Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00591431/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz i utylizacja nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Nieruchomości Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160011169
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: B. Chrobrego 32
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@znmbrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.znmbrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0e13ef0-61f9-467d-8ad0-c4842e09ae691.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz i utylizacja nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0e13ef0-61f9-467d-8ad0-c4842e09ae69
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00016150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00092209/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wywóz i utylizacja nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591431
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZO.P.06.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 308000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zaopatrzenie w pojemniki poszczególnych frakcji, wywóz i utylizacja nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia zarządzanych przez Zamawiającego.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) Dostarczenia w ciągu 48 godzin od zawarcia umowy pojemników na odpady z podziałem na: zmieszane, szkło, bioodpady, zgodnie ze wskazaniami wynikającymi z załącznika nr 1 do umowy, który określa: ilość, wielkość oraz miejsce posadowienia (nr gniazda). Pojemniki mają spełniać wymagania:
a) zgodność z Polską Normą,
b) w kolorach wynikających z przepisów prawa miejscowego, tj. na odpady zmieszane - czarne lub szare, na bioodpady - brązowe, na szkło - zielone, które dodatkowo powinny być opisane,
c) oznaczone w sposób wskazujący ich właściciela i zarządcę nieruchomości,
d) wyposażone w: koła umożliwiające ich transport ręczny, szczelną pokrywę w celu zapewnienia właściwego stanu porządkowego
i technicznego, a w przypadku pojemników na bioodpady - system przewietrzania, w celu ograniczenia gnicia odpadów i uciążliwości zapachowej;
2) Wywozu i utylizacji nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia zarządzanych przez Zamawiającego do instalacji właściwej dla przetwarzania odpadów co najmniej raz na dwa tygodnie (piątek) lub częściej, jeśli zachodzi taka potrzeba, po każdorazowym zgłoszeniu telefonicznym lub pisemnie przez Zamawiającego, określającym cmentarz,
z którego mają być wywiezione nieczystości;
3) Czyszczenia i odkażania pojemników z częstotliwością zapewniającą utrzymanie ich w odpowiednim stanie sanitarnym;
4) Oznakowania pojemników na odpady w sposób opisany powyżej w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy;
5) Niezwłocznego naprawiania i uzupełniania pojemników w przypadku ich uszkodzenia lub zaginięcia oraz ich wymiany zgodnie z okresem używalności, przy czym Zamawiający nie odpowiada za uszkodzenia lub zaginięcie pojemników;
6) Dokładnego oczyszczania miejsc zaśmieconych przy załadunku nieczystości
i zabrania wszystkich odpadów w obrębie miejsca posadowienia pojemników;
7) Niedopuszczania do przepełnienia pojemników;
8) Pełnej dyspozycyjności w odniesieniu do terminowości wywozu nieczystości, a w szczególności przed i po dniach wolnych od pracy (weekendy, święta, tzw. długie weekendy) oraz w okresie od 10 października do 10 listopada;
9) Poruszania się samochodem do odbioru nieczystości wyłącznie po utwardzanych alejkach;
10) Ręcznego transportowania pojemników na odpady posadowionych
w miejscach w pobliżu alejek nieutwardzonych;
11) Wjazdu na teren cmentarzy w celu odbioru nieczystości wyłącznie pojazdem
z opróżnioną skrzynią załadunkową, co każdorazowo będzie sprawdzane przez Zamawiającego, podobnie jak zapełnienie komory ładunkowej - z chwilą wyjazdu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1550 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1550 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1550 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. "WIRGA" Andrzej Wirga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471002812
7.3.3) Ulica: 1 Maja 7
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 49-305
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe " WIRGA "Andrzej Wirga
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe " WIRGA "Andrzej Wirga
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Dostawa ziemniaków, warzyw, owoców i jaj świeżych do Zakładu Karnego w Brzegu
- Rewaloryzacja budynku Urzędu Miasta w Brzegu z dostosowaniem do wymogów przeciwpożarowych
- Budowa ul. Jagodowej w Brzegu
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wywozu i składowania odpadów komunalnych dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika
- "Świadczenie usług w zakresie odcinkowego udrażniania sieci kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 roku"
- ZP/20/25 "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych wytwarzanych w oczyszczalni ścieków w Borzytuchomiu
- Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG: Zadanie nr 1 - budynek nr 516,517,518 w Darłowie; Zadanie nr 2 - budynki nr 14 i 15 w Bobolin.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.