Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00007122/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-12
- 2021/BZP 00007122/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-12 (po zmianach)
- 2021/BZP 00009035/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00016120 z dnia 2021-03-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do biurowca Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
1.3.) Oddział zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piekary 14/15
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-823
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 61 850 60 23
1.5.8.) Numer faksu: + 48 61 850 61 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@nfz-poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nfz-poznan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej do biurowca Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0088cdfa-6d0d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016120
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004328/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup energii elektrycznej dla budynku przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007122/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186991,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest dostawa energii elektrycznej do obiektu Zamawiającego tj. budynku biurowego Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Grunwaldzkiej 158, 60-309 Poznań. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji – projekt umowy.2. Miejsce realizacji dostawy: punkt poboru w Poznaniu ul. Grunwaldzka 158 opisany w Załączniku nr 1 do Umowy.3. W zakresie objętym zamówieniem Zamawiający jest obecnie zaopatrywany w energię elektryczną przez ORANGE Polska S.A. - umowa obowiązuje do dnia 31.03.2021 r. 4. Zamawiający przewidział skorzystanie z opcji w odniesieniu do zakresu zamówienia. Opcja została opisana w § 3 umowy.5. Wymagania jakościowe dla głównego elementu zamówienia określa Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007, Nr 93, poz. 623).6. Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach, ze względu na niepodzielność świadczenia.7. Wykonawca wyłoniony w przetargu zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności związanych ze zmianą dostawcy energii elektrycznej przez Zamawiającego, w tym: poinformowania OSD o zawarciu umowy na dostawy energii.8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zamówienie realizował zgodnie z zasadą TPA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159555,6
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232912,8
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159555,6
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENPRO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542166221
7.3.3) Ulica: ul. Małopolska 43
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-515
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159555,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja łazienek na oddziałach szpitalnych Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Świadczenie usług medycznych dla osób zatrzymanych
- dostawa dwóch laserów jednomodowych do spektroskopii Brillouina
- Renowacja i naprawa zjeżdżalni wodnej zewnętrznej "Leniwa Rzeka" w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Modernizacja stolarki okiennej i drzwiowej gmach główny elewacje: zachodnia i północna Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Remont podbitki
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej na okres 3 lat
- Dostawa energii elektrycznej dla RCKiK w Kaliszu
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie w 2026 roku
- Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - Izba Dziecka w Łodzi, ul. Skrzywana 14.
- taśmy transportowe.
- dostawa energii elektrycznej.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.