście Lubin oraz rozwiezienie do przystanków autobusowych wg miejsca zamieszkania po zakończonych zajęciach .W okresie od 2 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2024 r. codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii. Przewóz dzieci winien odbywać się jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką. Trasa maksymalna do 150 km dziennie (dojazd i powrót) Cena usługi stanowi jeden dzień przejazdów w jej skład wchodzą koszty paliwa, amortyzacji, koszty pracodawcy oraz koszty opiekunki i jest ustalona jako koszt za jeden dzień usługi a naliczana będzie zgodnie z potwierdzeniem wykonania przewozu uczniów w szkole docelowej (zał. nr 3 do SWZ) ). Na obecną chwilę ilość osób zgłoszonych do przewozu wynosi- 12, jednakże może ulec zmianie.
Oferta ( zał. nr 1 do SWZ) -trasa nr 2 (Gmina Polkowice – miasto Lubin - średnia ilość km do 100- dziennie) . Orientacyjny przebieg trasy nr II- Polkowice- Lubin. Harmonogram sporządzany jest po wyłonieniu przewoźnika, który ustala właściwą trasę. Ilość przystanków wyznacza Zamawiający w porozumieniu z przewoźnikiem
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 122466,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa części- Trasa III - przewiezienie uczniów niepełnosprawnych z Gminy Polkowice, miasta Polkowice do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Przyjaciół Dzieci w Lubinie przy ul. KEN 6 ( internat) w Lubinie w poniedziałek oraz odbiór dzieci z internatu w piątek i dowiezienie ich do miejsca zamieszkania lub ustalonego przystanku według miejsca zamieszkania w mieście Polkowice, Gminie Polkowice. W okresie od 2 stycznia 2024r. do 31 grudnia 2024 r. w poniedziałki i piątki za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii. Przewóz dzieci winien odbywać się środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką. Trasa maksymalna do 100 km dziennie tj. w poniedziałki i w piątki (dojazd i powrót) . Cena usługi stanowi jeden dzień przejazdów w jej skład wchodzą koszty paliwa, amortyzacji, koszty pracodawcy oraz koszty opiekunki i jest ustalona jako koszt za jeden dzień usługi a naliczana będzie zgodnie z potwierdzeniem wykonania przewozu uczniów w szkole docelowej ( zał. nr 3 do SWZ). Przewóz odbywać się będzie tylko w poniedziałki i w piątki. W sytuacji gdy piątek będzie dniem ustawowo wolnym od pracy lub dniem wolnym od zajęć dydaktycznych i nastanie konieczność powrotu wszystkich dzieci to dniem przewozu będzie czwartek lub inny dzień wymuszony przez przepisy. Na obecną chwilę ilość osób zgłoszonych do przewozu wynosi- 8, jednakże może ulec zmianie.Oferta ( zał. nr 1 do SWZ) - trasa nr 3 (Gmina Polkowice, miasto Polkowice –miasto Lubin - łączna ilość km do 100- dziennie). Orientacyjny przebieg trasy nr III- Tarnówek- Polkowice-Lubin. Ilość przystanków wyznacza Zamawiający w porozumieniu z przewoźnikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 48600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo- Handlowy "Fraga" Tadeusz Domański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921011591
7.3.3) Ulica: Zamkowa 1
7.3.4) Miejscowość: Chocianów
7.3.5) Kod pocztowy: 59-140
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121824 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
- Dozór i ochrona mienia na obiektach PDR sp. z o.o. w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 1 "KRASNAL" w Polkowicach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i dostosowania budynku Ratusza przy ul. Rynek 1 w Polkowicach do wymogów przeciwpożarowych wraz z remontem jego wybranych elementów
- " Budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody i ujęciami wody w Suchej Górnej - w formule zaprojektuj i wybuduj."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2025
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY SUŁKOWICE DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU 2025
- Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w Gminie Malechowo w okresie od dnia 2 stycznia 2025 r. do dnia 27 czerwca 2025 r.
- PRZEWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY POLANÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W 2025 r.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.