Og³oszenie z dnia 2021-03-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00016163/02 - Og³oszenie z dnia 2021-03-11 (po zmianach)
- 2021/BZP 00018963/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-17
- 2021/BZP 00091697/01 - Wynik z dnia 2021-06-23
Og³oszenie nr 2021/BZP 00016163 z dnia 2021-03-11 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
"Dostawa wyposa¿enia ¿³obka miejskiego przy ul. Bart³omieja Kopera w ¦widniku"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska ¦widnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stanis³awa Wyspiañskiego 27
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa wyposa¿enia ¿³obka miejskiego przy ul. Bart³omieja Kopera w ¦widniku"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c58aff7c-8244-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00016163
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004073/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa wyposa¿enia ¯³obka Miejskiego przy ul. Bart³omieja Kopera w ¦widniku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://umswidnik.bip.lubelskie.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu,który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego podadresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal (dane konta zamawiaj±cego na ePUAP - odbiorca: Urz±dMiasta ¦widnik, adres skrytki ePUAP: /umswidnik/SkrytkaESP ) oraz poczty elektronicznej (z wyj±tkiemsk³adania ofert) , na adres zampub@e-swidnik.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cychformularzy:„Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do„Formularzadokomunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbieraniadokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacjiprzekazywanych przyich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal orazWarunkachkorzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).3.Maksymalny rozmiarplików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularzz³o¿enia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. Zadatê przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lubelektronicznych kopiidokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ichprzekazania na ePUAP. 5. Wpostêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzyZamawiaj±cym a Wykonawcami wszczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ orazprzekazywanie informacji odbywasiê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza:„Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. Wewszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj±siê numerem og³oszenia BZP. 7. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami zapomoc± poczty elektronicznej, email: zampub@e-swidnik.pl 8. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s±przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cydopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± pocztyelektronicznej, na wskazany w pkt 7 adres email (nie dotyczy sk³adania ofert). Sposób sporz±dzeniadokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu PrezesaOg³oszenie nr 2021/BZP 00012285 z dnia 2021-03-022021-03-02 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneRady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacjioraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznejw postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) orazrozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæzamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art.13 ogólnego rozporz±dzeniaoochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016r. (RODO)dotycz±ca osób fizycznych, których dane osobowe pozyska³ Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci:wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna prowadz±c±jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna, cz³onkaorganu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±, osoby fizycznej skierowanej doprzygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e: a)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska ¦widnik z siedzib± w¦widniku,ul.Stanis³awa Wyspiañskiego 27,b) z inspektorem ochrony danych osobowych w GminieMiejskiej ¦widnik mo¿na kontaktowaæ siê poprzez e-mail: iod@e-swidnik.pl,c) Pani/Pana daneosobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym zpostêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w trybie przetargunieograniczonego,d) odbiorcamiPani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którymudostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4lat od dnia zakoñczeniapostêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;f) obowi±zek podaniaprzez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiemustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu oudzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawyPzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODOprawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;- na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO; i) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan,¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych naruszaprzepisy RODO;j) nie przys³uguje Pani/Panu:- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousuniêcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZP-Z 271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 7
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I – Opis przedmiotu zamówienia wg Za³±cznika Nr 1A do SWZ .
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39000000-2 - Meble (w³±cznie z biurowymi), wyposa¿enie, urz±dzenia domowe (z wy³±czeniem o¶wietlenia) i ¶rodki czyszcz±ce
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cybêdzie stosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rêkojmi - 30%, termin realizacji - 10%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cybêdzie stosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rêkojmi - 30%, termin realizacji - 10%4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II – Opis przedmiotu zamówienia wg Za³±cznika Nr 1B do SWZ .
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39000000-2 - Meble (w³±cznie z biurowymi), wyposa¿enie, urz±dzenia domowe (z wy³±czeniem o¶wietlenia) i ¶rodki czyszcz±ce
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cybêdzie stosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rêkojmi - 30%, termin realizacji - 10%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cybêdzie stosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rêkojmi - 30%, termin realizacji - 10%4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III – Opis przedmiotu zamówienia wg Za³±cznika Nr 1C do SWZ .
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposa¿enie parków zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cybêdzie stosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rêkojmi - 30%, termin realizacji - 10%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cybêdzie stosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rêkojmi - 30%, termin realizacji - 10%4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ IV – Opis przedmiotu zamówienia wg Za³±cznika Nr 1D do SWZ .
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39000000-2 - Meble (w³±cznie z biurowymi), wyposa¿enie, urz±dzenia domowe (z wy³±czeniem o¶wietlenia) i ¶rodki czyszcz±ce
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cybêdzie stosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rêkojmi - 30%, termin realizacji - 10%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cybêdzie stosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rêkojmi - 30%, termin realizacji - 10%4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ V – Opis przedmiotu zamówienia wg Za³±cznika Nr 1E do SWZ .
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39000000-2 - Meble (w³±cznie z biurowymi), wyposa¿enie, urz±dzenia domowe (z wy³±czeniem o¶wietlenia) i ¶rodki czyszcz±ce
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cybêdzie stosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rêkojmi - 30%, termin realizacji - 10%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cybêdzie stosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rêkojmi - 30%, termin realizacji - 10%4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ VI – Opis przedmiotu zamówienia wg Za³±cznika Nr 1F do SWZ .
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42716000-8 - Maszyny do prania, czyszczenia na sucho i suszenia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cybêdzie stosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rêkojmi - 30%, termin realizacji - 10%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cybêdzie stosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rêkojmi - 30%, termin realizacji - 10%4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ VII – Opis przedmiotu zamówienia wg Za³±cznika Nr 1G do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39000000-2 - Meble (w³±cznie z biurowymi), wyposa¿enie, urz±dzenia domowe (z wy³±czeniem o¶wietlenia) i ¶rodki czyszcz±ce
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cybêdzie stosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rêkojmi - 30%, termin realizacji - 10%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cybêdzie stosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rêkojmi - 30%, termin realizacji - 10%4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli posiada do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentuje nale¿yte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej :dla Czê¶ci I – Opis przedmiotu zamówienia wg Za³±cznika Nr 1A do SWZ – jednego zamówienia obejmuj±cego wykonanie dostawy podobnych przedmiotów o warto¶ci co najmniej 15 000,00 z³Czê¶ci II – Opis przedmiotu zamówienia wg Za³±cznika Nr 1B do SWZ .jednego zamówienia obejmuj±cego wykonanie dostawy podobnych przedmiotów o warto¶ci co najmniej 35 000,00 z³b) Czê¶ci V – Opis przedmiotu zamówienia wg Za³±cznika Nr 1E do SWZ .jednego zamówienia obejmuj±cego wykonanie dostawy podobnych przedmiotów o warto¶ci co najmniej 15 000,00 z³Czê¶ci VI – Opis przedmiotu zamówienia wg Za³±cznika Nr 1F do SWZ .jednego zamówienia obejmuj±cego wykonanie dostawy podobnych przedmiotów o warto¶ci co najmniej 35 000,00 z³Czê¶ci VII – Opis przedmiotu zamówienia wg Za³±cznika Nr 1G do SWZ .jednego zamówienia obejmuj±cego wykonanie dostawy podobnych przedmiotów o warto¶ci co najmniej 15 000,00 z³Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden ze wspólników konsorcjum samodzielnie posiada wymagane do¶wiadczenie (nie dopuszcza siê sumowania potencja³u wspólników w zakresie do¶wiadczenia). Podobnie w przypadku powo³ywania siê na zasoby podmiotu trzeciego w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie do¶wiadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadaæ do¶wiadczenie opisane powy¿ej. Uwaga: w celu spe³nienia wymagañ wynikaj±cych z tre¶ci art. 117 ust. 3 Pzp w sytuacji, gdy powy¿szy warunek bêdzie spe³niony przez jednego ze wspólników konsorcjum to ten wspólnik musi wykonaæ czê¶æ dostaw. Uwaga: w celu spe³nienia wymagañ wynikaj±cych z tre¶ci art. 118 ust. 2 Pzp w sytuacji, gdy powy¿szy warunek bêdzie spe³niony nie przez wykonawcê lub wspólnika konsorcjum, a przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby (podmiot trzeci), to podmiot ten musi byæ podwykonawc± czê¶ci dostaw polegaj±cych na wykonaniu dostawy danej czê¶ci zamówienia.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz dostaw, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 4 do SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty imiejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, októrych mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty.Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje si± na do¶wiadczenie w realizacji dostaw , wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, powy¿szy wykaz mo¿e dotyczyæ tylko dostaw faktycznie przez niego wykonanych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
8.4.4 Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (je¿eli dotyczy).8.4.5 Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2020r. poz.346 z pó¼n.zm.).8.4.6 Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie w formularzu oferty nale¿ypodaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê, aoferta powinna byæ podpisana przez ustanowionego pe³nomocnika. Sposób oceny spe³nianiawarunków udzia³u postêpowaniu w przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnieubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia podano w pkt 5.4) og³oszenia.Do oferty do³±czyænale¿y pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siêo udzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu z której bêdzie wynikaæprzedmiotowe pe³nomocnictwo. ¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzieleniezamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza dokonywanie zmian w umowie na nastêpuj±cych warunkach:1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadkach: 1) dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie umowy w okre¶lonym terminie – o czas dzia³ania si³y wy¿szej oraz czas potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania,2) W przypadku wyst±pienia opó¼nienia z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego w udostêpnieniu pomieszczeñ w budynku Urzêdu Miasta ¦widnik, termin wykonania przedmiotu umowy ulegnie wyd³u¿eniu o czas opó¼nienia.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia w przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) odpowiednio poprzez podwy¿szenie lub obni¿enie wynagrodzenia brutto z tym, ¿e wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione.3. Zmiany w umowie mo¿na wprowadziæ za zgod± obu stron na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-19 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Ofertê z³o¿yæ nale¿y na skrytkê ePUAP Zamawiaj±cego: /umswidnik/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-19 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-17
2021-03-11 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Dostawa zestawów do operacji i ubrañ operacyjnych
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wytworzonych w zwi±zku z prowadzon± dzia³alno¶ci±
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa drobnego sprzêtu gastronomicznego dla 26 WOG oraz sprzêtu AGD
- Dostawa i monta¿ mebli biurowych do Oddzia³u ZUS w P³ocku i terenowych jednostek organizacyjnych
- "Budowa ¿³obka w miejscowo¶ci Skaryszew"
- Dostawa elektrycznego sprzêtu AGD dla Szko³y G³ównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Zakup wyposa¿enia do ¿³obka w £±cku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorz±dowego wraz ze ¿³obkiem i czê¶ci± administracyjn± Urzêdu Gminy £±cko"
- Adaptacja i modernizacja budynku przy ul. Rycerskiej 4 w Sieradzu na potrzeby utworzenia dodatkowych 36 miejsc opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3 w Gminie Miasto Sieradz
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.