eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWizyty studyjne u pracodawców, realizowane w ramach projektu pt. "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach"



Ogłoszenie z dnia 2021-03-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00016074 z dnia 2021-03-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wizyty studyjne u pracodawców, realizowane w ramach projektu pt. "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

wyższa uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wizyty studyjne u pracodawców, realizowane w ramach projektu pt. "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3243e83d-80bc-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016074

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

”Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach". Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju. Działanie: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, nr umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-Z117/17-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/us

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/us

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w niniejszym postępowaniu , w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, wformie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej o nazwie platformazakupowa.pl (zwanej dalej także: „platformą”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/us; 3) Zamawiający będzieprzekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, zmiany treści SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty” oraz na stronieinternetowej prowadzonego postępowania. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy; 4) Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozp. PRM z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określił w SWZ niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl. 5) Rekomendacje. a) Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Rozp. RM z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2017r.2247); b) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf; c) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:- .zip - .7Z; d) Do formatów uznanych za powszechne a nie występujących w rozporządzeniu należą: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takichplikach zostaną potraktowane za złożone nieskutecznie; e) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB; f) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PadES; g) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym; h) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 6) Forma oferty. a) Ofertę oraz wszelkie dokumenty elektroniczne przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych zgodnie z art. 67 ustawy Pzp przez Zamawiającego, a więc za pośrednictwem platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/us; b) Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym, w języku polskim, zgodnie z przepisami prawa oraz dokumentami zamówienia; c) Szczegółowe informacje zawiera SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych: klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą,w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO zostały określone w rozdziale XVI ust. 5 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.381.002.2021.UGS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A: Wizyta studyjna dla 4 grup. 1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja wizyt studyjnych w formie warsztatu w przedsiębiorstwach/firmach/instytucjach z branży chemicznej lub pokrewnej, spełniających wymagania określone w rozdz. II ust. 8 pkt 1 SWZ. W ramach wizyt studyjnych grupy studentów zostaną objęte opieką merytoryczną przez właściciela firmy i/lub pracowników firmy zatrudnionych na stanowiskach związanych z profilem działalności firmy i/lub na stanowiskach związanym z rekrutacją, zarządzaniem.2) Zakres zamówienia obejmuje:a) zapewnienie pełnej opieki w ciągu 6-godzinnej wizyty każdej grupy (maks. 5 studentów/studentek na grupę),b) zapoznanie uczestników ze strukturą organizacyjną przedsiębiorstwa, zasadami rekrutacji, organizacji i pracy u wizytowanego przedsiębiorcy,c) prezentacja ogólnych informacji o działalności firmy, pokaz linii produkcyjnej i/lub laboratoriów chemicznych, aparatury wykorzystywanej w przedsiębiorstwie,d) przeprowadzenie próbnej rozmowy kwalifikacyjnej, e) przeprowadzenie i ocena pre i post testów.3) Wykonawca zrealizuje w ramach przedmiotowego zamówienia po 6 godzin wizyty na 1 grupę. 1 godzina wizyty studyjnej oznacza „godzinę zegarową” tj. 60 minut. Część A - 4 grupy x 6 godzin = 24 godziny.4) Termin realizacji: do 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 30.09.2022 r. (tj. zakończenie umowy o dofinansowanie Projektu)Szczegółowe informacje zawiera rozdz. II SWZ oraz załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego - 35 pkt,c) zatrudnienie osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby niepełnosprawnej

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego - 35 pkt,c) zatrudnienie osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część B: Wizyta studyjna dla 4 grup. 1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja wizyt studyjnych w formie warsztatu w przedsiębiorstwach/firmach/instytucjach z branży chemicznej lub pokrewnej, spełniających wymagania określone w rozdz. II ust. 8 pkt 1 SWZ. W ramach wizyt studyjnych grupy studentów zostaną objęte opieką merytoryczną przez właściciela firmy i/lub pracowników firmy zatrudnionych na stanowiskach związanych z profilem działalności firmy i/lub na stanowiskach związanym z rekrutacją, zarządzaniem.2) Zakres zamówienia obejmuje:a) zapewnienie pełnej opieki w ciągu 6-godzinnej wizyty każdej grupy (maks. 5 studentów/studentek na grupę),b) zapoznanie uczestników ze strukturą organizacyjną przedsiębiorstwa, zasadami rekrutacji, organizacji i pracy u wizytowanego przedsiębiorcy,c) prezentacja ogólnych informacji o działalności firmy, pokaz linii produkcyjnej i/lub laboratoriów chemicznych, aparatury wykorzystywanej w przedsiębiorstwie,d) przeprowadzenie próbnej rozmowy kwalifikacyjnej, e) przeprowadzenie i ocena pre i post testów.3) Wykonawca zrealizuje w ramach przedmiotowego zamówienia po 6 godzin wizyty na 1 grupę. 1 godzina wizyty studyjnej oznacza „godzinę zegarową” tj. 60 minut. Część B - 4 grupy x 6 godzin = 24 godziny.4) Termin realizacji: do 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 30.09.2022 r. (tj. zakończenie umowy o dofinansowanie Projektu)Szczegółowe informacje zawiera rozdz. II SWZ oraz załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego - 35 pkt,c) zatrudnienie osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby niepełnosprawnej

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego - 35 pkt,c) zatrudnienie osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część C: Wizyta studyjna dla 3 grup. 1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja wizyt studyjnych w formie warsztatu w przedsiębiorstwach/firmach/instytucjach z branży chemicznej lub pokrewnej, spełniających wymagania określone w rozdz. II ust. 8 pkt 1 SWZ. W ramach wizyt studyjnych grupy studentów zostaną objęte opieką merytoryczną przez właściciela firmy i/lub pracowników firmy zatrudnionych na stanowiskach związanych z profilem działalności firmy i/lub na stanowiskach związanym z rekrutacją, zarządzaniem.2) Zakres zamówienia obejmuje:a) zapewnienie pełnej opieki w ciągu 6-godzinnej wizyty każdej grupy (maks. 5 studentów/studentek na grupę),b) zapoznanie uczestników ze strukturą organizacyjną przedsiębiorstwa, zasadami rekrutacji, organizacji i pracy u wizytowanego przedsiębiorcy,c) prezentacja ogólnych informacji o działalności firmy, pokaz linii produkcyjnej i/lub laboratoriów chemicznych, aparatury wykorzystywanej w przedsiębiorstwie,d) przeprowadzenie próbnej rozmowy kwalifikacyjnej, e) przeprowadzenie i ocena pre i post testów.3) Wykonawca zrealizuje w ramach przedmiotowego zamówienia po 6 godzin wizyty na 1 grupę. 1 godzina wizyty studyjnej oznacza „godzinę zegarową” tj. 60 minut. Część C - 3 grupy x 6 godzin = 18 godzin.4) Termin realizacji: do 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 30.09.2022 r. (tj. zakończenie umowy o dofinansowanie Projektu)Szczegółowe informacje zawiera rozdz. II SWZ oraz załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego - 35 pkt,c) zatrudnienie osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby niepełnosprawnej

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego - 35 pkt,c) zatrudnienie osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część D: Wizyta studyjna dla 3 grup. 1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja wizyt studyjnych w formie warsztatu w przedsiębiorstwach/firmach/instytucjach z branży chemicznej lub pokrewnej, spełniających wymagania określone w rozdz. II ust. 8 pkt 1 SWZ. W ramach wizyt studyjnych grupy studentów zostaną objęte opieką merytoryczną przez właściciela firmy i/lub pracowników firmy zatrudnionych na stanowiskach związanych z profilem działalności firmy i/lub na stanowiskach związanym z rekrutacją, zarządzaniem.2) Zakres zamówienia obejmuje:a) zapewnienie pełnej opieki w ciągu 6-godzinnej wizyty każdej grupy (maks. 5 studentów/studentek na grupę),b) zapoznanie uczestników ze strukturą organizacyjną przedsiębiorstwa, zasadami rekrutacji, organizacji i pracy u wizytowanego przedsiębiorcy,c) prezentacja ogólnych informacji o działalności firmy, pokaz linii produkcyjnej i/lub laboratoriów chemicznych, aparatury wykorzystywanej w przedsiębiorstwie,d) przeprowadzenie próbnej rozmowy kwalifikacyjnej, e) przeprowadzenie i ocena pre i post testów.3) Wykonawca zrealizuje w ramach przedmiotowego zamówienia po 6 godzin wizyty na 1 grupę. 1 godzina wizyty studyjnej oznacza „godzinę zegarową” tj. 60 minut. Część D - 3 grupy x 6 godzin = 18 godzin.4) Termin realizacji: do 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 30.09.2022 r. (tj. zakończenie umowy o dofinansowanie Projektu)Szczegółowe informacje zawiera rozdz. II SWZ oraz załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego - 35 pkt,c) zatrudnienie osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby niepełnosprawnej

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego - 35 pkt,c) zatrudnienie osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część E: Wizyta studyjna dla 2 grup. 1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja wizyt studyjnych w formie warsztatu w przedsiębiorstwach/firmach/instytucjach z branży chemicznej lub pokrewnej, spełniających wymagania określone w rozdz. II ust. 8 pkt 1 SWZ. W ramach wizyt studyjnych grupy studentów zostaną objęte opieką merytoryczną przez właściciela firmy i/lub pracowników firmy zatrudnionych na stanowiskach związanych z profilem działalności firmy i/lub na stanowiskach związanym z rekrutacją, zarządzaniem.2) Zakres zamówienia obejmuje:a) zapewnienie pełnej opieki w ciągu 6-godzinnej wizyty każdej grupy (maks. 5 studentów/studentek na grupę),b) zapoznanie uczestników ze strukturą organizacyjną przedsiębiorstwa, zasadami rekrutacji, organizacji i pracy u wizytowanego przedsiębiorcy,c) prezentacja ogólnych informacji o działalności firmy, pokaz linii produkcyjnej i/lub laboratoriów chemicznych, aparatury wykorzystywanej w przedsiębiorstwie,d) przeprowadzenie próbnej rozmowy kwalifikacyjnej, e) przeprowadzenie i ocena pre i post testów.3) Wykonawca zrealizuje w ramach przedmiotowego zamówienia po 6 godzin wizyty na 1 grupę. 1 godzina wizyty studyjnej oznacza „godzinę zegarową” tj. 60 minut. Część E - 2 grupy x 6 godzin = 12 godzin.4) Termin realizacji: do 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 30.09.2022 r. (tj. zakończenie umowy o dofinansowanie Projektu)Szczegółowe informacje zawiera rozdz. II SWZ oraz załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego - 35 pkt,c) zatrudnienie osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby niepełnosprawnej

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego - 35 pkt,c) zatrudnienie osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część F: Wizyta studyjna dla 2 grup. 1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja wizyt studyjnych w formie warsztatu w przedsiębiorstwach/firmach/instytucjach z branży chemicznej lub pokrewnej, spełniających wymagania określone w rozdz. II ust. 8 pkt 1 SWZ. W ramach wizyt studyjnych grupy studentów zostaną objęte opieką merytoryczną przez właściciela firmy i/lub pracowników firmy zatrudnionych na stanowiskach związanych z profilem działalności firmy i/lub na stanowiskach związanym z rekrutacją, zarządzaniem.2) Zakres zamówienia obejmuje:a) zapewnienie pełnej opieki w ciągu 6-godzinnej wizyty każdej grupy (maks. 5 studentów/studentek na grupę),b) zapoznanie uczestników ze strukturą organizacyjną przedsiębiorstwa, zasadami rekrutacji, organizacji i pracy u wizytowanego przedsiębiorcy,c) prezentacja ogólnych informacji o działalności firmy, pokaz linii produkcyjnej i/lub laboratoriów chemicznych, aparatury wykorzystywanej w przedsiębiorstwie,d) przeprowadzenie próbnej rozmowy kwalifikacyjnej, e) przeprowadzenie i ocena pre i post testów.3) Wykonawca zrealizuje w ramach przedmiotowego zamówienia po 6 godzin wizyty na 1 grupę. 1 godzina wizyty studyjnej oznacza „godzinę zegarową” tj. 60 minut. Część F - 2 grupy x 6 godzin = 12 godzin.4) Termin realizacji: do 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 30.09.2022 r. (tj. zakończenie umowy o dofinansowanie Projektu)Szczegółowe informacje zawiera rozdz. II SWZ oraz załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego - 35 pkt,c) zatrudnienie osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby niepełnosprawnej

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego - 35 pkt,c) zatrudnienie osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część G: Wizyta studyjna dla 1 grupy. 1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja wizyt studyjnych w formie warsztatu w przedsiębiorstwach/firmach/instytucjach z branży chemicznej lub pokrewnej, spełniających wymagania określone w rozdz. II ust. 8 pkt 1 SWZ. W ramach wizyt studyjnych grupy studentów zostaną objęte opieką merytoryczną przez właściciela firmy i/lub pracowników firmy zatrudnionych na stanowiskach związanych z profilem działalności firmy i/lub na stanowiskach związanym z rekrutacją, zarządzaniem.2) Zakres zamówienia obejmuje:a) zapewnienie pełnej opieki w ciągu 6-godzinnej wizyty każdej grupy (maks. 5 studentów/studentek na grupę),b) zapoznanie uczestników ze strukturą organizacyjną przedsiębiorstwa, zasadami rekrutacji, organizacji i pracy u wizytowanego przedsiębiorcy,c) prezentacja ogólnych informacji o działalności firmy, pokaz linii produkcyjnej i/lub laboratoriów chemicznych, aparatury wykorzystywanej w przedsiębiorstwie,d) przeprowadzenie próbnej rozmowy kwalifikacyjnej, e) przeprowadzenie i ocena pre i post testów.3) Wykonawca zrealizuje w ramach przedmiotowego zamówienia po 6 godzin wizyty na 1 grupę. 1 godzina wizyty studyjnej oznacza „godzinę zegarową” tj. 60 minut. Część G - 1 grupa x 6 godzin = 6 godzin.4) Termin realizacji: do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.Szczegółowe informacje zawiera rozdz. II SWZ oraz załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego - 35 pkt,c) zatrudnienie osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby niepełnosprawnej

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego - 35 pkt,c) zatrudnienie osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część H: Wizyta studyjna dla 1 grupy. 1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja wizyt studyjnych w formie warsztatu w przedsiębiorstwach/firmach/instytucjach z branży chemicznej lub pokrewnej, spełniających wymagania określone w rozdz. II ust. 8 pkt 1 SWZ. W ramach wizyt studyjnych grupy studentów zostaną objęte opieką merytoryczną przez właściciela firmy i/lub pracowników firmy zatrudnionych na stanowiskach związanych z profilem działalności firmy i/lub na stanowiskach związanym z rekrutacją, zarządzaniem.2) Zakres zamówienia obejmuje:a) zapewnienie pełnej opieki w ciągu 6-godzinnej wizyty każdej grupy (maks. 5 studentów/studentek na grupę),b) zapoznanie uczestników ze strukturą organizacyjną przedsiębiorstwa, zasadami rekrutacji, organizacji i pracy u wizytowanego przedsiębiorcy,c) prezentacja ogólnych informacji o działalności firmy, pokaz linii produkcyjnej i/lub laboratoriów chemicznych, aparatury wykorzystywanej w przedsiębiorstwie,d) przeprowadzenie próbnej rozmowy kwalifikacyjnej, e) przeprowadzenie i ocena pre i post testów.3) Wykonawca zrealizuje w ramach przedmiotowego zamówienia po 6 godzin wizyty na 1 grupę. 1 godzina wizyty studyjnej oznacza „godzinę zegarową” tj. 60 minut. Część H - 1 grupa x 6 godzin = 6 godzin.4) Termin realizacji: do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.Szczegółowe informacje zawiera rozdz. II SWZ oraz załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego - 35 pkt,c) zatrudnienie osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby niepełnosprawnej

4.3.6.) Waga: 5

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaprzedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:a) cena brutto - 60 pkt,b) doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego - 35 pkt,c) zatrudnienie osoby niepełnosprawnej - 5 pktSposób oceny ofert zawiera rozdz. XIII ust. 1 pkt 2) SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:1) Deklaracja zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, w ramach kryterium: „Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych”, zgodnie z rozdz. XIII SWZ. Deklaracja składana w formie oświadczenia, w ust. 11 Formularza oferty (Załącznik nr 1A do SWZ).2) Deklaracja skierowania do realizacji zamówienia osoby posiadającej doświadczenie zawodowe w sprawowaniu opieki merytorycznej nad stażystą/praktykantem/studentem w okresie ostatnich 5 lat przed terminem otwarcia ofert, w celu wykazania zgodności oferowanych usług z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, w ramach kryterium: „Doświadczenie zawodowe opiekuna merytorycznego”, zgodnie z rozdz. XIII SWZ.Deklaracja składana w formie oświadczenia, w ust. 10 Formularza oferty (Załącznik nr 1A do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy:Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Wymagana forma: Oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub przez notariusza podpisem kwalifikowanym. Dokument składany wraz z ofertą.2) Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1, Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Wymóg powyższy ma zastosowanie odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wymagana forma: Oryginał w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym albo kopia w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, której zgodność z oryginałem poświadcza mocodawca podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym lub notariusz podpisem kwalifikowanym. Dokument składany wraz ofertą. 3) Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 2ustawy Pzp, wykonawca dołączy do oferty: Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 1B do SWZ. Wymagana forma i moment złożenia: Oryginał w formie elektronicznej (postać elektroniczna z podpisem kwalifikowanym), w postacielektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym. Oświadczenia składane wraz z ofertą

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) – winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego;2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie w ofercie, z którego wynika, którą część zamówieniawykonają poszczególni wykonawcy (zgodnie z treścią formularza oferty – załącznik 1A);3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie wymogu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia, powinno zostać wykazane przez każdy z tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany Umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 455 ust. 1 i 2 Pzp i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.2. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach okrelonych w par. 10 ust. 2 pkt 1-10 wzoru umowy.3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie wymagają aneksowania Umowy następujące zmiany:1) zmiany danych do kontaktu, zmiany danych teleadresowych, zmiany danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną Umowy,2) zmiany danych rejestrowych,3) zmiany będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy,4) zmiany podwykonawców, na zasoby których Wykonawca nie powoływał się w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu.4. W przypadkach, o których mowa w ust. 3, Strona inicjująca zmiany, przedstawia ich treść drugiej Stronie w formie pisemnej notyfikacji. 5. Strony mogą dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w formie pisemnego aneksu, w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności (dot. części A - F):1) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)- na zasadach i w sposób określony w par. 11 ust. 2 - 15, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. 6. Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy na zasadach określonych w par. 11 ust. 16 - 24 wzoru umowy. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie (dot. części A - F).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1) Ofertę przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 68 ustawy Pzp, za pośrednictwem platformazakupowa.pl. 2) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/us do upływu terminu składania ofert.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-22 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Środki ochrony prawnej: Wykonawcom oraz innym podmiotom, które mają lub miały interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniosły lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale IX ww. ustawy (art. 505 – 590).
2021-03-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.